حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Mi Pad 2، امتیاز بالای ۸۵ هزار را در AnTuTu به‌ثبت رساند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

هفته گذشته، شیائومی از تبلت Mi Pad 2 در دو مدل اندرویدی (با ۱۶ و ۶۴ گیگابایت حافطه‌داخلی) و ویندوزی (با ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی) رونمایی کرد. به‌تازگی، مدل اندرویدی این تبلت در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده و امتیاز ۸۵+ هزار را به‌ثبت رسانده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این تبلت با کسب امتیاز ۸۵۱۰۱ در بنچمارک AnTuTu، از نظر توانایی سخت‌افزاری، عملکردی مشابه با گلکسی‌نوت ۵ سامسونگ و فبلت میت ۸ هوآوی ارایه می‌دهد. تبلت Mi Pad 2 به یک نمایشگر ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل، مجهز شده است که این‌ مقدار، چگالی‌پیکسلی ۳۲۶ ppi را برای نمایشگر به ارمغان می‌آورد. در بخش پردازنده، این تبلت با بهره‌گیری از چیپ‌ست اینتل اتم X5-Z8500 با چهارهسته پردازشی با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR3، عملکرد خوبی را از خود برجای خواهد گذاشت و با بهره‌گیری از یک باتری ۶۰۱۰ میلی‌آمپر بر ساعت به‌همراه فناوری «شارژ سریع»، جوابگوی نیاز کاربران است. شیائومی در این‌باره مدعی است که تبلت Mi Pad 2 با یک‌بار شارژ، می‌تواند تا ۱۲ ساعت به‌طور مداوم فیلم پخش نماید. از آن‌جا که این تبلت یک محصول خارق‌العاده است، با ارایه یک دوربین‌ اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ارزش خرید خود را توجیه می‌کند.

Xiaomi-Mi-Pad-2-scores-2over-85K-on-AnTuTu Xiaomi-Mi-Pad-2-scores-over-85K-on-AnTuTu.jpg

نسخه ۱۶ گیگابایتی این تبلت، تنها ۱۵۶ دلار آمریکا قیمت دارد و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن با سیستم‌عامل ویندوز یا اندروید، حدوداً ۲۰۳ دلار ارزش‌گذاری شده است. پیش‌بینی می‌شود عرضه تبلت Mi Pad 2 به‌ بازار چین و دیگر بازارهای آسیایی محدود شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-Pad-2-allegedly-scores-above-85K-on-AnTuTu_id76216″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Phoenarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Larry Page

والله به نظر من اصلا این انتوتو قابل اعتماد نیست تست هاش!

یه بار تست گرفتم شد ۵۵۰۰۰٫ دقیقا بعد از تموم شدن تست یه بار هم اجرا کردم شد ۶۹۰۰۰ 😐

به نظرم واسه تست عملکرد دستگاه GFX Bench و Geek Bench بهترن

Sajjad

نمیدونم چرا خبر بنچمارک این نسخه از انتوتو رو میزارین!

BLACK

۱۵۶ دلار تو اونجا بعد از مرز مسعولین دزد ما میگذره ۱۵۰۰ به ما میدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی