حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: تبلت Mi Pad 2 شیائومی، می‌تواند بازی‌های کانتراستریک GO و League of Legends را اجرا نماید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در ۳ آذر، شیائومی از تبلت Mi Pad 2 با مشخصات خارق‌العاده و بدنه تمام فلزی رونمایی کرد؛ از بارزترین مشخصات این تبلت می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اینتل اتم X5-Z8500 اشاره کرد. عملکرد این تبلت در خبری که پیش‌تر در ترنجی خواندید، در بنچمارک AnTuTu فاش شده است؛ به‌تازگی، کاربری مدعی شده که توانسته برروی تبلت خوش‌قیمت Mi Pad 2، بازی‌های کانتراستریک GO و League of Legends را اجرا نماید. همراه ترنجی باشید.

xiaomi-mi-pad-2-lol-cs-01

علی‌رغم این موضوع که دو بازی ذکرشده، مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی نیاز ندارند؛ اجرای آن‌ها برروی یک تبلت با پردازنده اینتل و دو گیگابایت رم فوق‌العاده است. سایر مشخصات این تبلت عبارتند از یک نمایشگر ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، پورت USB-C، باتری ۶۱۹۰ میلی‌آمپر بر ساعت، دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی. xiaomi-mi-pad-2-lol-cs-02

نسخه ۱۶ گیگابایتی این تبلت با سیستم‌عامل اندروید گوگل تنها ۱۵۶ دلار قیمت دارد و نسخه ویندوزی یا اندرویدی Mi Pad 2 با قیمت ۲۰۳ دلار عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/11/27/xiaomi-mi-pad-2-capable-of-playing-league-of-legends-counter-strike-go/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

خوش قیمت هستن ولی نه تو ایران.
الان تو ایران mi pad1 بالای یک میلیون قیمت خورده!
کسی میدونه آیا mi تو ایران فروشگاه مجازی داره؟
http://mi-iran.com/
این سایته قضیش چیه؟

Fathipours

Startrade.ir
حدود هفتصد هست قیمت mipad1
اونم تحویل داخل.

Fathipours

من خودم تجربه ی استفاده از چهار گوشی این شرکت رو داشتم ‌ . و دیروز گوشی redmi note 3 رو سفارش دادم و هفته ی دیگه دستم میرسه ‌ .
توی یک کلمه با توجه به پولی که میدی فوق العادست ‌ . فوق العاده

milad danesh

ایول دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی