حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ از وب‌سایت TheVerge

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

بالاخره پرچمداران مایکروسافت به عرضه خود نزدیک شدند و حالا نوبت به بررسی های مختلف از وب سایت های مختلف است. لومیا ۹۵۰ امید مایکروسافت برای بازگشت قوی به دنیای موبایل است و همانطور که دیروز خواندیم، مایکروسافت به روش های مختلف سعی در متقاعد کردن کاربران برای انتخاب ویندوزفون به جای اندروید یا iOS دارد. اما به نظر می رسد ویندوز ۱۰ برای موبایل و لومیا ۹۵۰ آنچنان نتوانسته اند نظر منتقدین را جلب کنند، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نقد و بررسی ویدیویی لومیا ۹۵۰ را از وب سایت Theverge ببینیم.

microsoft-lumia950-review-3.0

لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال دارای یک سخت افزار به روزشده و در حد پرچمداران اندرویدی قرار دارد. لومیا ۹۵۰ دارای پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۵٫۲ اینچ QHD است که کمی رنگ و رو رفته به نظر می رسد البته! دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی است که تصاویر خوب اما عملکرد کندی دارد.

مایکروسافت Windows Hello را برای روش امنیتی باز کردن قفل دستگاه توسط چشم معرفی کرد اما هیچ توضیح کاملی درباره آن نداد، در حقیقت هیچ توضیحی نداد اما از دید Theverge،عملکرد آن همانند چیزی است که چهار سال پیش در اندروید دیدیم! برای عملکرد صحیح آن باید کمی به دستگاه نزدیکتر شوید تا عملکرد صحیح صورت بگیرد.

قابلیت Continuum که با تکیه بر آن، مایکروسافت مدعی است این موبایل می تواند جایگزین کامپیوترهای شخصی بشود، نیاز به یک داک ۹۹ دلاری و کیبرد و موس دارد که در صورت مهیا بودن آن فقط برنامه های خود مایکروسافت به خوبی از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. در حقیقت بیشتر شبیه این است که ویندزو ۱۰ برای موبایل را روی یک نمایشگر خیلی بزرگ ببینید.

از موارد دیگری که می توان به آن اشاره کرد، طراحی معمولی و جنس بدنه پلاستیکی است، گویا مایکروسافت نمی خواهد تفاوتی بین دستگاه های بالارده خود تا پایین رده های ارزانش قائل شود، به هر حال قیمت ۵۹۹ دلار برای این دستگاه انتظارات را بالا می برد، در حال حاضر بازار اندروید پر از دستگاه های خوش کیفیت برای رده میانه است.

بسیار خوب، اجازه بدهید ویدیو بررسی را با هم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/fw0AT[/aparat]

نظر شما درباره لومیا ۹۵۰ چیست؟ آخرین پرچمدار مایکروسافت می تواند نگاه ها را به ویندوزفون تغییر دهد یا همچنان باید یک پلتفرم برای رده پایین و بازارهای رو به توسعه دیده شود؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/20/9767266/microsoft-lumia-950-review-windows-10-continuum” background=”#12b37e”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
“عملکرد آن همانند چیزی است که چهار سال پیش در اندروید دیدیم” آره، تو شب هم عمل میکرد، آره، عکس میگرفتی جلوش باز نمیکرد، آره این همونه. جاتون خالی عمه منم دیروز زن گرفت. 🙂
برادر بگو اپل بخرید. دیگه چرا جفنگ میگی (منظورم با منبعه)

trojan

جدا عععججججببب
غیر از بدی هیچی نگفت….عجب چرتیه…….
باشه بابا اصن اپل شما خوووببب
میگه داک چیز جالبی نی…..انگار یه گوشیو تو یه مانیتور گنده داری…..

حبیب

دستگاه پرچمدار ۲۰۱۵و بدنه ی پلاستیکی!
XL هم همین وضعیتو داره دوستان؟

Shahspik

بله حبیب جان.
اما قاب های خوشکلی براش هست. بنظرم یه سیاست جالب از مایکیه. هم باتری قابل تعویضه و هم میتونی به سلیقه خودت ظاهر گوشیتو دگرگون کنی.
http://i2.tnews.ir/2015/10/07/49632672_44722736efbfa.jpg
http://winphone.ir/wp-content/uploads/2015/10/lumia950_webshop_1.jpg
ولی در کل باید فلزی میبود. 🙂

ahmadtiger

اسم این theverge رو باید گزاشت iverge
نشد یه بار یه نقدو بررسی منصفانه ازش ببینم مگه در مورده محصولاته اپل باشه که تا حده پرستش ازش تعریف میکنه اما وقتی به مایکروسافتو اونهمه نو اوری هاش میرسه یه بهانه ای واسه کوبیدنش پیدا میکنه
خدایی اینهمه از ویندوز فون بد شنیدم اما یه ماههه یه گوشی ۲۹۰ تومنیشو گرفتم انصافن در حده قیمتش خیلیم عالیه و یه سرو گردن از رقبایه هم قیمته اندرویدیش بهتره

amir Narimnpour

اتفاقا ب همین معروفه

arabian men

پرچمدار ۲۰۱۵ وپلاستیکی صفحه نمایشش شارپه ولی رو ب سردی میزنه دوربینشم خوبه ولی سریع نیست اینارو ورج گفت بقیش چرت بود B-)

HesamDanaey

داداش صفحه نمایشش که عالیه.بدنه پلی کربناته نه پلاستیک.پلاستیک جنس الکی نیست اون پلی کربناته که خیلی مقاوم تر از فلز و شیشس.شما هرگوشی بگیری واسش گارد میگیری.فلز هرچقدر هم قوی باشه روش خط میفته و شیشه میشکنه ولی اگه پلی کربنات مرغوب باشه کاریش نمیشه.بعدشم شما که بررسی شو ندیدی چرا الکی حرف میزن؟دوربینش سریع نیست؟!!از اپلم سریعتر وبهتره برو بررسی شو نگاه کن.از نظر من این بهترین گوشیه و رودست نداره این سایته هم چرتو پرت زیاد میگه اپل پرسته.فکرکنم اپل بودجشو میده!

a_041

عملکرد ۴ سال پیش اندروید؟!!!!! منظورت تشخیص چهرس دیگه؟ والا اون تکنولوژی دقت در حد ۲۰ درصد هم نبود ! تو خیلی موارد تو تشخیص چهره اشتباه میکرد . کلاً فاز این دو با هم فرق داره نمیدونم این چه منتقدی بوده که این دو تکنولوژی رو یکی دونسته ! در بقیه مواردم به نظر میاد انتقاد های چرتی مطرح کرده مخصوصاً کند بودن ! خوب مرد حسابی هنوز نسخه نهایی ویندوز ۱۰ نیومده که تو حرف از کند بودن میزنی .

Sajjad

اخه کی حوصله داره روزی صد بار گوشیشو بگیره جلو چشمش تا قفلش باز بشه!
کلا سخت افزار این گوشی خوب نیست و حیف ویندوز ۱۰ که رو این کج سلیقگی مایکروسافت سوار شه

snake eater

این سایت تو بررسی صفحه نمایش به آیفون داده ۱۰ به این گوشی داده ۷!!!!!!!
اینا رو خدا زده، ما هیچی نگیم بهتره

bvb

ورجه دیگه کاریش نمیشه کرد فقط بلده از محصولات اپل تمجید کنه

alireza-asol

با ۱۰۰ دلار آدم یکی از اون hdmi stick ها میخره با ویندوز ۱۰ کامل!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)