حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقویت شایعات در مورد وجود سرفیس فون

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

بالاخره هفته‌ی آینده گوشی‌های پرچمدار مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال روانه بازار می‌شوند. این در حالی است که سخن از دستگاه دیگری به نام سرفیس فون که از ویندوز ۱۰ موبایل بهره ببرد به میان آمده است. قضاوت در مورد وجود این دستگاه با این شرایط بسیار سخت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این موضوع تا کنون در سکوت بوده و چندان به آن پرداخته نشده است.به این دلیل که این موضوع در حد شایعه بود و همچنین تا کنون نتایج تست سخت‌افزاری همچون بنچمارک از این دستگاه موجود نبود، نمیتوانستیم بگوییم که سرفیس فون قطعا وجود دارد. اما با این حال یک بنچمارک از سرفیس فون در یک وبسایت منتشر شده است که این شایعات را قوت می‌بخشد. با تمام این شواهد هنوز ممکن است این مطلب صحت نداشته باشد و برخی بر وجود چنین دستگاهی لبخند بزنند. بنابر این تا کنون این مساله آنقدر جدی نشده است که باور پذیر باشد.


microsoft-surface-phone-1447858452-0-12


اما نمی‌توان به کلی وجود این دستگاه را منتفی دانست. امیدواریم که این موضوع درست باشد تا دوباره شاهد سوگلی دیگری مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل باشیم.به نظر شما در آینده می‌توانیم شاهد سرفیس فون باشیم؟


[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/ipad-pro-bend-and-drop-tests-18-11-2015/” background=”#29976c”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HesamDanaey

به نظر من که هست و درحال ساخته.شایدم نه کسی چه میدونه؟ولی به احتمال ۸۰%هست

HiKa

احتمالا مثل سرفیس پرو و سرفیس تبلت، قیمت های نجومی هم خواهند داشت… به عنوان گجت لوکس و گران قیمت

Ari khan

بنظرم مایکروسافت با برند سرفیس فون میخواد برند لومیا رو نابود کنه(مخصوصا تو دسته بالارده ها)برندی که وین فون خیلی بهش مدیونه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی