حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ساعت سوپر ماریو، ۱۸۹۵۰ دلار برایتان آب می‌خورد!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

نوستالژیک و دوست‌داشتنی! همه ما کم و بیش با این قهرمان نیم‌وجبی آشنایی داریم. حال چه می‌شود اگر ماریو کوچولو را جایی خارج از صفحه تلوزیون CRT (همان جایی که زمان بچگی ما را به هیجان می‌آورد)، یعنی دقیقا روی ساعتمان ببینیم؟ اصلا چیزی جذاب‌تر از این هم می‌شود؟ متاسفانه باید بگویم که زیاد دلتان را خوش نکنید! چرا که سوپر ماریو برق سه فاز از سرتان عبور خواهد داد. با ما همراه باشید!

تصور کنید می‌خواهید با یک سازنده ساعت‌های لوکس ملاقات کنید تا در مورد طرح ساعت جدیدتان به گفتگو بنشینید، تا این که در انتهای این دیدار، از مدلی خیره‌کننده از قهرمان افسانه‌ای، سوپر ماریو، پرده برداری می‌کنید! جدا که هیجان انگیز است.

در سی‌امین سالگرد یادبود ماجرای لوله‌کش قهرمان، می‌خواهیم ساعتی را معرفی کنیم که صفحه‌ی ۴۶ میلی‌متری‌اش از جنس تیتانیوم مشکی بوده و با ۳ لایه پیکسل پوشانده شده است. ساعت سوپر ماریو که یادآور سال‌ها خاطره برای طرفدارانش است، قیمتی حدود ۱۸۹۵۰ دلار می‌طلبد که یا باید دیوانه‌وار عاشق این شخصیت باشید یا پولتان زیاده کرده باشد و ندانید چه بخرید… با این حال، این ساعت جزو فوق‌العاده‌ترین‌ها خواهد بود.

اگر از درآمد واقعیمان صرف نظر کنیم، آیا این قیمت واقعا ارزشش را دارد؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/28/romain-jerome-super-mario-bros-luxury-watch/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]engadget.com[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

الانه که تیم قیمت گذاری اپل!!! بادی تو غبغب بندازه و بگه ببین چقدر خوبیم ما!حاجی ارزونی به تیم کوک میگنا!

علی

۶۸ میلیون پولشه والا با حقوق پایه ۷۰۰ باید ۸ سال کار کنیم هیچیم نخریم و نخوریم تا بشه خریدش :wacko:
بیخیالش :whistle:

Javad

تازه اگر بعد از هشت سال که پولاتو جمع کردی دلار گرونتر نشه و طمع دلال ها بیشتر نشه اونوقت میتونی بخریش 😐

AMIR 2311

:wacko: واقعا دیگه کسی اینو بخره و پولشو برای این بده ببخشیدا واقعا عقل نداره و دیوانس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سحر حاصلي
هر شب همراه شما با دسته اختصاصی مطلب ساعت 24 - تارنمای خصوصی: saharhaseli.com ایمیل کاری: saharhaseli.atwork@yahoo.com صفحه اینستاگرام: instagram.com/saharhaseli