حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی ری (LG Ray) رسما معرفی شد: نمایشگر ۵٫۵ اینچ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

الجی جی ۴ استایلوس را به یاد دارید؟ اگر خیر، توصیه می کنم نقد و بررسی این دستگاه را در ترنجی بخوانید: نقد و بررسی الجی جی ۴ استایلوس (LG G4 Stylus) : بزرگ. این دستگاه جدید را می توان تقریبا همان الجی جی ۴ استایلوس دانست که چند تغییر کوچک دارد و برای بازارهایی که هنوز شبکه مخابراتی ۴G ندارند تهیه شده است، بله، الجی ری (LG Ray) فقط تا نسل سوم فناوری مخابرانی را پشتیبانی می کند و برای بازارهای رو به توسعه که این فناوری را ندارند یا داشتن این فناوری اهمیت زیادی برای آن ها ندارد، تهیه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این دستگاه ارزان و خوب الجی آشنا شویم.

LG-Ray-01

همانطور که می بینید طراحی کلی کاملا مشخص است که با یک دستگاه الجی رو به رو هستیم. دکمه ها در پشت  و کمی طراحی متفاوت تر برای دوربین و دکمه ها را شاهد هستیم که دیگر در یک قاب مشترک جای نگرفته اند. جلوی دستگاه بیشتر به الجی جی ۳ شبیه است تا الجی جی ۴ و در مجموع می توان گفت یک دستگاه زیبا برای این رده است.

نمایشگر ۵٫۵ اینچ به رزلوشن HD یا همان ۱۲۸۰*۷۲۰ (چگالی تصویر ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ مربع) و از نوع IPS LCD است، پردازنده همانند الجی جی ۴ استایلوس (نسخه ایران) از شرکت مدیاتک به مدل MT6592M انتخاب شده که یک پردازنده ۸ هسته ای به فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز است. حافظه رم ۱ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و قابل افزایش با کارت حافظه جانبی که دور از انتظار هم نیست.

LG-Ray-02

حجم باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر است که درون یک بدنه به ضخامت ۹٫۳ میلی متر و وزن ۱۵۸ گرم جا کرفته است. بخش قابل توجه در الجی ری (LG Ray) دوربین های آن است، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک ۸ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت عکس های سلفی! این مشخصات برای یک دستگاه با قیمتی معادل ۲۳۲ دلار خیلی خوب به نظر می رسد به علاوه این که بدانید سیستم عامل اندروید ۵٫۱ و همراه با رابط کاربری الجی است. قابلیت های سری G الجی یعنی Knock Code و Gesture Shot رو این دستگاه هم پیدا می شود.

به نظر می رسد الجی با حذف قابلیت ۴G از این دستگاه و اضافه کردن دوربین سلفی خوب، نمایشگر بزرگ و طراحی که خود این شرکت باریک و متالیک(!) می نامد (البته تمام دستگاه از پلاستیک است و ضخامت ۹٫۳ میلی متر در سالی که ضخامت ۵٫۱۵ میلی متر بدون برجستگی تولید شده است!) می تواند موارد مهمی باشد که در کنار قیمت ۲۳۲ دلاری بتواند در سایه برند معتبر الجی فروش خوبی را تجربه کند. به نظر می رسد در مقابل سری های J, E و On سامسونگ و البته دستگاه های ارزان شرکت های چینی گزینه خوبی باشد. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.lgnewsroom.com/2015/11/lg-ray-delivers-large-hd-display-and-best-in-class-cameras-for-3g-markets/” background=”#07a467″]lgnewsroom[/su_button]

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/large_55_screen_and_8mp_selfie_camera_meet_with_the_lg_ray-news-15200.php” background=”#07a467″]gsmarena[/su_button]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-Ray-with-5.5-display-rolling-out-in-key-3G-markets_id76102″ background=”#07a467″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

نمیدونم چرا الجی یکم محدوده گوشیاش گشترده نمیکنه
و یه سری فرا میانرده تولید نمیکنه واقعا جای این سری تو محصولاتش کمه و تقریبا فقط چشمش به پرچمداراشه

Different_boy

سامسونگ که اینکارو میکنه همه متهمش میکنن و ازش بد میگن!!!الجی که همه سلیقه هارو پوشش نمیده ازش بد میگن!!فکر کنم باید ی شرکت موبایل سازی بیاد دونه دونه از مردم بپرسه شما چی میخای بگو برات منتاژ کنم!!!!!!ی چیزی شبیه پروژه گوگل.اینطور هرکس خودش گوشی خودشو سرهم میکنه و به هیچ شرکتی بد و بیراهه نمیگه!

amir Narimnpour

نه مث سامسونگ ک روزانه گوشی بده و هزاااارتا مدل داره دیگ حوصله ادمو سر ببره نه مث الجی ک حضورکاملی در زمینه موبایل نداره
ب نظرم سونی خوب کارمیکنه و اچ تی سی هم عالیه

massoud

از سبک طراحی ال جی خوشم میاد، کاملا منطبق با سلیقه منه!! امسال که این کوالکوم لعنتی نذاشت برم سمت G4، ایشالا ببینم واسه G5 چیکار میکنه….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)