حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زن‌فون زوم (Asus ZenFone Zoom)، مجوز TENAA را دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در CES سال گذشته، مدیرعامل ایسوس، Jerry Shen رسما از ایسوس زن‌فون زوم (Asus ZenFone Zoom) پرده‌برداری کرد. این دستگاه به باریک‌ترین ماژول زوم اپتیکال ۳X مجهز شده که توسط HOYA ساخته شده است. دوربین عقب این دستگاه، ۱۳ مگاپیکسلی و دارای OIS و فوکوس‌‌خودکار لیزری است. دیافراگم دوربین این دستگاه، f/2.0 است و می‌تواند تصاویر خوبی را در شرایط نوری کم بگیرد. اخیرا این گوشی، مجوز TENAA را دریافت کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

امروز ایسوس زن‌فون زوم، مجوز TENAA را دریافت کرده است. این گوشی به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. پردازنده‌ی آن، اینتل اتم Z3580 با چهار هسته‌ی ۲٫۳ گیگاهرتزی است. این دستگاه در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد: دو یا چهار گیگابایت رم و ۱۶، ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی.

علاوه بر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، این گوشی به یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه، ضخامت ۱۱٫۹۵ میلی‌متری دارد و وزن آن، ۱۸۵ گرم است. گوشی جدید ایسوس با قیمت ۳۹۹ دلاری در آبنده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. همچنین تصاویری از این دستگاه منتشر شده است که می‌توانید در زیر ببینید:

Asus-ZenFone-Zoom-is-certified-by-2TENAA 242424243

 Asus-ZenFone-Zoom-is-certified-by-TENAA

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-ZenFone-Zoom-passes-TENAAs-testing-3X-optical-zoom-OIS-featured-with-13MP-rear-camera_id75784″ background=”#189d5c”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

من فکر میکردم خیلی وقته اومده بیرون!!!
بر عکس زنفون ۲ این اصلا زیبا نیست.
با توجه به قیمتش نباید با پرچمدار مقایسه بشه، پس میشه گفت تو رنج قیمت خودش بی رقیب میتونه باشه.

MJS.00824

به به. چشمون به جمال زوم ایسوس هم روشن شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی