حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه استثنایی‌ترین حراج دنیا در ایران با ایدکو

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران)، این فرصت را فراهم ساخت تا نخستین جمعه آذرماه ۹۴ را با خرید محصولات کسپرسکی و بهره‌مندی از ۵۰ درصد تخفیف، به روزی متفاوت تبدیل شود و حضور در استثنایی‌ترین حراجی دنیا را تجربه کنید.

به گزارش روابط عمومی ایدکو ، این شرکت روز جمعه ششم آذرماه در کمپینی تحت عنوان Black Friday Kaspersky تمام محصولات کسپرسکی را با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی عرضه خواهد کرد. کلیه کاربران می توانند از این تخفیف استثنایی با مراجعه به سایت کسپرسکی آنلاین در آدرس http://irkaspersky.com/e-store  بهره مند شوند، علاوه بر این کاربرانی که قبلاً یکی از محصولات کسپرسکی را تهیه نموده باشند می توانند از ۳۰% تخفیف روی تمدید و ۵۰% تخفیف روز Black Friday به طور همزمان بهره مند شوند.

این شرکت، ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ارتقای کیفیت و امنیت اطلاعات خود در دنیای سایبری با پیوستن به این کمپین ۲۴ ساعته اعلام کرد تمام خریدارانی که به خرید لایسنس جدید و یا تمدید لایسنس از طریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام کنند، شامل این تخفیف خواهند شد.

Black Friday حراج استثنایی است که روز ۲۷ نوامبر هم‌زمان با ششم آذرماه در سراسر جهان برپا می‌شود. Black Friday، مهم‌ترین اتفاق در حوزه خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین، مکزیک برگزار می‌شود و این‌بار ایدکو برای نخستین‌بار، قصد دارد این حراج استثنایی را با تخفیف‌ ویژه ۵۰ درصدی برای محصولات کسپرسکی آنلاین اجرا کند تا مردم کشور ما نیز از لذت حضور در این تجربه جهانی بهره‌مند شوند و برای اولین بار خرید در چنین فضایی را تجربه کنند.

بنابر اعلام شرکت ایدکو، علاقه‌مندان برای خرید محصولات کسپرسکی و بهره‌مندی از تخفیف در نظر گرفته شده می‌توانند تنها طی روز جمعه، ۶ آذرماه و به مدت ۲۴ ساعت، نسبت به خرید محصولات موردنظر خود از سایت مربوطه اقدام کنند.

به‌گفته شرکت ایدکو این تخفیف صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و تهیه این محصولات از طریق نمایندگان رسمی امکان‌پذیر است.

فهرست نمایندگان معتبر نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sara3

نه نمیصرفه فقط رایگان میصرفه
من برم ببینم‌بامیلو چه حراج کرده

Anahita M Lima

اگر قبلا مشتری کسپرسکی باشید علاوه بر این ۵۰% یک تخفیف ۳۰ % دیگر هم دارید برای خرید لایسنس :rose: :rose: :rose: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Vlad

رسم و رسوم امریکایی تو ایران :)))
اونم رو محصول روسی
:mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....