حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی موفق به فروش بیش از سی میلیون پلی‌استیشن ۴ شده است

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

امروز سونی اعلام کرده که این شرکت، موفق به فروش بیش از سی میلیون پلی‌استیشن ۴ در سراسر جهان شده است. پلی‌استیشن ۴ هم‌اکنون، سریع‌ترین و قوی‌ترین محصول درحال رشد در خانواده‌ی پلی‌استیشن است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

کنسول جدید سونی در نوامبر سال ۲۰۱۳ عرضه شد؛ این کنسول از زمان عرضه‌ی خود، فروش خوبی را تجربه کرده است. در آوریل ۲۰۱۴، سونی اعلام کرد که هفت میلیون از این کنسول به فروش رفته است و این رقم در ژانویه ۲۰۱۵، به ۱۸٫۵ میلیون افزایش یافت.

در جمعه سیاه (Black Friday)، قیمت پلی‌استیشن ۴ به ۲۹۹ دلار کاهش خواهد یافت و می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید. همچنین کنسول بازی مایکروسافت با نام ایکس‌باکس وان با قیمت کمتری در جمعه سیاه عرضه خواهد شد. طبق اعلام مایکروسافت، تاکنون ده میلیون واحد از جدیدترین کنسول این شرکت به فروش رفته است.

[su_button url=”http://mashable.com/2015/11/25/sony-playstation-4-sales/?utm_campaign=Mash-Prod-RSS-Feedburner-All-Partial&utm_cid=Mash-Prod-RSS-Feedburner-All-Partial&utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds#8n_3xLzMq8qd” background=”#07a467″]Mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

ps4 حرف نداره صد در صد دو سه ماه دیگه یکیش رو میگیرم … فقط تنها بدیشون اینه که بازی هاشون خیلی گرونه وگرنه کیفیت و گرافیک بازیاش فوق العاده هست بی نظیره

shahab

من بازیهاشو دیجیتالی تهیه میکنم که هم عالیه هم ارزون تر برات میوفته

Ari khan

ببخشید منظور از بازیهاشو دیجیتالی میخرین چیه؟ :scratch: میشه یکم توضیح بدین :rose:

shahab

بله جناب ari khan، من از وقتی ps4 تهیه کردم نگران بازیهای گرونش بودم، که حدودا بازی ها تو رنج قیمت ۱۸۰ تا ۲۴۰ تومن هستن مثلا بازی. Gta v قیمتش ۱۹۰ تومنه و همیشه بخاطر محبوبیتش قیمت ثابتی داره و بازی های جدید مث need for speed یا ۲k16 یا Black ops lll قیمتی بالای ۲۰۰ دارن بفرض اما این فروشگاه تو شهرمون به اصطلاح بازیهای دیجیتالی میریزن، و به cd های میگن فیزیکی، مثلا چجوری؟؟؟؟ مثلا این فروشگاه بازی gta v رو به دلار میخره و چون بین دونفر تقسیم میشه یوز و پسوردش هزینه برای ما نصف میوفته، یعنی من برای هربازی ۱۱۰ تومن میپردازم ۱۰۰ برای بازی و ۱۰ برای حق نصب، حتی جدیدترین بازیهای روز میاد همون روز ۱۱۰ تومن میخرمش، و این بازی ها دیگه cd بلوری نیست و مثلا اگه بازی gta v.، ۵۷ گیگ حجم داره، این فروشگاه این بازی رو رو هارد دستگاه میریزه و همیشه همراته و حتی در راز مدت به چشمی آسیب نمیزنه و قیمتش کمه و با اپدیت جدید بهت میده، مثلا gta v من با اپدیت۱٫۱۴ بخش آنلاینش بود، و خوبی که داره میتونی بازی رو بفروشی و حتی تو سایتش بازی های دیجیتالی دست دوم بخری که قیمت هایی مث ۶۰ تومن یا حتی ۴۰ تومن بازی پیدا میشه، بازیهایی خوبی مث order 1886 و the last of us :rose:

تنها فرقش همینه که همون بازی بین دونفر تقسیم میشه و هزینه برای شما نصف میوفته و رو هارد دستگاه ریخته میشه :rose: :rose:

امیدوارم خوب توضیح داده باشم D:
حس میکنم یکم پیچوندم مطلبو
امیدوارم کمک کرده باشم :heart:

Ari khan

ممنون از توضیحتون فقط یه سوال:مشکلی از بابت چندکاربره بودن بوجود نمیان؟مثل بن(ban) یا …

alirezaiii

کسی داره ۲۰۰ تومن دستی بده یه پی اس ۴ بگیرم 😐
تا دو ماه دیگه میخرم به حق پنج تن هرجوری هست یکیش رو میخوام.
بعدش زد ۲ رو رو دسته پی اس ۴ میزارییییییی
:yes: :heart: 🙂 :yahoo: B-)

Mohammad Ghasemi

سال ۲۰۱۶ سال خرید ps4 سونیه یعنی واجبه وااااجبه ها کلی انحصاری توپ سونی براش میاد

HesamDanaey

Ps4چیه بابا من که سال بعد بدون شک ۱۰۰%یک Xbox oneمیخرم.Xbox one عشقه :yahoo:

Moazez

اگه تو ایرانم این قیمت بشه در بلک فرایدی قطعا میخرم. جالبه در آخر مطلب گفته شده ۱۰ میلیون xone فروخته شده فقط؟!!!

Dontbon

معزز این ۱۰ میلیون ماله چند ماهه پیشه و مایکروسافت چندماهی هست فروش Xone رو اعلام نکرده . صددرصد بیشتر ۱۵ میلیون فروخته :good:

AMIR 2311

من میتونم بخرم اما بازیهاش گرونه خوب به همین خاطر هنوز با pc بازی میکنم

shahab

اقا امیر کامنت بالای منو درمورد بازیهاش بخونید :rose:

milad danesh

هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی