حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظاهر جذاب و امکانات خارق‌العاده Elephone M3 را تنها با پرداخت ۹۹ دلار تجربه کنید

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

پس از معرفی و عرضه گوشی‌های M1 و M2 توسط شرکت Elephone، این سازنده از گوشی تمام‌فلزی ارزان‌قیمت M3 پرده برداشت. برای آشنایی با مشخصات این مدل خوش‌قیمت، همراه ترنجی باشید.

درست مانند دو مدل قبلی، گوشی Elephone M3 با بدنه تمام‌فلزی طراحی شده است.امیدواریم که در مدل نهایی آن، این ظاهر زیبا به واقعیت بدل شود! هم‌چنین در ساخت این مدل، یک نمایشگر ۲٫۵ بعدی به‌چشم می‌خورد.

elephone-m3-silver

آنچه که این گوشی را از سایر مدل‌های قبلی خود متمایز می‌کند، استفاده از یک پورت USB-C و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو گوگل است. اطلاعات بیشتری درباره این محصول، در دسترس نیست اما اعلام شده است که تراشه Helio P10، این گوشی را قدرت می‌بخشد. Elephone M3 در دو رنگ طلایی و نقره‌ای با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود Elephone با استفاده از نمایشگر و دوربین‌های باکیفیت در این گوشی، ارزش خرید آن‌را توجیه نماید. شما چه دیدگاهی درباره این محصول دارید؟

[su_button url=”http://www.elephone.hk/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]elephone.hk[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید 7

۹۹ دلار :wacko:

bvb

دیگه کم مونده یه پولی بهت بدن گوشیو ورداری

just samsung

بنجل

Mohammad Ghasemi

بهتر از سامسونگ که هس

mohsen930

یادمه مدیر عامل وان پلاس. چند وقت پیش تو یک مصاحبه گفته بود تا ۵سال آینده بخش عمده ای از سازندگان گوشی های اندرویدی برشکست میشن.و اون موقع زمان مناسبی هست برای همه گیر شدن و توزیع جهانی محصولاتمون.
این پدسوخته ها هزینه پتنت نمیدن،احتمالا دولت چین هم حمایت گسترده ای ازشون میکنه
بنجل فروشا

rubiker

“هم‌چنین در ساخت این مدل، یک نمایشگر ۲٫۵ بعدی به‌چشم می‌خورد.” هرجایی ک نوشته بشه D مخفف Dimension نیست اونجا مخفف Diameter هست.۲٫۵D ینی شعاع گردشش ۲٫۵ برابر قطرشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی