حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخفیف‌های هیجان انگیز Gearbest در روز دوشنبه خرید اینترنتی (Cyber Monday)

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

gearbest یک فروشگاه روسی تبار می‌باشد که به فروش محصولات چینی با کیفیت و معتبر مشغول است؛ مدتی است که وب‌سایت ترنجی با فروشگاه  GearBest همکاری دو جانبه دارد. محصولات هواوی، شیائومی، موزیو از مهمترین محصولات این فروشگاه می باشند. محصولات چینی‌ای که این روزها از نظر قیمت توان رقابت را از تولیدکنندگان مطرح کره ای و آمریکای گرفته‌اند و البته در مقایسه با قیمت از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردارند. در ادامه همراه باشید.

حال با شروع روز Cyber Monday فروشگاه Gearbest نیز با تخفیف‌های جالبی پذیرای مشتریان خود است. روز Cyber Monday برای این فروشگاه از ۳۰ دسامبر یعنی روز گذشته آغاز شده و تا تاریخ  ۲ نوامبر ادامه پیدا خواهد کرد. درون سبد محصولات این فروشگاه در روز دوشنبه سایبری انواع محصولات از جمله چندین تبلت ویندوزی و اندرویدی، ساعت هوشمند و دست‌بند، دوربین های حرفه‌ای برای محیط‌های سخت و چند گوشی از شیائومی و ZTE قرار دارد.

شما می‌توانید از این سایت خرید داشته باشید اما روش پرداخت به دلیل شرایط فعلی کمی سخت خواهد بود. از طریق پی پال و یا دیگر روش های مرسوم قابل پرداخت است که شما باید از وب سایت های واسطه ایرانی استفاده کنید. در این روش کمی از مبلغ واقعی بیشتر پرداخت خواهید کرد اما با توجه به تخفیف های اعمال شده، برای شما ارزان تر حساب می‌شود. جدای از این امر در ترنجی خواهان پیدا کردن یک روش بسیار بهتر به صورت واسطه توسط ترنجی هستیم تا شما دوستان ترنجی بتوانید از این وب سایت خرید داشته باشید اما مسلما به این زودی فراهم نخواهد شد. ارسال محصول بر اساس تجربه دو الی سه هفته به طول خواهد کشید اما خوشبختانه از نظر ارسال هیچ محدودیتی وجود ندارد.

لینک ورود به صفحه‌ای تخفیف‌های اعمال شده:

[button url=”http://www.gearbest.com/promotion-cyber-monday-sale-special-279.html” postid=”” style=”btn-info” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”true”]gearbest.com[/button]

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

بصرفه نیست
ادم بره از فروشگاه روسیه،گوشی های چینی بخری :wacko: :wacko: بعدم ۳ هفته منتظرش باشی :wacko: :wacko:

سمانه فريبرز

سلام
آقای صدرا تاریخی که نوشتی درسته؟ تا ۲ دسامبر نیستش؟

kami mantegh

اقای مخملی کدوم واسطه کدوم کشکی؟ما هر سایت واسطه پیدا کردیم میگن اگه شیپینگ به ایران داشته باشه ما نمیتونیم از اونجا خرید کنیم راهنمایی کنید
🙁 🙁 🙁 :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

kami mantegh

خب یا بگید اسم سایتو یا خودتون انجام بدید خب این چه همکاری ای هستش؟ :wacko: :wacko: :yahoo: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....