حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با جدید ترین به روز رسانی اسکایپ بر روی پلتفرم اندروید، اکنون می توانید پیام های ویدئویی خود را ذخیره کنید.

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سرویس تماس ویدئویی مایکروسافت یا‌‌ همان اسکایپ  یک نرم‌افزار کاربردی است که امکان برقراری تماس صوتی، انتقال فایل، و ویدئو کنفرانس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.در سراسر جهان از اسکایپ به عنوان یک نرم افزار امن و پرکاربرد استفاده می کنند و مایکروسافت با توجه مخصوصی که به این سرویس دارد، همواره برای بهتر کردن رابط کاربری و افزایش امکانات آن تمام تلاش خود را به کار برده است.

اما اکنون به جدید‌ترین نسخه از نرم افزار اسکایپ یعنی نسخه ۶. ۱۱ امکاناتی اضافه شده است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا تنها با ضربه زدن بر روی ویدئوی خود آن را در تلفن هوشمندش ذخیره کند. پس از این به روز رسانی قادر خواهید بود با تسلط بیشتر مکالمات خود را مدیریت کنید و از این پس دسترسی به قسمت‌های حذف پیام‌ها و یا نشانه گذاری آن‌ها به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده آسان‌تر از قبل خواهد بود. همچنین شما در این بروز رسانی قادر خواهید بود همزمان در حالی که در یک گروه هستید، به گروهی دیگر پیام موردنظرتان را forward کنید. دراسکایپ دیگر جست‌و‌جو فقط مختص مخاطبان نیست و از این پس شما می‌توانید حتی به جست‌و‌جو محتوا‌های ارسالی یا دریافتی هم بپردازید. در این بروزرسانی حتی امکان مدیریت شکلک‌ها هم بر عهده شما می‌باشد، از این پس شما هستید که انتخاب خواهید کرد شکلکی که ارسال می‌کنید متحرک باشد یا خیر.

در بروزرسانی جدید اسکایپ امکانات جدید و متنوعی اضافه گشته است که اسکایپ را بیش از پیش محبوب می‌کند. بهتر است بدانید برنامه اسکایپ تا انتهای سال ۲۰۰۹ میلادی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است که قطعا پس از ۶ سال با نرخ سعودی استفاده از نرم افزار‌های ارتباطی، این مقدار بیشتر هم شده است.

اسکایپ از نظر نفوذ هکر‌ها به نظر امن می‌رسد هر چند که در روز نخست سال ۲۰۱۴ یک گروه که خود را ارتش الکترونیکی سوریه می‌نامیدند توانستند اسکایپ را هک کنند اما به نظر می‌رسد استفاده از اسکایپ بی‌خطر‌تر از دیگر شبکه‌های اجتماعی دیگر باشد پس اگر تا به حال اقدام به نصب این نرم افزار نکردید حتما آن را از این لینک دانلود کنید و از امکانات متعدد آن روی پلتفرم اندروید لذت ببرید.

[su_button url=”http://www.bbc.co.uk/persian/world/2014/01/140102_l57_hack_skype.shtml” target=”blank” background=”#29976c”]bbc[/su_button] [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Skype-for-Android-receives-update-to-version-6.11-allows-you-to-save-video-messages-and-more_id75945″ target=”blank” background=”#29976c”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلوفر فرجی

:yes: مایکروسافت بهترین برنامه هاش رو میده به اندروید و اپل و از طرف دیگر جلو پورت شدن برنامه های اندروید برای استورش رو میگیره. حتی امکان نصب افلاین برنامه های اندروید بر روی وینفون رو هم در ۲ بیلد جدید گرفت.
کسانی که بازی شطرنج میکنند میدونن این جور حرکات برای رقیب خیلی خطرناکه.
اندروید کارش تمومه اگه فکری نکنه

Ari khan

بنظرم باید ببینیم که سرویسهای مایکروسافت چقدر کاربر اندروید رو تونستن و میتونن جذب خودشون بکنن….که فک نکنم باوجود سرویسهای عالی گوگل که تو سیستم عامل خودش بهترین کارایی رو دارن چندان سهمی داشته باشه:yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....