حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی احتمالاً در دی‌ماه، از یک گوشی رده‌بالا و قدرت‌مند رونمایی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 22 دیدگاه | ترنجی

به‌نظر می‌رسد سونی، خود را برای یک رویداد بزرگ در سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند. دعوت‌نامه‌هایی که این شرکت، اخیراً برای اصحاب رسانه فرستاده شده است؛ نشان از آن دارد که در تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی) یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در این دعوت‌نامه، تصاویری از یک هدست واقعیت‌مجازی، سیستم‌صوتی جدید، دوربین CyberShot، تلویزیون بسیار نازک و احتمالاً یک گوشی‌هوشمند به‌چشم می‌خورد. البته معرفی اکسپریا زد ۶ (Xperia Z6) در این تاریخ کمی بعید و دور از ذهن است؛ زیرا سه‌گانه اکسپریا زد ۵ سونی، به‌تازگی عرضه شده‌ است و معرفی یک پرچم‌دار دیگر، علاوه بر ایجاد سیر نزولی در فروش اکسپریا زد ۵، باعث کاهش اعتماد خریداران نسبت به برند سونی خواهد شد.

16CES-Invitation-1125

با این‌حال، مسابقه سازندگان برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده خود آغاز شده است؛ همان‌طور که اطلاع دارید، سامسونگ در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) رویداد ۲۰۱۶ unpacked خود را برگزار خواهد کرد که احتمالاً گلکسی S7 در آن معرفی می‌شود. همین رقابت، ممکن است سونی را برای پیش‌دستی و معرفی یک محصول جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، حریص نماید.

حتی شایعاتی مبنی بر معرفی اکسپریا زد ۵ اولترا که در مارس ۲۰۱۶ ارایه خواهد شد، شنیده می‌شود. این گوشی بنابر شایعات، از یک نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ (۴K) بهره خواهد برد و به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم LPDRR4، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و یک باتری خارق‌العاده که جوابگوی نیاز این قطعات باشد، مجهز شده است.

باوجود رقابتی‌که در میان دیگر سازندگان نظیر شیائومی، اچ‌تی‌سی و سامسونگ برای معرفی پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۶ وجود دارد، اکسپریا زد ۵ اولترا احتمالاً به‌عنوان یک فبلت قدرت‌مند شناخته خواهد شد. معرفی اکسپریا زد ۵ اولترا در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی، این فرصت را برای سونی ایجاد خواهد کرد تا نیمه‌دوم سال ۲۰۱۶ برای طراحی و توسعه پرچم‌دار بعدی خود با نام اکسپریا زد ۶ زمان داشته باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-could-announce-a-powerful-new-smartphone-in-January-but-that-seems-too-early-for-an-Xperia-Z6_id76312″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
blue eye

سلام
ببخشید که سوالم ربطی به این پست نداره
من بازی اسفالت ۸ ریختم رو گوشیم اگه از خود بازی دیتارو دان کنم بازی اجرا میشه ؟
اگه اجرا بشه هر دفعه باید به نت وصل باشم ؟
help me:(((((

blue eye

راستش من بازی modern combat5 رو به همین روش راحت دیتاشو از خود بازی دان کردم بدون هیچ مشکلی بازی می کنم….اینجوری فک کنم راحتتر باشه..فقط میخوام بدونم اسفالتم مثل مدرن کمبت به نت احتیاج داره یا ن؟

blue eye

ممنون داداش :rose: :rose:

Moazez

ایول خیلی جای خالی ultra جدید حس میشه. احتمالا با اسم z6ultra یا z5ultra معرفی میشه که اگه از سری خانواده ۵ باشه واقعا تکمیل میشه این خانواده.

Sony Make.believe

فکر نکنم با سایز الترا این سری تولید بشه یعنی امیدوارم الترا خیلی بزرگ بود یه تبلت بود تا یک فبلت یه تبلت کوچیک
من که منتظره ۱۵ دی میمونم هنوز پریمیوم نگرفتم واسه همین

SAWANA

اگه این مشخصاتو داشته باشه به شرط راندمان باطری در z3c بدون شک میگیرمش.

S-M-B

حدس خودم:
سونی قصد داره به سری Z پایان بده و احتمالاً ساخت سری X رو با یک زبان طراحی جدید،ویژگی های اختصاصی،رابط کاربری جدید و به طور کلی بالاترین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ممکن رو در این گوشی به کار بگیره.
امسال سونی با ساخت Z5-M5-C5U شروع خوبی داشته.
علی الخصوص که سونی سری Z5 رو در سه نسخه و برای پاسخ‌گویی به طیف گسترده ای از افراد خواهان گوشی قدرتمند ساخته.با این وجود من منتظر سورپرایز Z6 هستم.

این بود انشای من :mail:

Sony Make.believe

فکرت اشتباست سونی کلی زحمت کشیده این سری رو تجاری کرده دیگه کمتر کسی هست که زد رو نشناسه شاید سری جدیدی تولید کنه اما اینجور بازار گوشی z و سری زد رو کاملا به خطر میندازه چون یه رقیب واسش گرفته دقیقا سونی باید به فکر تولید بهترش که چطور مثل هیچکدام باشه قدم بر داره همین ما فروش زیاد نخواستیم کیفیت و چطور نو اور باشه کافیه این خودش تبلیغی واسه خودشه سونی امسال با دوربین سری ۵ و صفحه ۴k به این نتیجه رسیده .

iMohammadreza

دوستان ببخشید که این سوال بى ربط رو اینجا مطرح میکنم ولى آخه هیچ کجا به جواب نرسیدم مجبور شدم بیام اینجا:
دوستان ۵۰۰px فیلتر شده؟!؟
حدود یک ماه و نیمه که اصلا نرم افزارش لود نمیشه!
رفته جزو فیل.ترینگ هوشمند آیا!؟ :unsure:
حیف سایت فوق العاده اى بود! 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥

bvb

آره فیلترشده هر چی کشتم جایگزینی نداره اجبارا دارم با فیلتر…. ازش استفاده میکنم

iMohammadreza

یعنى از این همه سایت مذخرف صاف باید این سایتا فیلتر میکردند!؟؟؟
در روز تنها دلیل استفادم از اینترنت این سایت بود که اونم رفت جزو اموات!!! 😥 😥 😥 😥 😥
فعلا فقط گوگل فیلتر نشده!
اونم احتمالا به زودى میشه!!! 😥
یعنى دیگه نمیدونم باید چى بگم بشون!؟
مگه چى داشت که فیلترش کردن آخه!!؟؟ 😥 😥 😥

bvb

البته از سونی بعید نیست هر۳ ماه یه پرچمدار بده ضمنا این سایزی که شما گفتین بیشتر به تبلت میخورد تا گوشی قیمتشم احتمالا میزاره ۱۳۰۰ دلا

HesamDanaey

هرچقدر تلاش کنه بازم ضرر میده تو بخش گوشی

JOHN

سونی باید روی بهبود نرم افزار کار کنه.شما اصلا بیا باتری ۴۰۰۰ بذار مثل هواوی اونوقت شارژ دهیش از اون گوشی که باتری ۳۰۰۰ داره کم بیاره،معلومه بدرد نمیخوره.
فقط و فقط من نیاز سونی رو بهبود نرم افزار گوشیاش و کم کردن باگ هاش میدونم.وگرنه خانواده زد۵ عالین.نرم افزارشون بهینه باشه یک سال رو راحت پرچمداری میکنن. :yes:

Sony Make.believe

دقیقا چیزی که حس میکردم داره صورت میگیره یه حسی میگه سونی سری زد ۵ رو با تغییراتی که تو مدیریت داشته با تاخیر طراحی کرده و به دلیل نداشتن تولید انبوه خواسته از بازار جا نمونده باشه و از طرفی بخشهای تولیدی خودش رو قویتر کرده حتی کارخانه ای جدیدش تو تایوان برای مونتاژ گوشی هاش از اونجایی که سال ۲۰۱۶ هم اخرین فرصت برای بخش موبایل به گفته هیراییه حس می کنم امسال سونی فکر همه چیز رو کرده و سنجیده تر پیش میره و مطمنا تا پایان امسال ضرر های مالیش. کمتر و کمتر میشه .
امیدوارم در کل سونی رو با یه گوشی خیلی. قویتر از پریمیوم ببینم چون خودم دست نگه داشتم تا گوشی جدید امسال سونی معرفی بشه تا روز ۱۵ دی ساعت ۴:۳۰ صبح منتظر ces 2016 تکلیف. مشخص میشه امیدوارم سونی یه صفحه نمایش ۶ اینچ هم تولید کنه از سری الترا چون جدا بالای ۶اینچ حملش خیلی سخته.

farzad.mobile repair

اگه سونی بیاد رو یه سری دیگه خانواده مانور بده به نظر من. براش خوبه مثل سام که هم نوت میزنه هم سریه اس ..بتونه یه سری بزنه که یه قابلیت مجزا نسبت به سریه زد داشته باشه. خوبه یعنی کاربر رو طوری جذب کنه که یه قابلیت عالی تو اون خانواده بذاره از طرفی هم قابلیت جذابی تو سریه زد پایه گذاری کنه اینطوری میتونه برای اون یک سری از زبان طراحیه دیگه ایهم استفاده کنه.البته نظر من بود این. با کمال احترام برای نظرای کابراری اینجا

trojan

جان خودم اولترا رو با این مشخصات بده قید وینفون رو میزنم اینو میخرم…..

Mohammad Soly

سلام.کاش سونی سری زد۵ در دو نسخه تولید میکرد.یکی با اسنپدراگون ۸۱۰ ودیگری ۸۲۰؟ یعنی ممکنه سورپرایز بشیم؟ سونی هست دیگه بعید نیست

milad kardan

بعیده شرکتی با اصالت سونی یه گوشی رو با دو سخت افزار عرضه کنه

milad kardan

تصویر توی عکس دوربین سایبر شات نیست! (میرورلسه)
و سونی رسما چند وقت پیش اعلام کرد که فعلا قصد الترا ساختن نداریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی