حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری جدید از هوآوی میت ۸ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

ویبو یک وب‌گاه میکرو بلاگینگ چینی است که شباهت‌های زیادی به توییتر و فیس‌بوک دارد، در اصل ویبو ترکیبی از فیسبوک و توییتر است. این وب‌گاه در کشور چین محبوبیت زیادی را به دست آورده و بیشتر از ۳۰٪ کاربرانِ اینترنت کشورش را به خود اختصاص داده است. اما توضیحات در مورد این شبکه اجتماعی به این خاطر بود که به اطلاعتان برسانیم امروز در شبکهٔ اجتماعی ویبو، تصاویری با کیفیت از گوشی میت ۸ هواوی منتشر شده است و با توجه به اینکه هوآوی میت ۸ پنج‌شنبه معرفی خواهد شد، به نظر می‌رسد این تصاویر بسیار به واقعیت نزدیک باشند.

اما در مورد طراحی میت ۸ باید به اطلاعتان برسانیم با هیچ تغیر خاصی در زبان طراحی نسبت به نسل قبل روبه رو نیستیم اما باید گفت هواوی میت ۸ احتمالا مجهز به بدنه‌ای تمام فلزی خواهد شد که می‌تواند با این بدنه و امکاناتی نظیر صفحه‌نمایش ۶ اینچی‌اش برای رقبای کوچک‌تر، از این پس خود نمایی کند. همچنین در این تلفن هوشمند احتمالا شاهد استفاده از پردازندهٔ Kirin ۹۵۰ خواهیم بود و لازم به ذکر است که تلفن کمپانی هواوی توانسته امتیازی بیش از ۷۹۰۰۰ هزار را در بنچمارک انتوتو به دست آورد که این امتیاز، به نظر امتیاز بسیار قابل قبولی است.

اگر از قیمت این تلفن هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت نیز بپرسید؛ متاسفانه باید بگوییم اطلاعی نداریم، ولی می‌دانیم که احتمالا این تلفن همراه در دو نسخه با رم ۳ و ۴ گیابایتی عرضه خواهد شد و به همین دلیل بر حسب قاعده حتما شاهد اختلاف قیمت در نسخه‌هایی با رم ۳ و ۴ گیگابایتی خواهیم بود.

در ادامه عکس‌هایی از این تلفن هوشمند را خواهیم دید:

 

mate_8-3_21610 mate_8-4_cc820 mate8-1_ada67 mate8-2_ba354

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Official-looking-Huawei-Mate-8-renders-leak-out_id76077″ background=”#07a467″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iPooya

رزگلد 😐 🙁

Sajjad

اپلی ها مث اینکه باورشون شده صورتی رو ” اختراع ” کردن!
گوشی بی حاشیه رو عشق است….هر چی که باشه

pika

رز گلد قبل از اپل رو گوشی M8 بود , قبل ازون رو گوشیا سامی هم بود البته

Ali

نوت۳ رز گلد داشت…:) 🙂

ho3eine

باشه بابا اصلا شما خوبی

Amirit

از پشت انگار htc m8

riofarina

حلقه دور لنز لومیا ۹۵۰!!!!!!!
ولی خیلی شیک و خشگله :good:

Ali

جلوش خیلی خوبه و slim bezel هست…
ولی پشتش زیاد جالب نیست “به نظر من” مخصوصا رنگ های دوربینش…شاید اگه دوربین همه ی رنگ هاش مشکی بود پشتش جذاب تر میشد…:)))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....