حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسدود شدن ۵۵۰۰ اکانت توییتر داعش پس از تهدید گروه Anonymous!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در پی خبری مبنی بر اعلان جنگ سایبری Anonymous که چندی پیش در ترنجی منتشر شد، این گروه امروز با انتشار یک توییت ادعا کرد که بیشتر از ۵۵۰۰ حساب‌کاربری داعش در توییتر را مسدود کرده‌است. Anonymous هم چنین اعلام کرد که تمامی این اکانت‌ها را با برچسب #daeshbags در یک لیست به صورت آنلاین منتشر کرده است.

بر طبق گفتهٔ سخنگوی Anonymous اعضای این گروه فاصله زیادی با داعش ندارند و به همین دلیل می‌توانند به آسانی هرچه تمام‌تر به تمامی اطلاعات مربوط به این گروهک تروریستی دست پیدا کنند Anonymous در باره این موضوع که داعش نیز هکرهای اختصاصی خود را دارد گفته است، که هکرهای گروهک تروریستی داعش توانایی رقابت با آن‌ها را ندارند. Anonymous، اوایل سال جاری کمپینی برای انتقام جویی از داعش راه‌اندازی کرد و مدعی شده‌است که در برابر داعش سکوت نخواهد کرد و برای مبارزه با این گروهک تروریستی از ابزار‌هایی بهره می‌برد که بسیار قدرتمند‌تر از ابزار‌های دولتی هستند. همچنین طبق وعده این گروه باید به زودی شاهد اتحاد جامعه هکر‌ها در مقابل داعش باشیم زیرا Anonymous گفته است که از تمام قدرت و اعتبار خود برای متحد کردن جامعه هکر‌ها استفاده خواهد کرد و همچنین برای یک حمله سایبری وسیع نیز به داعش هشدار داده است.

بهتر است بدانید درست پس از اعلان جنگ Anonymous به داعش، گروه دولت اسلامی به سرعت در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده، از پیروانش خواسته است که هیچ آدرس پیوست ارسال شده از سوی افراد نا‌شناس را بدون کسب اطمینان از منبع آن باز نکنند و پیوسته از امنیت خود در فضای سایبری اطمینان حاصل کنند.

[su_button url=”http://www.dailysabah.com/world/2015/11/17/anonymous-claims-to-hit-5500-daesh-twitter-accounts” background=”#29976c”]dailysabah[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

:yahoo: فکر کنم اگه بچه های ایرانی حمله سایبری میکردن الان هیچ اکانتی وجود نداشت :wacko:
به هر حال دم این گروه گرم

raajer

این گروه Anonymous فکری به دزد های شهر ما چابهار بکنه به خدا هفته ای ۵ تا ۶ نفر فقط و فقط به خاطر موتر و گوشی های هوشمندشان کشته میشن اونم به شکلی فجیع و خشن جالبه تو همه خیابونا دوربین امنیتی وصله اما به کار نمیاد این گروه لطف کنه این دوربینارو هک کنه بده دست مردم 😥

Nfs

قبلا هم گفتم که این گروه تمام کارش اینه که بتونه پیج و پست های داعشی رو ببنده. خیلی جالبه! این توییتر و فیسبوک خودشون میتونند این هارو ببندن و کاری کنند که اصلا نتونه پیجی بزنه مطمعنم توان اینکارو دارند ولی انجام نمیدن :negative:

Sajjad

ما هم از اتفاقات پاریس ناراحت شدیم ولی اگه اونجا بعد قرنی ۱۳۰ نفر کشته شدن اینجا تو خاورمیانه روزانه ۱۰۰ ها نفر دارن میمیرن بدست خیلی ها !
ولی اینا مهم نیس برا هیشکی!
بعد ما برچسب وحشی و قاتل رو هم ب پیشونی داریم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....