حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماشین مفهومی خودران ولوو در نمایشگاه لوس آنجلس

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

این روزها در نمایشگاه اتومبیل لوس آنجلس خودروهای زیادی به نمایش گذاشته شده است. ولوو هم خودروی مفهومی خودران خود را در این نمایشگاه معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ولوو مفهمومی ۲۶ در حالی در لوس آنجلس عرضه شد که طراحی داخلی مفهومی و برجسته اش چشم اندازی از آنچه یک خودروی خودران می‌تواند داشته باشد را به رخ کشاند. این در حالیست که در نمای خارجی خودرو هم هیچ موردی برای آزار دیده نمی‌شد.

 با این خودروی خودران مفهومی به سه حالت میتوان رانندگی کرد، یکی از این حالات که نام آن را “drive” یا همان “راندن” گذاشته اند به شما این امکان را می‌دهد که به سبک قدیمی و دستی رانندگی کنید، درست مانند انسان هایی که یک قرن پیش رانندگی می‌کردند.

123

حالت دوم “creat” نام دارد، زمانی که شما تئوری کارکردن روی پروژه های بعدی را در ذهنتان خلق می‌کنید، اما به احتمال زیاد در حال استفاده از اینستاگرام و یا حذف ایمیل های اضافی خود هستید.

حالت سوم حالت مورد علاقه ماست که آرامش نام دارد. همانطور که در مشخصات داخلی این خودرو می‌بینید یک صندلی جدید و بسیار راحت دارد که به عقب متمایل می‌شود و مجهز به استراحگاه دستی و یک تبلت هم می‌باشد.

cover

این تبلت در کنسول وسط قرار دارد، بنابراین شما می توانید به وب گردی یا خواندن مطالب مورد علاقتان یا برای هرچیری که تمایل دارید از آن در حالیکه در کنسول وسط است استفاده کنید.

به طور کلی فضای داخلی بسیار لوکس و قابل توجه و تمیزی دارد که شبیه به Xc90، گل سرسبد ولوو است و در حال حاضر یکی از مدعیان خودروهای رده لوکس است. همانطور که می‌بینید این خودرو چیزی کمتر از مشخصات خودروهای لوکس سوئدی ندارد.

C26-5-1280x675

C26-7-1280x675

C26-6-1280x675

[su_button url=”http://www.slashgear.com/volvo-concept-26-shows-autonomous-can-be-pretty-too-18415125/#jp-carousel-415130″ target=”blank” background=”#29976c”]Slashgear [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....