حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی از شیائومی Mi 5 قوت گرفت؛ دریافت تاییدیه ۳C برای دو مدل جدید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تنها یک هفته تا برگزاری رویداد رسمی شیائومی برای معرفی محصولات جدید این کمپانی باقی مانده است  و به‌تازگی، دو گوشی جدید این شرکت تاییدیه ۳C را دریافت کردند. طبق اطلاعات به‌دست آمده از این تاییدیه، به‌نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های جدید شیائومی در دو نسخه متفاوت به‌بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یکی از دو گوشی، با شماره‌مدل ۲۰۱۵۰۵۵ و دیگری در دونسخه متفاوت با شماره‌مدل‌های ۲۰۱۵۸۱۵ و ۲۰۱۵۸۱۱ در وب‌سایت ۳C فاش شده است. در حالی‌که اطلاعات چندانی از این دو گوشی در دسترس نیست و حتی نمی‌توان به‌طور قطعی مدل‌ آن‌ها را اعلام کرد، برخی منابع احتمال داده‌اند که شماره‌مدل ۲۰۱۵۰۵۵ به Mi Note 2 Pro اشاره دارد و دو شماره‌مدل دیگر، تاییدیه‌ای بر صحت شایعات پیرامون عرضه پرچم‌دار Mi 5 در دو مدل متفاوت است.

Xiaomi

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، شیائومی قصد دارد در هفته‌ آینده با برگزاری یک کنفرانس خبری از یک محصول خود رونمایی به‌عمل آورد. بنابر گزارش‌ها و شایعات منتشرشده، احتمالا در هفته آینده شاهد رونمایی گوشی رده‌بالا Mi 5 یا Redmi Note 2 Pro خواهیم بود. با این‌حال، معرفی Mi Pad 2 چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

 

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/two_xiaomi_phones_pass_through_chinas_3c_certification_authority-news-15070.php” background=”#29976c”]GSMArena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

امیدوارم با هایپ زیادی که طرفدارا و منتظران شدن نا امید نکنه همرو. امیدوارم فورس تاچ داشته باشه، حسگر ۳ بعدی داشته باشه ، نمایشگرش لب به لب باشه و ضخامتشم کمتر از ۶ میل باشه.بدنه فلزی، و….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی