حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری آیپد پرو از سوی GSMArena منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بیایید رو راست باشیم، آیپد‌های اپل بسیار عالی هستند و دارای ویژگی‌های بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌ها که برای بسیاری مهم بوده و اپل در آن بسیار خوب عمل کرده است، طول عمر مناسب باتری است. اپل معمولا ادعا می‌کند که تبلت‌هایش طول عمر باتری ۱۰ ساعته با استفاده مداوم دارد، که البته همینطور است. اما این‌بار، اپل با تبلت بزرگ‌تری وارد میدان شده است. بعد از عرضه شدن این تبلت توسط اپل، بررسی‌ بخش‌های مختلف آن شروع شده است. حال نتایج بررسی طول عمر باتری این محصول از سوی GSMArena منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیپد پرو، دارای یک باتری ۱۰۳۰۷ میلی‌آمپری است؛ همان‌طور که در کالبدشکافی آن دیدیم، باتری این تبلت غول‌پیکر به دو عدد تقسیم شده است که به‌نوعی جالب است. نزدیک‌ترین رقیب این محصول، تبلت‌ بزرگ سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۲٫۲ است که از یک باتری ۹۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی برخوردار بود. البته توجه داشته باشید که صفحه‌نمایش این تبلت ۱۶ درصد کوچکتر از صفحه‌نمایش آیپد پرو است. همانطور که گفتیم، اپل ادعا کرده است که این محصول می‌تواند تا ۱۰ ساعت با انجام کار‌هایی همانند تماشای ویدئو و یا مروگری وب شارژدهی کند، اما در عمل شرایط چگونه است؟

gsmarena_006

بر اساس آزمایش‌های انجام شده توسط GSMArena، آیپد توانست حدود ۱۰ ساعت و ۱۶ دقیقه به ‌مرورگری وب بپردازد که میزان بس بسیار خوبی می‌باشد. اما شرایط در آزمایش پخش ویدئو کمی متفاوت است. آیپد پرو می‌تواند حدود ۷ ساعت و ۳۴ دقیقه ویدئو پخش کند که البته این موضوع چندان بد نیست، زیرا ما با یک تبلت غول‌آسای ۱۲٫۹ اینچی سر و کار داریم و باید قدر این میزان را بدانیم. برای درک بهتر، بهتر است یادآوری کنیم آیپد ایر ۲ که دارای یک‌ باتری ۷۳۴۰ میلی‌آمپری است، توانست حدود ۱۰ ساعت به مرورگری وب بپردازد و حدود ۱۲ ساعت ویدئو پخش کند. گلکسی نوت ۱۲٫۲ نیز در هر دو زمینه ذکر شده توانست حدود ۹٫۵ ساعت شارژدهی کند.

2

نظر شما چیست؟ شما شارژدهی این محصول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apple_ipad_pro-review-1346p3.php” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]GSMArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

“این موضوع چندان بد نیست، زیرا ما با یک تبلت غول‌آسای ۱۲٫۹ اینچی سر و کار داریم و باید قدر این میزان را بدانیم”
صفحه بزرگتری داره پس میتونه باتری بزرگتری هم بذاره پس شارژدهی پخش ویدیو خوبی نداره.. هرچند در کل بحث راجع به تبلتی که از پیش شکست خورده درست نیست..

Sajjad Ebrahimipour

سلام دادا
ببخشید یو سوال ازت داشتم
میشه بگی کجای این تبلت از پیش شکست خورده هست ؟؟؟؟
غول تبلت ها اینه با این سخت افزار خفنش بد شما میگی شکست خورده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد

از اونجایی که هدف اپل از این محصول کسب و کار هست این شارژ دهی برای اینکار با اون صفحه بزرگ ایپد پرو خوبه بنظرم

Moazez

کماکان بهترین تبلت جهان در عمر باتری تبلت xperia z4.

mr master

عالیه این شارژدهی B-) :yahoo:

mehrdadi

باطری خیلی خوبی نداره… کلا این وسیله برای هرکسی کاربردی نیست.تبلتای ده اینچی(خودم دارم که میگم) هم به نظر من سایزشون زیادی بزرگه،چه برسه به این.واسه استفاده معمولی سایز ۸ اینچ خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs