حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سال ۲۰۱۶ منتظر گوشی‌های بالارده با سیستم عامل تایزن سامسونگ باشید

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

طبق گزارش‌هایی که از سامسونگ ویتنام به بیرون درز کرده است ممکن است سامسونگ در سال آینده گوشی‌های بالارده‌ای را با سیستم عامل تایزن معرفی و روانه بازار کند. این غول تکنولوژی کره جنوبی اکوسیستم خود را پس از سیستم پر طرفدار بلکبری به عنوان چهارمین سیستم عامل بزرگ دنیا در تابستان سال ۲۰۱۵ گسترش داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عرضه چنین دستگاه‌هایی مبتنی بر تایزن توسط سامسونگ ممکن است تا حد زیادی به ارتقای تجربه کاربری شود و این می‌تواند به یک پیشرفت در رابط کاربری منجر شود.

اگر این گزارش صحیح باشد توقع می‌رود که تایزن کاربران خاص بیشتری را به خود جذب کند. این سیستم عامل توانسته است به تازگی محتوای بیشتری را همچون نرم‌افزار اختصاصی VLC به خود جذب کند که نرم افزار رسمی فیسبوک و یا شاید VImeo را به زودی در خود خواهد دید. از آنجایی که سامسونگ تمام درامد حاصل از نرم افزارها را به خود توسعه دهندگان خواهد داد آن‌ها به این سیستم عامل بسیار علاقه‌مند شده‌اند.

این‌ها نشان از آن دارد که در فصل بعد تایزن جذابیتش بیش از پیش خواهد شد و منتظر خواهیم ماند تا عملکردش را در سال آینده مشاهده کنیم. آیا تایزن می‌تواند با اندروید و iOS رقابت کند؟


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S7-model-numbers-leak-see-which-carriers-are-getting-Snapdragon-820-or-Exynos-8890-models_id75848″ background=”#189d5c”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aminoffline

اگه بتونه غنای نرم افزاریش و بالا ببره بطور قطع در دراز مدت میتونیم شاهد رقبابت خوبی باشیم
ا

Servant of God

خدا رو شکر تایزن تا این مرحله خوب پیش رفته خدا موفقیت رو دوباره واسه تایزن قسمت کنه تا رقابت سیستم عامل ها با هم دیگه شدیدتر بشه وباعث بشه گوگل احساس خطر کنه و امکانات جدیدی به سیستم عاملش اضافه کنه
من تازه اومدم به این سایت از سایت همسایه زومیت اومدم ، از آشنایی باهاتون خوشحالم :rose:
چیه اینجوری نگام نکنین منم ترولم البته ترول نکسوس چون گوشی مورد علاقه ام نکسوسه هر مارکی باشه فقط نکسوس و دست گوگل باشه B-)

حبیب

خوش اومدی برادر!
هیچکی بد نگات نکرد!
مخصوصا اینکه از خانواده ی اندروید هستی!

Servant of God

ممنون :rose:
بله واقعا خوش اومدم :yes:

✰ BARDIYA ✰

امیدوارم تو این کار موفق بشه :rose:
سامسونگ یا با این سیستم عامل اوج میگیره…
یا یه سقوط ازاد رو تجربه میکنه…
امیدوارم به سرنوشت سیستم عامل قبلیش بادا دچار نشه…
موفق باشید :rose: :rose:

sinamirzaii

فعلا که داره خوب پیش میره فقط باید یه قابلیت هایی رو اضافه کنه که تک و انحصاری باشن تا به اوج خودش برسه

S-M-B

سامسونگ راه خیلی درازی در پیش داره.اما تمام زمینه ها و ظرفیت هاشو داره که تایزن رو رقابتی تر کنه و پا به پای IOS و وینفون و اندروید حرکت کنه و حتی بهترین بشه.
قطعاً سیستم عامل اختصاصی برای شرکتی مثل سامسونگ گام بزرگی خواهد بود.

با آرزوی موفقیت واسه سامسونگ :good: 🙂

parhamc1

سیستم عامل خیلی خوبیه حتی رو گوشی با رم۵۱۲هم رون و سریع بود.به نظرم سامسونگ فعلا باید بیشتر میان رده و پایین رده بزنه. فک نکنم کسی پول بالارده رو به گوشی تایزنی بده بجاش پرچمدار اندروید میگیره.ولی پایین رده و میان رده بخاطر سرعت بیشتر و رونی نسبت به اندروید میتونه موفق باشه مخصوصا پایین رده..عرضه بالارده تایزنی فکر کنم بیشتر هدفش قدرت نمایی باشه فروش خوبی نمیتونه داشته باشه.شخصا منتظر دیدن مقایسه سرعت یه بالارده تایزنی با پرچمدار اندروید و ایفون هستم

mahdi

:good: :unsure:

رضا (z best)

عالیه ولی بادا افتضاح بود .مطمئنم درس گرفته

milad danesh

واقعا سیستم عامل بدی بود بادا ولی من به تایزن خوشبین هستم اگر زمانی برسه که تمام گوشی های سامسونگ تایزن باشن و تا چند سال گوشیاش ساپورت کنه خیلی خوب میشه

Mohammad Ghasemi

اگه سامسونگ مرده و جرات داره دیگه گوشی اندرویدی نزنه

Different_boy

مگه بستنی قیفیه؟؟؟که یهو بری بستنی حصیری بزنی!!شرکت با این عظمت و بزرگی و اون خط تولید مردی نمیخواد حماقت میخاد که نوکیا داشت!!!!دیدیم چطور شد.آسته آسته.صبر اله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی