حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Konami یک نسخه رایگان از بازی Pro Evolution Soccer ارائه می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

کمپانی ژاپنی Konami تمرکزش را روی بازی‌های موبایل و دیگر کنسول‌ها جلب کرده که منتشر کننده‌ احتمال دارد بزرگترین امتیاز را در اختیار کاربران قرار دهد. همان‌گونه که می‌دانید خرید محصول Pro Evolution Soccer یک پروسه‌ی بی‌پایان است، بعضی از خبر‌ها حاکی از تولید یک کنسول بازی با نام کونامی است. احتمال می‌رود دستگاه‌ی تولید شود که بازی فوتبال بصورت رایگان روی آن نصب شده باشد. حال از این نکات بگذریم و به موضوع اصلی بپردازیم. در ادامه این خبر کوتاه با ترنجی همراه شوید.

فوتبال تکاملی حرفه‌ای (به انگلیسی: Pro Evolution Soccer) مجموعه‌ای از بازی‌های رایانه‌ای در سبک ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال است که شرکت کونامی آن را منتشر می‌کند. این بازی نخستین بار ۲۵ اکتبر ۲۰۰۱ با این نام عرضه شد.

در ۸ دسامبر امسال پلی‌ استیشن ۴ و پلی استیشن ۳ یک نسخه‌ی جدیدی را در بازی PES 2016 اضافه کردند با نام free-to-play دربرگیرنده‌ی هفت تیم بود که در نسخه‌های دیگر هم موجود بودند، به نحوی نسخه‌ی آزمایشی حساب می‌شد، اما در نسخه‌ی free-to-play همراه با گزینه‌ی “myClub” بود که در آن یک ویژگی وجود دارد که می‌توان با تمامی‌ تیم‌های موجود در مجموعه EA Sports بازی کرد. در حالت طبیعی شرکت‌های ساخت بازی در نسخه‌های آزمایشی اصلا دست به چنین کاری نمی‌زدند.

یعنی اگر شما هم می‌خواهید همانند دوستانتان بازی کنید و یا جزو آخرین نفراتی باشید که به جمعشان می‌پیوندید، نسخه‌ی free-to-play برای شما ساخته شده است. نکته‌ی قابل توجه این است که این نسخه کاملا قابلیت بروزرسانی دارد و می‌توانید آخرین تغییرات را بصورت کاملا رایگان دریافت کنید. شرکت کونامی اعلام کرده است که در ماه سپتامبر به همگی امکان استفاده از آخرین نسخه را خواهد داد. اما نکته قابل توجه این است که فقط در نسخه‌ی Single-player این فرآیند قابل استفاده است.

تصمیم گرفته‌ شده برای نسخه‌ی رایگان Pro Evolution Soccer به نوعی خریداران این بازی را سردرگم کرده که آیا نسخه‌ی free-to-play برای یک کاربر معمولی کفایت می‌کند یا به امکانات مجزا در نسخه‌ی پولی احتیاج خواهند داشت. در بعضی دیگر از بازی‌ها مانند Metal Gear Solid V کاربران حتی اگر نسخه‌ی اصلی را داشته‌ باشند تا آنلاین نباشد قابلیت ورود به بازی را ندارند و سرور آن را بسته نگه می‌دارد. حالا باید دید که هدف واقعی شرکت کونامی چه خواهد بود و بازی مجانی در حالت Single-player به روند رشد این کمپانی کمک می‌کند یا نه؟

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از کسانی هستید که بصورت آنلاین بازی می‌کنند یا سینگل-پلیر را ترجیح می‌دهید؟

منبع: [su_button url=”http://www.digitaltrends.com/gaming/pro-evolution-soccer-free-to-play/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
power.man

:wacko:
خدا شاهده دو بار متن رو خوندمش نفهمیدم یعنی چی؟
کسی می تونه ترجمه کنه؟!

Fencer

این تصویری که قرار دادن به نظر شما هم شبیه هر کی هست غیر نیمار یا چشمای من مشکل داره :wacko: :wacko: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....