حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[شایعه] نسل بعدی دوربین‌های سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 رو نمایی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شایعات زیادی از افق دوربین‌های سامسونگ  در آینده شنیده می‌شود که در حالت بدبینانه آن خبر از خروج سامسونگ از بازار دارد و ممکن است چنین حرکت مشابهی در دیگر بازارها انجام شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برخی معتقدند سامسونگ به طور کامل بخش دوربین خود را غیر فعال می‌کند و این بخش از تکنولوژی را به بخش دیگری برای توسعه دوربین برای دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتقل خواهد کرد.

با این حال یک شایعه از سوی long time Samsung sources پیش‌بینی می‌کند که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی دوربین جدید خود در مراسم بین‌المللی رونمایی تجهیزات الکترونیک (CES 2016) در لاس‌وگاس است.

این اجتماع در ماه آینده برگزار خواهد شد اما تا پیش از موعد مراسم سامسونگ در این همایش هر چیزی در مورد بخش دوبین‌های این شرکت ممکن است اتفاق بیافتد. شما در مورد بخش دوربین این شرکت چه طور فکر می‌کنید؟


[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/01/samsung-rumored-to-make-major-camera-announcement-at-ces-2016/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

نمیدونم من اینجوری فکر میکنم یا همه اینجوری فکر میکنن، بنظر من لوگوی سامسونگ و نام سامسونگ به دوربین نمیاد. ولی میدونم اگه بخواد وارد رقابت بشه راحت میره صدر جدول فروش و البته انقلابی در صنعت دوربین بپا میکنه.

AliPC

انقلاب در دوربین و سامسونگ :wacko:
اینو دیگه کجای دلم بزارم :negative:

bvb

با بحث اسمش موافقم اما بیاد تو بازارم کاری نمیتونه از پیش ببره بازار دوربین خیلی پیچیده تر از این حرفاست سامسونگ تکنولوژی و توانایی رقابت تو این بازار نداره

Navid

یه کامپکت S830سامسونگ رو ۸ سال داشتم هر وقت عکس نیگرفتم کسی باور نمیکرد با یه دوربین کامپکت گرفته شده فوق العاده بود افتاد تو اب مموری رو لود نمیکنه

milad danesh

یه سوال … چرا کامنت من حذف کردید ؟؟؟ به کسی توهین کردم ؟؟؟ یکی از کاربران به خانواده یکی دیگه توهین کرده من بش میگم به خانواده کسی توهین نکن سونی و سامسونگ ارزش توهین به هم ندارن … این پیام چرا باید حذف بشه ؟؟؟

kamix1353

بعضی طرفدارای سونی کلا خیلی حرفهای حماسی میزن،خاک و خون ،هیچن،نابود کردن.عاشق ادبیات اکشن شما هستم :yahoo:
اما در عمل ………

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی