حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کتانی با جوهر الکترونیکی، آغازی برای خلاقیت در صنعت کفش

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر شما  هم از آن دسته آدم‌هایی هستید که مدام در جستجوی کتانی‌های مد روز بوده و پول زیادی برای علاقیتان خرج می‌کنید، و یا به کتانی‌ها علاقمندید اما فرصت کافی برای جستجوی مدل مورد علاقیتان ندارید، دقیقا جای درستی آمده‌اید. اندر احوالات تکنولوژی، خبر‌های جالبی برایتان آورده‌ایم. دیگر زمان صرفه جویی فرا رسیده، پس در ادامه همراه ترنجی باشید!

آقای David Coelho با سرمایه‌گذاری در صنعت کتانی‌هایی با جنس خاص، دنیای مد کتانی‌ها را دست‌خوش تغییر کرده است. این کفش‌ها که از جنس پارچه‌ای الکترونیکی هستند، به شما این امکان را می‌دهند که مطابق با سلیقیتان، مدل کفشتان را تغییر دهید. برای این کار کافیست به برنامه‌ای مخصوص در گوشی موبایلتان سر بزنید و به این فکر کنید که اینجا همه چیز قابل انجام شدن است. هر طرح با هر رنگی که به نظرتان رسید، می‌تواند جلوه‌بخش کتانی‌های عزیزتان باشد.

shiftwear-sneakers

کتانی الکترونیکی، کاملا قابل شستشو بوده و در صورتی که از طرح و رنگ ثابت استفاده کنید، ذره‌ای از شارژ شما کسر نخواهد شد. می‌دانم به چه فکر می‌کنید. باز هم ماجرای شارژ وسایل الکترونیکی مطرح است. اما این بار کمی زود قضاوت کردید. چرا که کافیست کمی پیاده‌روی کنید تا کتانی، خودبه‌خود شارژ بشود و از زحمت تعویض باتری رهایی بیابید.

ویژگی‌های استثنایی این کتانی، باعث شده تا آقای Coelho نهایت بلند‌پروازی خود را در تعیین قیمت به رخ همگان بکشد. چرا که قیمت پایه از ۲۵۰۰۰ دلار آغاز شده و تا ۲۵۰۰۰۰ دلار هم می‌رسد. به گمانم با این قیمت، بتوان به تعداد کافی کتانی خریداری کرد که با هر لباسی ست بشوند! شما چه فکر می‌کنید؟ آیا یک کتانی خاص، به تعداد زیادی کتانی معمولی می‌ارزد؟ در نهایت پاسخ شما هر چه باشد، نظر جیبتان ارجعیت دارد.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/28/shiftwear-e-paper-sneakers/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]engadget.com[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amiir

چه خبره!!!! جالبه ولی نه دیگه در این حد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سحر حاصلي
هر شب همراه شما با دسته اختصاصی مطلب ساعت 24 - تارنمای خصوصی: saharhaseli.com ایمیل کاری: saharhaseli.atwork@yahoo.com صفحه اینستاگرام: instagram.com/saharhaseli