حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ با نمایشگر OLED سامسونگ؟! شایعات اینطور می گویند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

آیفون ۷ با نمایشگر OLED؟! سالهاست چنین شایعه ای وجود دارد و هر سال خلافش ثابت می شود. هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره آیفون ۷ که شهریور سال ۹۵ معرفی خواهد شد صحبت کنیم اما شایعات جالب توجهی درباره نزدیک شدن به واقعیت این افسانه قدیمی (!)‌ وجود دارد و در این زمینه گویا سامسونگ به اپل یاری خواهد رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Galaxy_S6_Edge_with_curved_QHD_Super_AMOLED_display

شایعات جدید از کره جنوبی می گوید که سامسونگ و اپل در حال مذاکرات جدی و پیشرفته برای تامین پنل های OLED نسل بعدی آیفون هستند. این قرارداد هنوز منعقد نشده است اما به نظر می رسد که خیلی نزدیک به وقوع است. به همین دلیل است که سامسونگ در تلاش برای افزایش تولید پنل های OLED خود به منظور پاسخگویی به درخواست بالای اپل برای تولید آیفون بعدی خود است. در حقیقت سامسونگ می تواند تصمیم بگیرد که یک خط تولید کاملا مجزا و اختصاصی فقط برای تامین نمایشگر OLED آیفون ها در نظر بگیرد و آن را بسازد، البته اگر این تصمیم نهایی شده و قرار داد منعقد گردد.

به نظر می رسد آنقدر این تصمیم قابل پیش‌بینی و نزدیک به وقوع است که سامسونگ در حال تدارکات برای آن است. اولین حرکت سامسونگ را می توان فروش یکی از خطوط ساخت نمایشگر LCD خود به یکی از تولیدکننده های چینی، دانست. این درآمد می تواند برای تاسیس یک خط تولید OLED دیگر برای تامین درخواست اپل برای آیفون بعدی استفاده شود. این خط تولید باعث می شود که سامسونگ به عنوان اولین تامین کننده نمایشگر برای اپل شناخته شود و الجی دیسپلی را در این زمینه تنزل درجه دهد.

0909-apple-watch-40545-orig_108757527-8

در حال حاضر نمایشگرهای OLED اپل واچ را سامسونگ می سازد و تولید نمایشگر OLED آیفون های جدید می تواند در گسترش قرار داد فعلی هم بگنجد. در حال حاضر تنها رقبای سامسونگ برای رقابت در تامین کنندگی نمایشگر OLED آیفون های آتی یا همان آیفون ۷، چند شرکت چینی هستند که مسلما سرمایه لازم برای تولید یک خط تولید مجزا جهت تامین درخواست فوق العاده بالای آیفون های بعدی را ندارند.

نظر شما چیست؟ آیفون های بعدی بالاخره با نمایشگر OLED ارایه خواهند شد؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_is_reportedly_close_to_becoming_oled_display_supplier_for_future_iphones-blog-15000.php” background=”#189d5c”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

اگه امو لد بزنه اپل هم به جمع دیوانه ها میپونده و فقط برند ….. جاخالی….. عاقل میمونه … خخخخخخ چقد این دوره و زمونه عاقل کم گیر میاد …. وای ترکیدم

raminrx7

تجربه نشون داده تقریبا اپل هر تصمیمی گرفته درست بوده و پر سود واسش!

Benzin

هممم… همکاری!
چه احساس خوبی به آدم می ده!!!

احمد

خدا کنه این خبر دروغ باشه اصلا از این صفحه ها خوشم نمیاد

f.khabiry

اگر واقعا این کار رو بکنه عالیه OLED بسیار سرتر از رتینا هست و خدایی بهتر و کم مصرف تر از باقی صفحه نمایش هاست.

bvb

Oled ها خیلی خوبن ولی رتیناهای اپل هم عالین اپل هم میتونه رتیناهاشو آپگرید کنه( که احتمالش بیشتره) هم میتونه oled بزنه ولی اگه بخواد دیگه خیلی بی نقص بزنه فقط میتونه روی الجی و poled هاش حساب باز کنه که با احتمالش کمه

hassan nazari

در حال حاضر که ips داره در جا میزنه و اخرین پیشرفتی که داشت همون نقاط کوانتومی بود اولد ها هر روز پیشرفت می کنن متاسفانه با افزایش ppi مصرف بالا میره و مجبورن بیان به سمت اولد ها!
همونطور که داریم میبینیم اولد سامسونگ یا همون سوپر امولد با افزایش ppi کم مصرفتر میشه !

ایفون با نمایشگر اولد واقعا جذابه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)