حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال ارزان‌تر شدن درایوهای حالت جامد (SSD) در آینده

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پایین آمدن قیمت درایو حالت جامد (SSD)، چنان سریع است که احتمالا در چند سال آینده، هزینه‌ی خرید آن‌ها، چندان بیشتر از درایو سخت نباشد. این بدان معناست که قیمت این درایوها در آینده‌ای نزدیک، بسیار پایین خواهد آمد و می‌توانید آن را با هزینه‌ی پایین‌تری خریداری کنید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

محققان DRAMeXchange فهمیده‌اند که قیمت هر گیگابایت SSD، در سه سال گذشته کاهش یافته و هنوز هم قیمت آن در حال پایین آمدن است. گفته می‌شود که هزینه‌ی هر گیگابایت از این درایوها در سال ۲۰۱۷، تنها ۱۱ سنت از درایوهای سخت بیشتر خواهد بود و خواهید توانست تا با قیمت بسیار کمتری، یک SSD با ظرفیت بالا را خریداری کنید.

درحال حاضر، پی‌سی‌های زیادی با SSDها به فروش می‌رسند و درصورتی که قیمت این درایوها کاهش یابد، پی‌سی‌ها و تبلت‌هایی که دارای درایو حالت جامد هستند نیز ارزان‌تر خواهند شد. پیشرفت‌های فناوری نیز در حال افزایش مقدار حافظه فلش نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، هستند.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/12/01/ssd-prices-nearing-hard-drives/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

گوشی های جدید سامسونگ که اطلاعاتشون لو رفته بود رسما معرفی شدند پوشش بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی