حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیسان سنترا فیس لیفت ۲۰۱۶، در لوس آنجلس نمایش داده شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در ادامه‌ی نمایشگاه اتومبیل لوس‌آنجلس، نیسان سنترا فیس لیفت ۲۰۱۶ نمایش داده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سنترا خودروی جدید نیسان که حالا بروزرسانی شده و در فضاهای داخلی و خارجی خود تجدید نظر کرده است. خودروی جدیدی که شباهتی به ماکسیمای جدید اسپورت سدان جذاب دارد و البته با طراحی جدید نیسان است. سنترای به روز شده‌ای که بنظر می‌رسد به برخی از فناوریهای جدید مجهز شده است همچنان در قیمت پایه ۱۶۷۸۰ دلار باقی‌مانده است. نیسان سنترا فیس لیفت را از اواخر ماه آینده در نمایندگی هایش عرضه می‌کند.

BPV_2263

BPV_2301

در میان آپشن های جدیدی که در سنترا موجود است میتوان به کنترل هوشمند کروز، ترمز اضطراری به جلو، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب را نام برد. از مشخصات کلیدی به روز شده این خودرو، سپر جلو و عقب جدید، پنجره دولایه، گلگیرها، کاپوت و چراغهای جلو جدید بیشتر به چشم می‌خورد. چرخ های جدید ۱۷ اینچی و نور پایین چراغهای جلو اتومبیل در SR و SL که LED هستند.

Nissan JUKE "Stinger Edition by Color Studio"

SVو SR و SL دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی که بین نوارهای اتصال خودرو و کیلومترشمار می‌باشد و توسط Siri Eyes Free  پشتیبانی می‌شود و به راننده این امکان را می‌دهد که با فرمان صوتی به سیستم های هدایت، سرگرمی و امکانات جانبی دسترسی پیدا کند.

Nissan JUKE "Stinger Edition by Color Studio"

آپشن های قابل دسترس دیگر شامل کنترل دو منطقه آب و هوایی، بوز صوتی، فشار دادن دکمه استارت خودرو و نظارت بر عقب می‌باشد. تنها موتور این خودرو موتور ۴ سیلندری ۱٫۸ لیتری با گیربکس اکس ترونیک CVT بر پایه مدل S که می‌تواند بصورت ۶ سرعته دستی باشد. قیمت این خودرو به زودی اعلام خواهد شد.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/facelifted-2016-nissan-sentra-bows-in-at-la-auto-show-18415057/” target=”blank” background=”#29976c”]Slashgear [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahryar

تو ایران به نیسان بد شده،ولا ماشینای معرکه و با صرفه ای داره

Moazez

بعد از تویوتا بهترین خودرو ساز جهانه از نظر من

Ali

خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....