حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داک رسمی اپل برای ساعت اپل‌واچ به‌زودی عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

بنابر جدیدترین شایعات، اپل برروی یک داک رسمی برای اولین ساعت‌مچی هوشمند خود مشغول به‌کار است که قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در تصاویری که از این وسیله‌جانبی انتشار یافته، طراحی داک رسمی اپل برای اپل‌واچ و برخی از قابلیت‌های آن قابل مشاهده است. در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این داک می‌تواند ساعت‌مچی اپل‌واچ شما را در دو وضعیت با کمک بخش میانی که بالا می‌آید، شارژ نماید؛ عمودی و افقی. هنگامی‌که بخش میانی این داک را به سمت بالا می‌کشید، اپل‌واچ در یک وضعیت مناسب برای نمایش «زمان» به کاربران قرار می‌گیرد. این حالت، در به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل Watch OS گنجانده شده است که می‌توانید نمایی از آن‌را در تصویر زیر مشاهده کنید:

watchdock2

داک رسمی اپل‌واچ، همراه با یک کابل دو متری Lighting عرضه خواهد شد و حدودا ۹۴ دلار قیمت دارد. زمان عرضه رسمی این داک، هنوز مشخص نشده است اما باتوجه به‌درز تصاویری از آن، می‌توان خوش‌بین بود که به‌زودی عرضه رسمی آن آغاز شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/purported_official_apple_watch_dock_leaks_out_in_all_its_glory-blog-15064.php” background=”#189d5c”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی