حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Anonymous به داعش اعلان جنگ کرد!

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

شاید اسم  Anonymous را حداقل یک بار شنیده باشید، گروهی از هکرها با ملیتی متفاوت که تحت این عنوان در بزرگترین حملات سایبری نقش داشته‌اند و شاید جاب باشد که بدانید Anonymous چند وقت پیش مسئولیت حملات سایبری به پنتاگون را برعهده گرفته بود و حتی فیس‌بوک را نیز تهدید به حمله کرد. هکرهای عضو Anonymous که همگی ناشناس و بدون نام فعالیت می‌کنند، در سال ۲۰۱۲ نیز حملاتی شدید به سایت‌های دولتی و غیر دولتی اسرائیلی ترتیب دادند و حالا بعد از حملات تروریستی داعش در پاریس این گروه قصد دارد درس خوبی به داعش بدهد! در ادامه با ما همراه باشید.

به دنبال حملات تروریستی اخیر داعش به پاریس Anonymous رسماً در قالب چند توییت پی در پی و یک پست در یوتوب به داعش اعلان جنگ داده است. همچنین در ویدئویی که  Anonymous  در یوتوب منتشر کرده است مردی فرانسوی زبان بیان می‌کند:

مردم فرانسه از این بی رحمی جان سالم به در خواهند برد زیرا این مردم قطعاً از شما قوی‌تر هستند، بدانید که گروه Anonymous از تمامی نقاط دنیا شما را ره گیری می‌کند و به هیچ عنوان رهایتان نخواهد کرد. ما بزرگ‌ترین عملیات سایبری را علیه شما انجام خواهیم داد

درست پس از نشر این ویدئو پیامی دیگر از Anonymous بر روی سایت توئیتر منتشر می‌شود که در آن ذکر شده؛ اعضای Anonymous نسبت به داعش هکرهای بهتری هستند.

بهتر است بدانید این تنها یک تهدید نیست و با توجه به مطلبی که در نشریه Foreign Policy منتشر گردیده،Anonymous تا کنون حدود ۱۰۱۰۰۰ اکانت توئیتر و همچنین ۵۹۰۰ ویدئوی تبلیغاتی و ۱۴۹ وبسایت متعللق به این گروه تروریستی را به کلی از فضای مجازی حذف کرده است که این نشان می‌دهد که هکرهای Anonymous قبلاً هم با گروه تروریستی دولت اسلامی مواجه شده‌اند. البته روشن است که سازمان‌های امنیتی کشورهای  انگلستان، آمرییکا و فرانسه نیز تا کنون سکوت نکرده‌اند و همواره در حال حذف محتواهای نشر شده از سوی گروهک تروریستی داعش هستند.

Screen-Shot-2015-11-16-at-13.23.54

اکنون بیایید به بخشی از کارنامه‌ی Anonymous  نگاهی بیندازیم؛ پس از آغاز جنبش اشغال وال‌استریت اعضای این گروه ناشناس با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بیانیه‌ای از معترضین درخواست کردند که به هیچ عنوان از خشونت استفاده نکنند همچنین Anonymous در جریان این اعتراضات از طریق توییتر به آرام نگاه داشتن اوضاع کمک کرد.

در سال ۲۰۱۲ Anonymous رسماً مسئولیت هک شدن سایت‌های دولتی انگلیس را در اعتراض به سیاست‌های این دولت بر عهده گرفت. Anonymous همچنین در نوامبر همان سال طی حملاتی سایبری، سایت موساد را برای مدتی از کار انداخت. سایت رادیو اسرائیل نیز در پی این حمله سایبری هک شد و با پخش قرآن از این سایت، این حملات تا جایی پیش رفت که مقامات اسرائیلی از شدت نگرانی از دیگر کشورها درخواست کمک کردند.

Anonymous اعلام کرده است که سه کشور هدف اصلی این عملیات خواهند بود: ترکیه، عریستان سعودی و قطر و همچنین به فوربس گفته است: هدف ما ارسال پیامی روشن و شفاف به این کشورها است که به دلیل منافع خود از تروریست‌های تکفیری ISIS حمایت می‌کنند. حال به نظر می‌رسد که پیوستن گروه‌هایی نظیر Anonymous به ائتلاف حذف محتواهای منتشز شده از سوی داعش، بتواند کشورهایی را که برای انجام این امر اقدام می‌کنند را در رسیدن به اهدافشان کمک کند. همچنین باید منتظر بود تا ببینیم هکرهای این گروه قصد دارند چه اقدامی را علیه داعش انجام دهند.

در ادامه ویدوئی منتشر شده از Anonymous را می‌بینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/PS06X[/aparat]

[su_button url=”http://thenextweb.com/insider/2015/11/16/anonymous-declares-total-war-on-islamic-state-after-paris-attacks/” background=”#189d5c”]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirezaiii

دمشون گرم
داعش اشغال و لکه ای سیاهه که باس از بین بره

Nfs

حالا مگه میتونه چیکار کنه؟ یه سه چهارتا پیج و پست داعش رو میبنده. داعش هم دوباره یکی دوتا راه اندازی میکنه

alirezaiii

لوکیت کردن اعضای اونا
پی بردن به نقشه ها و پیش بینی برنامه های اینده داعش
مشغول سازی داعش
ترسوندن داعش
و…

Nfs

دوست عزیز داعش که نمیاد نقشه ها و برنامه هاش رو اینترنت و کامپیوتر بزاره. اگه اینطور بود که خود سازمان های اطلاعاتی اینکارو میکردن
فعلا که داعش ملت رو مشغول کرده تا این هکرها
داعش هم از این چیزا نمیترسه. گفتم که فوقش کاری که این هکرها بکنند اینه که پست و پیج هاشون رو ببندن توی این متن بهش اشاره نکردند ولی توی سایت همسایه گفته تونسته چندتا پست و پیج رو ببنده :mail:

SONY

داعش قبل از حمله به فرانسه از طریق کنسول پلی استیشن ۴ باهم برنامه ریزی و نقشه هاشون رو انجام میدادند
http://zoomg.ir/2015/11/16/80357/isis-used-ps4-paris-attack/
پاسخ سونی به حرکت داعش
http://zoomg.ir/2015/11/16/80407/sony-responds-to-claims-that-the-playstation-4-is-used-for-terrorist-communications/

نيما

هیچکاری هم نباشه ، دست کم نمیتونن از راه فضای مجازی نیرو جذب کنن

alirezaiii

حیف که با نام اسلام دارن این کارارو میکنن و رسما اسلام پاک و حقیقی را خراب میکنند

milad jafari

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

pika

خیلی حس خوبی داره انقدر خفن باشی که هرکسی و بتونی تهدید کنی B-)
دمشون گرم همونجوری که lizard squad رو به فنا دادن دائشم میترکونن B-)

shahinhhh

وژدانن بریم عضو آنیموس شیم خیلی باحالن

Moazez

دمشون گرم. داعش کثیف باید نابود بشه. من امید دارم توسط کشور ما نابود میشه

riofarina

من بجاشون باشم با هک سامانه موشکی روسیه موشکهای دارای کلاهک هسته ای رو میفرستم سراغ حامیان این تروریست ها :good:

Mr.MJ

حیف ک نمیشه بهت چندتا لایک داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....