حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آئودی s8 پلاس و RS7 پرفورمنس قیمت گذاری شدند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

آئودی دو اتومبیل جدید خود که از ماه آینده در ایالات متحده عرضه می شوند را قیمت گذاری کرد. اتومبیل های جدید ۲۰۱۶ آئودی s8 پلاس و RS7 پرفورمنس هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر دو اتومبیل بروزرسانی شده اند و نسبت به دو مدل قبلی یعنی S8 معمولی و RS7 ارتقا یافته اند. این دو خودرو در حال حاضر دارای موتور دوقلوی توربو ۴/۰ لیتری با ۶۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوندفوت گشتاور(۷۴۹/۷ نیوتن متر) هستند.

آئودی S8 پلاس از گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته استفاده می کند. قدرت موتور S8 پلاس به ۶۰۵ اسب بخار یعنی ۸۵ اسب بخار بیشتر از S8 معمولی رسیده است. گشتاور این مدل هم ۷۳ پوندفوت افزایش داشته است.

audi-rs7-sportback-performance-12-266x179

audi-s8-plus-front-interior-02-266x179

audi-s8-plus-front-end-close-266x179

آئودی می گوید:

S8 پلاس ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۳/۷ ثانیه می رود و بالاترین مقدار سرعت این مدل ۱۵۵ مایل بر ساعت(۲۵۰ کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.

البته این مقدار آخرین مقدار سرعت برای S8 پلاس نیست . خریدارانی که بسته سفارشی داینامیک را سفارش دهند می توانند تا ۱۹۰ مایل بر ساعت(۳۰۵/۷ کیلومتر بر ساعت) هم افزایش سرعت داشته باشند.

مدل RS7 پرفورمنس با استفاده از همان موتور و گیربکس S8 پلاس ۰ تا ۱۰۰ را در ۳٫۶ ثانیه می رود و تا ۱۹۰ مایل بر ساعت یا همان ۳۰۵/۷ کیلومتر بر ساعت می تواند سرعت داشته باشد. تفاوت اصلی بین RS7 معمولی با RS7 پرفورمنس را میتوان در ترمز سرامیکی و سیستم تعلیق اسپرت RS دانست. سپر و دیفیوز عقب و اگزوز اسپورت در این مدل همگی براق مشکی هستند.

audi-s8-plus-exhaust-266x179

audi-rs7-sportback-performance-10-266x179

audi-rs7-sportback-performance-11-266x179

هر دو خودرو در دسامبر یعنی ماه آینده با قیمت ۱۱۴۹۰۰ دلار برای S8 پلاس و ۱۲۹۰۰۰ دلار برای RS7پرفورمنس بفروش می رسند.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/2016-audi-s8-plus-and-rs-7-performance-hit-dealerships-in-december-14414495/” background=”#189d5c”]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad Reza Ghorbani

دوستان کسی میدونه چرا ماشین های آئودی تو ایران انقدر کم هستن ؟!
وقتی این همه بنز و bmw داریم چرا آئودی نداریم ؟!

rasoul ahmadzadeh

وقتی میشه پراید ۴۰ تومنی خرید مردم دیوونه نیستن برن اینارو بخرن!!!!
یه آپشن داره ماشینو بدون قفل کردن میزاری کنار خیابون هیچکی نمیدزده ولی ماشینای خارجی احتمال دزدیدنش زیاده.مرسی خودروساز داخلی که انقد به فکر رفاه ماست!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....