حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امروز، خدمات Zune مایکروسافت متوقف خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، سرویس موسیقی Zune امروز توسط مایکروسافت متوقف خواهد شد. این شرکت برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۶، محصولاتی را تحت نام Zune عرضه کرد. باتوجه به عملکرد نامناسب این سرویس، مایکروسافت تصمیم گرفت تا درباره این سرویس موسیقی تجدید نظر نماید. این غول نرم‌افزاری تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۱۲، برند سرویس موسیقی خود را به Xbox Music تغییر دهد و در اوایل امسال نیز، این سرویس به‌ Groove Music تغییر نام داده شد. سرویس دیجیتالی Zune امروز در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ به‌کار خود خاتمه خواهد داد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مایکروسافت درباره این سرویس می‌گوید:

در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵، خدمات Zune متوقف خواهد شد. شما دیگر نمی‌توانید محتوایی را برای دستگاه خود از سرویس موسیقی Zune، استریم یا دانلود نمایید. با این‌حال، Zune به‌عنوان یک پخش‌کننده فایل‌های MP3 باقی خواهند ماند و تمامی محتوای کاربران نیز در دستگاه Zune دست نخورده باقی می‌ماند. شما هم‌چنان می‌توانید آهنگ‌های خود را به پخش‌کننده Zune وارد نموده و یا آن‌ها را انتقال دهید.

توجه داشته باشید محتوایی که با قفل DRM محافظت می‌شود در صورت عدم تمدید مجوز، امکان دارد غیرقابل اجرا باشد.

مشترکان فعلی سرویس Zune به مشترکان سرویس Groove Music تغییر خواهند یافت.

هم‌چنین، این کمپانی اشاره کرد که اگر یک کد ۲۵ رقمی دریافت نموده‌اید که کار نمی‌کند، مجبور هستید تا زمان فعال‌شدن اشتراک خود مدتی منتظر بمانید. بدین منظور، کافی است از طریق حساب خود در مایکروسافت اقدام نمایید یا با بخش پشتیبانی ایکس‌باکس، تماس بگیرید. در آخر، مایکروسافت بخشی را برای پاسخ به سوالات متداول کاربران اختصاص داده است که جای تحسین دارد. درباره این اقدام، چه‌نظری دارید؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-is-terminating-zune-services-today” background=”#189d5c”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی