حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال برای پیش‌فروش در آمریکا به اتمام رسید

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا لومیا‌های جدید توانسته‌اند نظر مردم را نسبت به خود جلب کنند و آمریکایی‌ها نسبت به لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال روی خوشی نشان داده‌اند. موجودی پیش‌فروش لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال خیلی زودتر از تاریخی که پیش‌بینی می‌شد به اتمام رسید!

با ترنجی همراه باشید…

پرچمداران جدید مایکروسافت در چند روز آینده روانه‌ی بازار خواهند شد و با توجه به شناختی که ما نسبت به بازار تلفن‌همراه در ایران داریم ورود لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال به ایران به سریع‌ترین شکل ممکن و حتی زودتر از برخی از کشور‌های غربی صورت خواهد گرفت. به چگونگی وارد شدن سریع گوشی‌ها به ایران کاری نداریم اما امروز انتشار یک خبر موجب شادی طرفداران مایکروسافت شد.

طبق خبری که مرجع معتبر ویندوزی به نام WmPowerUser منتشر کرده است موجودی پیش‌فروش لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در روز اول پیش‌فروش به پایان رسیده است و این آمار نشان از استقبال کم‌نظیر اهالی ایالات متحده از اولین گوشی‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل دارد.

Lumia-950-and-950-XL (3)

قبل از آغاز پیش‌فروش٬ اعلام شده بود که اولین محموله‌ی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در روز ۴ آذر (۲۵ نوامبر) به دست خریداران خواهد رسید اما امروز این تاریخ به ۱۶ روز بعد یعنی ۲۰ آذرماه (۱۱ دسامبر) تنزل پیدا کرد. اگر در آمریکا زندگی می‌کنید و قصد دارید تا لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال را خریداری کنید بهتر است اندکی دست بجنبانید زیرا اگر همین الان نیز اقدام به ثبت‌نام کنید یک‌ماه بعد گوشی را درب منزل خود دریافت می‌کنید.

Lumia-950-and-950-XL (2)

گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در آمریکا تنها به صورت آنلاک فروخته می‌شود و گوشی لومیا ۹۵۰ علاوه بر فروش به صورت آنلاک از طریق اپراتور At&t نیز به‌فروش می‌رسد.  این موضوع ممکن است به فروش این گوشی در آمریکا اندکی ضرر بزند زیرا مردم آمریکا در کمتر مواردی دست به خرید بدون قرارداد می‌زنند و این موضوع نمی‌تواند خبر خوبی برای اهالی ردموند باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این رکورد نشان از استقبال مردم از لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال است؟ آیا شما قصد خرید لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال را دارید؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-lumia-950-xl-pre-order-delivery-date-slips-to-dec-11th/” background=”#189d5c”]WmPowerUser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

بایدم ایجوری بشه،وینفون عالیه ۸۳۰ رو وین ۱۰ زدم خیلی خوب شده :yahoo:

sadegh7906

آقا عارف یه پست بود از آقای راد که میگفت بیلد rtm ویندوز گوشی،کاشی تعاملی داره و otg اضافه شده……ویدیویی نمیدین بیرون؟؟آخه الان سایت winbeta اسکرین شات بیلد آخرو داده و هیچکدوم از این ویژگی هارو تایید نکرده

صدرا مخملی

دوست عزیز ما روی ۶۴۰XL تست کردیم
ویدیو چی دقیقا بدیم بیرون؟

sadegh7906

ویدیو از قابلیتایی که تو شش تا بیلد نیومد،یه دفه برای شما اومد و هیچ سایت معتبر مربوط به ویندوز،خبری نداد و بعضا مثل وین بتا این قابلیت رو تکذیب کردن

riofarina

این استقبال نشان دهنده دلزدگی مردم از آندروید و به تکامل رسیدن ویندوز موبایل هست.آخه چقدر آندروید دیگه خسته شدیم.
من یکی که اگه با قیمت معقول بیاد ایران میخرم.

Ari khan

تعداد پیش فروش چقدر بوده؟ :unsure:

amir Narimnpour

عجب خبر خوبی برای وینفون

miladbf96

من قصد خرید این گوشی دارم ولی واقعا این دیر وارد بازار شدنش حوصله ادمو سر میبره
در مورد به اتمام رسیدن موجودی هم باید دید چقدر بوده موجودی…..درمورد انتهای خبرم که در مورد ۹۵۰ بود فک نمیکنم اینطور باشه یه نگاه به این لینک بندازینhttp://wmpoweruser.com/microsoft-store-to-start-shipping-unlocked-lumia-950-from-nov-25/

mohsen930

عارف جان لطفاً پوشش بده موجودی موج دوم پیش فروش ۹۵۰xl در آمریکا هم تموم شد

mehdimghi

بیاد میخرمش.
این گوشی عالیه.

HesamDanaey

این گوشی محشره :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com