حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل آیپد پرو در هنگام شارژ شدن

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

آیپد پرو هفته پیش به بازار عرضه شد و در ترنجی اخبار زیادی درباره آن خواندید و بررسی های زیادی هم دیدید. این تبلت بزرگ بالاخره به دست علاقه مندانش رسیده است و در حال آزمایش های مختلف روی آن هستند. متاسفانه یک ایراد آزاردهنده توسط برخی کاربران برای آیپد پرو گزارش شده است که انتظار می رود به زودی برطرف شود اما کمی اذیت کننده به نظر می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مشکل و راه حل آن را با هم بخوانیم.

 تیم کوک معتقد است که آیپد پرو می تواند جایگزین پی سی ها (به جز مک) بشود، اما عده زیادی چنین اعتقادی ندارند. این تبلت بزرگ ۱۲.۹ اینچی یک باتری ۱۰۳۰۷ میلی آمپری دارد که گویا در زمان شارژ شدن مشکل دارد که البته باید گفت این ایراد ارتباط مستقیمی با این حجم ندارد.

کاربران زیادی گزارش داده اند که آیپد پرو هنگام شارژ شدن اصطلاحا فریز شده و دیگر قابل کارکرد نیست. اما راه حل چیست؟ استفاده از کلیدهای ترکیبی برای هارد ریست و یا فکتوری ریست با itunes. برخی کاربران پس از هارد ریست هنوز هم این مشکل را داشتند و برطرف نشده است.

قبلا چنین ایرادی در آیفون ۶ و دیگر دستگاه های اپل هم دیده شده است و با به روزرسانی iOS مرتفع خواهد شد، البته احتمالا. شما تا به حال با چنین مشکلی در دستگاه های اپل رو به رو شده آید؟ نظرتان درباره آیپد پرو چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Some-Apple-iPad-Pro-units-become-unresponsive-while-charging_id75839″ background=”#189d5c”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ho3eine

من که هیچ نظری نداریم بخدا اگه داشتم دریق نمیکردم 🙂

ppeyman

اینهمه پول بده که یه دیوایسی بخری که طبق ادعا دیگه همه کاراو انجام بده ، هم ضد حال بخوری که همه کارات رو انجام نمیده ، هم دستگاهت فریز بشه! :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)