حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار های تازه در سه ماهه سوم ۲۰۱۵: افزایش فروش جهانی تلفن های همراه و رشد چشم گیر هوآوی

نوشته

8 سال قبل | 46 دیدگاه | ترنجی

گارتنر یکی از موسسه‌های تحقیقاتی و ارائه‌دهنده آمار در زمینه‌های IT و کسب‌وکار مرتبط به آن است. حال این موسسه آمارهای جدید مربوط به ربع سوم سال ۲۰۱۵ ارائه کرده که نشان‌دهنده تقاضای بالای خرید تلفن‌های هوشمند به همراه رشد و سقوط یک سری از شرکت‌ها است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید تا به تحلیل این آمارها بپردازیم.

اگر خیلی ساده به آمارهای این بازه نگاه کنیم هوآوی موفق‌ترین فروشنده جهانی تلفن همراه بوده و این در حال است که لنوو/موتورولا بیشترین افت فروش را تجربه کرده. آمارهای به‌دست‌آمده از کاربران نشان می‌دهد سامسونگ ۸۳٫۶ میلیون دستگاه تلفن همراه در طول سه ماه گذشته به فروش رسانده که در حدود ۲۳٫۹ درصد از بازار را در بر می‌گیرد. این در حالی است که غول کره ای به‌سختی توانسته بود ۱۱ میلیون دستگاه تلفن را در شروع سال به فروش رسانده باشد و سامسونگ با سهم ۲۳٫۷ درصدی از بازار در بازه مشابه سال گذشته به نظر می‌رسد از رشد خود خوشحال به نظر می‌آید. البته دلیل اصلی این رشد افزایش تعداد تلفن‌های همراه از ۴۷٫۵ دستگاه به ۳۵۲٫۸ میلیون دستگاه بوده که در این صورت به نظر نمی‌رسد که سامسونگ با ریتم بازار همراه باشد.

پس از سامسونگ در رتبه دوم فروش اپل قرارگرفته که با فروش ۴۶٫۱ میلیون دستگاه آیفون در سه ماه گذشته سهم ۱۳٫۱ درصدی از بازار را نصیب این شرکت کرده. این آمارها نشان از آن دارد که اپل رشد ۸ میلیون دستگاهی را نسبت به بازه مشابه سال گذشته داشته و به طبع افزایش سهم از ۰٫۷ درصدی (۱۲٫۵ درصد در سال گذشته) از سال قبل راضی‌کننده به نظر می‌آید.

هوآوی سال بسیار عالی‌ای را تاکنون گذرانده. رشدی که فراتر از تصور است. در همین بازه سال گذشته هوآوی ۱۵٫۹ میلیون دستگاه و با سهمی ۵٫۲ درصدی از بازار داشت ولی امسال با رشد ۲٫۵ درصدی خود را به رتبه سوم درفروش با ۲۷٫۲ میلیون دستگاه و سهم ۷٫۷ درصدی در حدود ۷۱ درصد رشد درفروش تلفن‌های همراه را به‌دست گرفته است.

برخلاف هوآوی، لنوو/موتورولا درفروش اصلاً موفق نبوده‌اند و به نظر می‌رسد بازار آنها را پس می زند. سال گذشته لنوو/موتورولا سهم ۷ درصدی و فروش ۲۱٫۳ میلیون دستگاه را تجربه کرده بود ولی امسال با افت وحشتناک به سهم ۴٫۹ درصد و فروش ۱۷٫۴ میلیون دستگاهی نشان از سالی فوق العاده سخت برای متحدان چینی/آمریکایی است. به نظر می‌رسد ویروس موتورولا گریبان گر هر شرکتی می‌شود. از وصال پرسروصدا گوگل و موتورولا و فروش قیمت پایین موتورولا توسط گوگل به لنوو این بار لنوو شاهد افت فروش و ضرر خود است. البته بااین‌حال موتورولا با وجود این افت دست از ساخت تلفن‌های باکیفیت برنداشته و این مخترع تلفن همراه در حال تلاش برای بازگشت به بازار است.

شیائومی که نیز از رقیبان جدید این صنعت به‌حساب می‌آید با افت روبه‌رو بوده و بااینکه فروش بیشتری نسبت به سال گدشته داشته ولی به دلیل همراه نبودن رشد با ریتم بازار این موفقیت منجر به افت درصدی داشته و امسال شیائومی در سه ماهه سوم فقط ۴٫۹ درصد بازار را در دست داشته.

باقی برندها و شرکت‌ها ازجمله سونی، اچ تی سی، زد تی‌ای، آل جی و …. سهمی ۴۶٫۳ درصدی از بازار را در کنار هم در دست داشته‌اند.

 

gartner01

 

 

اگر تمامی تلفن ها و نه تنها تلفن های هوشمند را در نظر بگیریم سامسونگ سهمی ۲۱٫۴ درصدی را در اختیار دارد که بسیار جلوتر از اپل که در رتبه دوم این جدول نیز قرار دارد است و هنوز میتوانیم رد پای نوکیا ( که مایکروسافت آن را خریداری کرد و در جدول با نام این شرکت معرفی شده ) را ببینیم که در رتبه سوم این جدول با سهم ۶٫۳ درصدی خود قرار گرفته است. دوباره در این جدول نیز رشد بسیار بالا و چشم گیر هوآوی نیز مشهود است. ال جی در این جدول در رتبه پنجم این جدول با رکودی ۰٫۸ درصدی نسبت به سال گذشته قرار گرفته. رشد امسال بازار فقط نسیب ۴ شرکت شده که در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

gartner03

 

در این میان آمار سیستم عامل ها نیز بسیار جالب به نظر می رسد. تصاحب ۸۴٫۷ درصد از بازار را تلفن های اندرویدی به چنگ خود دارند که پس از آن iOS و ویندوز با سهم های به ترتیب ۱۳٫۱ و ۱٫۷ درصد از بازار قرار گرفته اند. به نظر واضح می آید که چرا بلک بری دل از سیستم عامل خود کنده و به سازندگان تلفن های اندرویدی پیوسته. این سیستم عامل سهمی ۰٫۳ درصدی را در کنار سیستم عامل های قدیمی از جمله سیمبیان تجربه می کند.

gartner02

 

هرچند که ویندوز ۱۰ از امکانات و ویژگی های خوبی رو نمایی کرده ولی افت درصدی این سیستم عامل نشان از آن دارد که کاربران ویندوزی با مهاجرت به سیستم عامل های iOS و Android بازخورد مثبتی به مایکروسافت نشان نداده اند. ممکن است این سیستم عامل به رقیبی جدی تر تبدیل شود ولی در حال حاضر به نظر می رسد مایکروسافت در بخش موبایل باید تصمیم های جدی تری اتخاذ کند تا از به دست افتادن امپراطوری گوگل و اپل جلوگیری کند.

موفقیت های امسال هوآوی تمامی ندارد. این شرکت امسال راه درستی را در پیش گرفته و نظر کاربران را چه از لحاظ کاربردی و چه از لجاظ آماری جلب کرده. آمار ها همچنان عجیب به نظر می رسد. تا پایان سال میلادی نیز زیاد باقی نمانده و باید منتظر آمار های نهایی باشیم و از قضاوت پیش از موعود برای سونی، سامسونگ، اپل، ال جی، مایکروسافت، اچ تی سی و باقی برند ها پرهیز کنیم.

بازخورد شما از این آمار چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

[su_button url=”http://www.gartner.com/newsroom/id/3169417″ target=”blank” background=”#29976c”]Gartner[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
46 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
the next big thing

به اینکه سامسونگ همچنان اوله و تخت گاز میره کاری ندارم،به اینکه اپل با چند گوشی و البته سیستم عامل انحصاریش خوب ظاهر شده کاری ندارم،به رشد عالی هواوی هم کاری ندارم،ولی خداوکیلی چرا سونی حتی یه بار تو لیست نیست؟tcl و zte و micromax تو لیست هستن ولی سونی نیست،خدایی قصد کل کل ندارم ولی واقعا برام جای سواله چرا اصلا تو هیچ لیستی سونی نیست؟؟به چه امیدی گوشی میزنه آخه؟؟تو هیچ لیست فروش و سهم بازار و اززش برند و لیستای موفقییت آمیز سونی حضور نداره.حالا اینا هیچی،از همه بدتر اینه که انقدر جذابییت و ارزش نداره که کسی حتی پیگیر سونی باشه.سامسونگ و اپل هم با برندینگ قوی خودشون حالا حالا هاواون بالا میمونن.شاید فنای سونی ناراحت بشن ولی خدایی کدوم جمله م دروغه؟؟؟؟؟سونی اصلا جذابیتتی برای مردم نداره.سایت the verge به z5 نمره ۷ داد و همینطور سایت فون آرنا هم ۷ داد که یعنی داغون
رو حرفام فکر کنید

Moazez

کاری با هیچ قسمت حرفات ندارم ولی سونی همیشه گفته ما دنبال آمار نیستیم،دنبال کسب سود هستیم که کم کم داره بهش میرسه. حالا کاری نداریم با اینا ولی همینکه در کشورهای معروف جزو سه برند پر فروش هست یعنی کشورهای جهان اول میدونن سونی یعنی چی. سونی بیشترین ضربه ای که میخوره از نبودن در بازار آمریکاست وگرنه در باقی بازارها که سهم فروش آنچنانی کسب نمیکنن برندها سونی سومه بعد از سامسونگ و اپل. در ضمن مساله جذابیت و اینا نیست. خود تو هم میدونی بحث جذابیت و زیبایی و قدرت باشه حرف اولو سونی میزنه. اینو خود تو هم میدونی. سامسونگ گوشی نداره که بتونه با سری z5 رقابت کنه. مهم هم نمره سایتها نیست مهم قدرت خود دستگاهه. وگرنه الان رو دست z5ها که نداریم. سونی فقط بخاطر تولید کم و تبلیغات کم آمار فروشش بالا نیست. وگرنه هرکسی بگه طبق این لیستها برندها بهترینن معلومه عقلش کمه چون هیچ آدم عاقلی نمیاد بگه هواوی از سونی بهتره چون فروشش بیشتره. هواوی فقط داره گوشی ۱۰۰ دلاری به پایین میفروشه دیگه. سونی مشتریهای ثابت خودشو داره. فقط همینکه بتونه گوشیهایی بسازه که سود زیاد نصیبش کنه به سود دهی میرسه.

the next big thing

ببین اولا لطف کن لینک بده که سونی در کشورای جهان اول جز سه برند پرفروشه با لینک حرف بزن،بعدشم اینکه معزز جان هیچ شدکتی نیست که از سهم گرفتن تو بازار و فروش و سود بیشتر بدش بیاد و اصلا همه دارن کار میکنن که فروش و سهمشون بره بالا،قبول دارم بازار آمریکا خیلی مهمه و اگه برندی بخواد hit بشه باید تو بازار آمریکا حضور پررنگی داشته باشه که سونی خیلی کوتاهی میکنه تو این زمینه،من منظورم از جذابییت جذابیینه ظاهری نبود منظورم کاریزمایی بود که شاید محصولات سونی نداره یا سونی اونجوری که باید و شاید بهش نداده که مردم خیلی پیگیر محصولات سونی باشن.سونی یه چیزی کم داره،یه چیزی غیر از خود محصول .درسته سونی اصلا سلیقه من نیست ولی منکر این نمیشم که گوشی های خوبی میزنه و خیلی ها دوسش دارن ولی خب برای موفقییت باید یه کاری بکنن دیگه

Mostafa

حرفات خنده داره معزز
نکنه انتظار داری بیای بگی بهترین گوشی z5 و ماهم قبول کنیم؟
یعنی تو از کارشناسای فون ارنا و ورج بیشتر میفهمی
سامسونگ رقیب برای z5 نداره ؟
مردم از خنده
میگی بخث قدرت سونی حرف اولو میزنه
پس اون بنچمارکایی که حتی هواوی سونی رو میترکونه عمه بنده منتشر کرده
برو معزز جان
سونی موبایل داره به سود دهی میرسه؟
اخرین باری که اماری منتشر شد که سونی موبایل سود کرده بود یادم نیست
اگه پولا و سود بخش پلی استیشن نبود سونی همون سال پیش از بین رفته بود
حیف پولای بخش تی وی و پلی استیشن و دوربین ها که تو بخش مرده و بازنده سونی موبایل خرج میشه

Moazez

از نظر دادن های منطقی و آروم خوشم میاد. این لینک کشورهای اروپایی که سونی توش دومین برند اندرویدی هست.
http://tnews.ir/%D8%B2%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA/C5BB49719242.html
و اما شما مصطفی توکه فکر میکنی قدرت یک گوشی تو بنچمارکشه باید بهت بگم که اولا قدرت سخت افزاری محسوب میشه این و منظور من این نبود و این یه بحث جدا داره. بحث من قدرت کلی گوشیه شامل صفحه نمایش،دوربین،طراحی،ضدآب بودن،درگاه کارت حافظه،اسپیکر استریو،دوربین همسطح بدنه،منظور من این برتریا هست. بحث پردازنده هم مهمترین بخش یک پردازنده گرافیکش هست که رو دست گرافیک گوشیهای سونی نداریم و بنچمارکشونم با نمرات بالای ۶۰۰۰۰ نمرات بسیار ایده عالی کسب کردن.سامسونگ اگه تو سخت افزار خیلی عالیه چرا لگ میزنه؟ چرا مدیریت رمش تعطیله؟ ما بحثمون اینجور چیزا نیست. بحث ما بحث فروش و سود بود که پریدی وسط بحثو به حاشیه کشوندی با اطلاعات پائینت. در مورد فون آرنا و بقیه هم دقیقا اونا اندازه ماها نمیفهمن. اونا حساب بانکیشون پر باشه مهمه براشون. مثلا یکی بیاد بگه s6 از z5 بهتره این مسخره نیست؟!! اگه به این نمره دادنا باشه باید بگیم بهتره ولی عقل چی میگه؟

Larry Page

معزز داری بحث تولید رو واقعا چرت میگی!! هی هم تکرار میکنی.

زمانی گفتت درسته که سونی ۱۰۰ تا گوشی بزنه تقاضا براش ۱۵۰ تا باشه! اون ۵۰ نفر نتونن سونی پیدا کنن برن سمت برندای دیگه.
نه این که مثل الان مغازه ها اشباع از سونی باشه! هر مغازه ای بره پرچمدارای سونی هست ولی کو خریدار….

Rhasta

بحث من قدرت کلی گوشیه شامل صفحه نمایش،دوربین،طراحی،ضدآب بودن،درگاه کارت حافظه،اسپیکر استریو،دوربین همسطح بدنه،منظور من این برتریا هست.

معزز کاری ندارم ب حرفات ولی با توجه ب اطلاعاتم باید بگم
۱: صفحه نمایشای سامسنگ همیشه عضو بهترینا بودن و فکر نمیکنم صفحه نمایشای سونی بهترشون باشن

۲: دوربین ک حرفشو نزن ، با سنسور جدید تر فقط ی امتیاز بهتر از s6 اورد (با توجه ب خروجی بدی ک سونی میده)،البته سنسور جدید سامسنگ هم انگار در راه و باید اونم دید

۳:طراحی سلیقه هست ، نظری ندارم
۴:ضدآب بودن،درگاه کارت حافظه،اسپیکر استریو،اینا از نظر من ی ابشن هستن(البته نمیخوام بگم ک خوب نیستن،اتفاقا امکانات خوبی هستن و بسیار موثر)

۵: دوربین هم سطح بدنه: ب نظرم این بیرون ضدگی قشنگه(البته اینم جزو طراحیه حساب میشه و سلیقه هستش)و با توجه ب استفاده لرزشگیر های اپتیکال ک استفاده میکنه(البته اینم اضاف کنم ک انگار ای بیرون زدگی ها جزو طراحی ثابت سامسنگ شده و مثل ی رسم شده براش)

در اخر بگم الان همه گوشیا خوبن ولی ی برتری هایی نسبت ب هم دارن

راستی بگم ک طرفدار مایکی ام ک فردا نیای بگی امین طرفدار سامسنگه و داره متعصبانه نظر میزاره

ممنون

Moazez

ییین آقای ناموسا از تعصب خود بکاهید الان بنظرت مغازه ها پر از سونیه که صدای طرفدارا در اومده که گیر نمیاد گوشیاش تو شهرستان ها و همه از تهران میخرن؟

Moazez

آقای rhasta ببین جوابتو بگیر
۱- صفحه ممایش سامسونگ اگه خیلی خوبه یک مقایسه نشون بدید که توش سامسونک بهتر باشه.ما ادعذ میکنیم مقایسه هم داریم ولی طرفداران سامسونگ همیشه حرف زدن از همپن اول
۲- دوربین z5 درسته یک نمره بالاتره که البته باید بیشتر بالاتر میبود ولی سامسونگ اگه در s6 خیلی بهتره از z5 عقلش کمه التماس سونیو میکنه که سونی بهش سنسور z5 بفروشه؟!! خب از همون سنسورش که از z5 بهتره استغاده کنه دیگه.
در مورد بقیه حرفات نظری ندارم. این دو بخش خیلی مهم بودن که لازم بود از اشتباه در بیارمت.

Rhasta

معزز ی نکته اینه ک اکثر میدونن نمایشگرای سامسنگ بهترا،این شما این ک بحث راه میندازید ، شما دلیل بیار ک صفحه نمایش های سونی بهتر سامسنگه.

و نکته بعد اینه ک این سنسور رو فقط برای سری زد۵ ک نساخته بلکه برای اسمارت فون ها هستش ک شرکتا بنا ب نیازشون ازشون استفاده میکنن

ممنون

Larry Page

معزز تو همون کشور های اروپایی سامسونگ رتبه اوله با ۳۹ درصد.

سونی رتبه سوم با ۱۰ درصد.

تو کشور های اروپایی هم سامسونگ ۴ برابر سونی میفروشه.
جدول زیر رو آگوست ۲۰۱۵ و سهم سونی کمتر از نوکیا
http://www.zoomit.ir/images/Microsoft-LG-Huawei-Motorola-HTC.jpg
#Beyond_The_Galaxy

Moazez

خوشم میاد مغزت تعطیله. ببین الان کسی ادعایی کزد سونی از سامسونگ بیشتر فروخته مغز کوچولو؟

Larry Page

جوابتو رو بگم جناب The Next Big Thing

شما کاربرای این سایت رو بیخیال شو، یه عده ترول که قبلا از دیجیاتو و زومیت اخراج شدن اینجا دارن کامنت میزارن که رئیس بخش خاور میانه (ایران) سونی یه ماه دیر حقوقشونو بده پیدا نمیشن این ورا.

شما واقعا فکر میکنی این ترول های سونی خیلی اطلاعاتشون بالاس؟
طرف از رو ویدیو ۳۶۰p میگه عمق رنگ مشکی ال سی دی Z5 بهتر از آمولد نونه (که عملا چنین چیزی امکان نداره) بعد خودشون خودشونو لایک میکنن

تو کل دنیا تنها آدمایی که به X-Reality میگن پردازنده همینا هستن…میگن سل رو سونی ساخته…

کامنتای بعد اینو بخونین :
http://goo.gl/5AO8KZ

همین سری زد۵ بازی ها رو ۳۰ فریم میارن! (زد ۵ کامپکت اینطوری بود) نوت ۵ راحت ۶۰ فریم رو میده. حال لینک ندارم تست بازی تو یوتیوب با FPS رو بزنین میاره هم نوت ۵ رو هم زد۵ رو.

سونی رابط کاربریش رو ۳۰ فریم اجرا میشه، یه نوت ۵ و یه زد ۳ پلاس یا ز۵ رو کنار هم بذاری انیمشن ها رو مقایسه کنی میفهمی

سخن معزز : “مگه میشه لوله ای باشه و توش مایع نباشه؟” :bye: این همه لوله های حرارتی کارت های گرافیک کشکه دیگه؟

بنده دانشجو هستم خیلی وقت نمیکنم بیام اونوقت این آقای معزز ۳۰ سالشه و دو تا بچه داره لیسانس الکترونیک هم داره از صبح تا شب تو این سایت بیکار میگره! فروردین یا اردیبهشت هم کامنت گذاشته بود میخواد بره سربازی =))))
همه اینارو کنار هم بذاری میفهمی گروه سنی کسایی که باهاشون حرف میزنی چنده :yes:

در ضمن واسه بررسی های بیطرف، تو یوتیوب بزنید MKBHD و ویدیو های اون رو ببینین مشکلات سری زد رو متوجه میشین. ایشون بی طرف ترین آدمیه که دیدم بررسی هاش هم کاملا درسته. نشون به اون نشون که فون آرنا تو یوتیوب ۷۰۰ هزار تا subscriber داره ولی MKBHD بیشتر از ۳ میلیون!

Nfs

“شما کاربرای این سایت رو بیخیال شو، یه عده ترول که قبلا از دیجیاتو و زومیت اخراج شدن اینجا دارن کامنت میزارن” مدرکی دارید؟ یاد بگیریم قبل از حرف زدن مدرک داشته باشیم و فکر کنیم 🙂
the next big thing البته ایشون اسمش Larry page نیست و ما به اسم ناموسن از تعصب خود بکاهید 😐 هست میشناسیم :)))))

AliPC

آقای larry page خوشم میاد شما و (بعضی از طرفدارای سامسونگ) جوری حرف میزنید که انگار همه چی بلدینو از بقیه بهترین ولی اگه بخوایم منطقی باشیم شما چیزی جز ترول نیستید.
میگن دوربین سونی یه نمره بیشتر آورده چیزی نیس ولی حالا اگه سامسونگ یه نمره بیشتر بود دوربینه سونیو به خاکوخون میکشیدن.
نمیدونم سونی چه هیزمه تری بهتون فروخته
طرف میگه فنه مایکروسافته ولی همیشه از سامی طرفداری میکنه و از سونی در هر شرایطی بد میگه. (من بشخصه قانع شدم که فنه سامیه)
در کل همه ی شرکتا خوبن و قابل احترامن.

Moazez

انقدر سامسونگ برند مزخرفیه که میای به اسم طرفدار ماکروسافت ازش دفاع میکنی چون خجالت میکشی بگی طرفدار سامسونگی.

Mohsen Gladreall

داداش این شخصی که میگی سنش کمتر از این حرفاس..اینستاشو پیدا کردم..یه ادم بیخود بیکار که داره تبلیغ میکنه..خدا خیرتون بده واسه چی باش بحث میکنین؟ شما چرا آخه..

nimacr7

سامسونگ همه جا اوله همیشه سربلنده بی رقیبه

Larry Page

تو ال کلاسیکو میزنیمتون :))))

اس ۴ و اس ۵ سامسونگ با این که زیاد نفروخت و محصول شکست خورده بود ولی بهترین اتفاق برای سامسونگ بود و تمام مشکلات گوشی های قبلیش رو حل کرد و دوباره اوج گرفت :rose:

nimacr7

ناراحتم ازینکه مسی نیست چون جذابیت الکلاسیکو ب این بود ک مسی و رونالدو هردو باشن . من اگه صفحه نمایش s7 edge همین ۲k باشه ۴k نباشه صد در صد خرید بعدیم خوهد بود

Nfs

“تو ال کلاسیکو میزنیمتون :))))” البته اگه از بحث ۱-۱۱ اکلاسیکو بگذریم :)))))

nimacr7

احتمالا مسی فردا بازی کنه چون به تمرینات بارسا اضافه شده هیجانی ک الکلاسیکو داره مراسم معرفی گلکسی اس ۷ و htc one m10 ندارن

Mostafa

داداش اس۴ تو لیست ده برتر فروش گوشی دنیا هستش
بعد ۱۱۰۰ و یکی دوتا دیگه
ولی اس ۵ مالی نبود
نه خود گوشی نه فروشش

Larry Page

خخخخ همون ۱۱-۱ که بازیکنای بارسا با جون و خانوادشون تهدید شده بودن که ببازن؟ افتخارم میکنید به این قضیه؟=)))

Nfs

این دلیل های الکی رو نیارید چی بگید. خوب اگه تهدیدشون کردن که اصلا بازی نمیکردند
حالا از ریال مادرید بگذریم ۱۲ تا التیک بیلباعو چی؟ نکنه اونم توسط داعش تهدید شده :mail:

parhamc1

هواوی فقط سری honorارزش خرید داره کیفیت و امکانات و سخت افزار خوبی دارن در کنار قیمت عالی و پشتیبانی خوب..گوشی های خود هواوی مثل سری pیا میت یاgقیمتشون نسبتا بالاست نسبت به بقیه چینی ها.با همون قیمت هواوی میشه گوشی در همون حد سامسونگ یا سونی یا اچ تی سی گرفت دیگه هواوی چرا؟ پس ارزش خرید ندارن بجر سریhonor

Mostafa

تنها مشکلی که هواوی داره پردازنده گرافیکی ها مسخره ای هستش که رو چیپستاش میزاره
مشکل دیگه ای نداره

bvb

با ورود گوشیهای ویندوز ۱۰ در ماه بعدی به بازار ویندوز احتمالا سهم خیلی بیشتریو بتونه تصاحب کنه

samsung king

سامسونگ همیشه در صدر
آفرین به این کمپانی دوست داشتنی

Myxperia

احتمالا هواوی بخاطر قیمت گذاری خوبش رشد خوبی رو تجربه کرده، ال جی هم که در کنار سونی قرار داره… برندهای مطرح از جمله سونی، ال جی، HTC، که از لحاظ کیفیت ثابت شده هستن و آماری که توش برندهای چینی اومدن بالا چیزیو ثابت نمیکنه.

Larry Page

و باز هم شرکت MicroMax و ZTE هست و بعضی دیگه که “شاهکار های قرن و بهترین اسمارت فون تولید شده” (LoL) رو میسازن نیستن….

Nfs

http://s6.picofile.com/file/8223772984/IMG_20151116_WA0000.jpg
میبینم که “بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان” (Lol) چندان هم جذاب نیست…

pika

من زبان بلد نیستم یا این عکس شما هیچ ربطی به جذابیتِ برند بین مردم نداره؟! :scratch:

Nfs

منم زبان بلد نیستم 🙂
فکر هم نمیکنم حرفی از مردم زده باشم :scratch:

aminoffline

دوست عزیز این امار در رابطه با کارفرمایان هست و اینکه اگر بهخواهید برای چه کمپانی کار کنید ،کرفرمایان کدوم کمانی براتون جذابترن
این امار بین دانشجوها و مهندسین ۱۲ کشور دارای اقتصاد بزرگ پرسید شده
برای اطلاعات بیشتر به لینکه زیر مراجعه کنید

http://universumglobal.com/rankings/world/student/2015/engineering-it/

Nfs

“این در حالی است که غول ژاپنی به‌سختی توانسته بود ۱۱ میلیون دستگاه تلفن را در شروع سال به فروش رسانده باشد و سامسونگ با سهم ۲۳٫۷ درصدی از بازار در بازه مشابه سال گذشته به نظر می‌رسد از رشد خود خوشحال به نظر می‌آید.” اصلاح کنید غول کره ای
هواوی خیلی سریع داره رشد میکنه و یجورایی سامسونگ ۲ به حساب میاد
دوستان پرسیده بودند که چرا سونی نیست؟ به خاطر سیاست های اشتباه خودش هست که نیست. اینکه یه گوشی رو معرفی میکنه و ۳ ماه بعد میاد تو بازار خب معلومه فروش خوبی نداره البته از بحث تبلیغش بگذریم که بیشترین کار تبلیغ سونی همین لیگ قهرمانان بود و با تبلیغ هایی که سامسونگ و اپل … میکنند زمین تا اسمون فرق داره یکی از علت های دیگش هم میتونه تعداد دستگاهایی که تولید میکنه باشه و سونی تازه یه کارخانه تولید کرده و باید ببینیم بعد از معرفی سری زد جدید چقدر دستگاه فروخته است

Nfs

خواهش میکنم :rose:

Hoseyn Zx

جوجه رو اخر پاییز میشمارند! سونی حتی اگه هیچیم نفروشه از بقیه بهتره

Moazez

برند مزدا هم پر فروش ترین برند جهان نیست ولی همه میدونن چی داره میسازه. فروش دلیل به بهترین بودن نیست ممتها خیلیا نمیخوان اینو قبول کنن

Ari khan

پس بر اساس منطق شما xbox one چون فروشش از ps4 کمتره ازش بهتره…

Moazez

هرچیزی واسه خودش داستانی داره.

Larry Page

که Xbox هم داره come back میکنه 🙂

farzad.mobile repair

دوستان عزیز انصافا شما جوری از سامسونگ تعریف میکنید که انگاری دیگه مابقیه برندها بنجول سازن و فقط سامسونگ استغفرال…شده خدایه بعضیا…انگاری سامسونگ شده بهترین بهترینها .نه بابا اینجوریام نیست هرچیش خوب باشه فرضا بازم خلاقیت سونی رونداره

Mohammad Ghasemi

منم یه برند بزنم هر روز صبح یه گوشی با طراحی دزدیو بیکیفیت بزنمو بدم بیرون روزی ۱۰۰تا هم بفروشم میشم پرفروشترین فروشنده تازه همشونم از این ارزون اشغالیا باشه که سودش برای هرکودوم ۱دلار هم نباشه

kamix1353

کسی جلوی شما و سونی رو گرفته؟اگه اینقدر آسونه و فاکتور دیگه ایی غیر از اینا لازم نیست خوب برید بزنید دیگه،یا نکنه سونی به پول میگه پیففففف و فقط محض رضای خدا گوشی میزنه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....