حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعضی از دستگاه‌های گوگل نکسوس ۵ ایکس در زمان شارژ شدن، مشکل لمس صفحه‌نمایش پیدا می‌کنند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

به نظر می رسد نکسوس های امسال دنیای تکنولوژی همه جوره دچار اخبار منفی شده اند. نکسوس ۶ پی که از نظر مقاومت بدنه و شیشه پشت دستگاه دچار اخبار منفی شد و این بار نکسوس ۵ ایکس است که به سرتیتر اخبار کشیده شده است. مشکل از جایی شروع شده که شما می‌خواهید توسط کابل ٖUSB Type-C درون جعبه دستگاه خود را شارژ کنید که واکنش لمس صفحه‌نمایش یا کند می‌شود یا عمل نمی‌کند! در ادامه همراه باشید.

اگر شما به قسمت Google Nexus در انجمن Reddit و XDA مراجعه کنید، افراد نسبتا زیادی در مورد این مشکل صحبت کرده‌اند. در کار عادی هیچ مشکلی از نظر صفحه نمایش مشاهده نخواهد بود اما زمانی که آن را به شارژر  USB Type-C خود متصل می‌کند، مشکل صفحه‌نمایش نمایان خواهد شد. البته به نظر می‌رسد مشکل از بعضی از شارژر های نیز باشد در هر صورت با دنبال کردن صحبت های دو انجمن گفته شده به این نتیجه خواهید رسید:

اگر سریال نامبر دستگاه شما با ۵۰۹ شروع شود، این دستگاه تولید ماه سپتامبر خواهد بود و به احتمال زیاد دارای مشکل صفحه‌نمایش در زمان شارژ شدن است. اگر با ۵۱۰ شروع شود احتمال وجود مشکل بسیار کمتر خواهد بود و اگر با ۵۱۱ شروع شود، مربوط به ماه نوامبر بوده و مشکلی در آن پیدا نخواهد شد. ۵ در سریال نامبر دال بر ۲۰۱۵ و عدد بعدی مربوط به ماه میلادی است.

کمی داستان سخت شد و اگر واقعا دستگاه‌های تولید شده در ماه اکتبر دچار مشکل باشند، گوگل باید فکری جدی در این زمینه داشته باشد. مشکل عمومی با مشکل تولیدی در یک ماه بسیار متفاوت خواهد بود و می‌تواند خاطره بدی را برای کاربر رقم بزند.

نظر شما چیست؟ سخت منتظر بررسی این دستگاه هستیم تا ببینیم مشکل حقیقت دارد یا خیر!

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Some-many-Google-Nexus-5X-units-have-touchscreen-issues-when-charging_id75997″ target=”blank” background=”#29976c”]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

امید وارم در حد شایعه باشه.گوشی خوب و شایسته ای هست حیفه بد نام بشه :good:

Ari khan

چرا نکسوسای امسال اینجورین؟همه اش خبرای مشکلاتشون میاد 🙁

SONY 1946

ال جی هم که با تمام ادعاش خراب کرد :scratch: :negative:

milad.tech

G4 وg2 هم دقیقا همچین مشکلیو داشتن.
البته نکسوس۵x مشکل زردی نمایشگر هم داره.

MaKenZi

درود

البته اگر اینطوری که شما داری اسمش رو میذاری مشکل، اکثر گوشی‌های تمام برندهای موجود چنین مشکلی دارن!

ولی اگر بخوایم درست عنوانش کنیم، برخی مواقع در سطح بسیار کمی چنین مشکلاتی عنوان میشه، اما مسئله‌ی اصلی اینجاست که در مورد ۵X مسئله به این بزرگی نیست که اینجا و جاهای دیگه بهش دامن زده شده

pika

این مورد رو قبلا روی سونی sp و ال جی L7ii هم دیده بودم , البته مال ال جی (گوشی هم کلاسیم بود) همون هفته ی اول با آپدیت حل شد , اینم به نظرم با آپدیت یا نهایتا با تعویض کابل قابل حل باشه.
مشکل اصلی این پورت و کابل usb C هستش که واسه one+2 هم مشکل ایجاد کرده

alirezaiii

امیدم به این بود 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....