حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاپ فرانسیس: در هنگام غذا خوردن تلفن همراه خود را فراموش کنید!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شاید نشود کسی را پیدا کرد که حتی با این که مسیحی نیست، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان و رئیس کلیسای کاتولیک را نشناسد! او که نام اصلی اش خورخه ماریو برگولیو است در سال ۲۰۱۳ به جای بندیکت شانزدهم به عنوان پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید. اما وقتی فردی در قرن ۲۱ به عنوان پاپ بر گزیده شود، دور از انتظار نیست که میانه‌ی خوبی با تکنولوژی و گجت‌ها داشته باشد، جالب است بدانید پاپ همچون بسیاری از اشخاص معروف و سران دولتی برای ارتباط بهتر با مردم یکی از کاربران توییتر می باشد و کاملا اطلاع دارد که این شبکه های اجتماعی تا چه حد اعتیاد آور هستند.

به همین دلیل نیز این هفته پاپ به کسانی که به علت وابستگی شدید به تلفن های همراهشان کانون گرم خانواده را از دست دادند و حتی موقع صرف غذا هم به آن تو جه ندارند توصیه کرد تلفن های همراه خود را حداقل موقع صرف غذا کنار بگذارند تا زمان بیشتری را از کنار خانواده بودن تجربه کنند. وی اشاره کرد خانواده‌ای که اعضای آن هیچ‌وقت با هم سر یک میز غذا نمی‌خورند یا پشت میز غذاخوری با هم صحبتی نمی کنند و فقط به گوشی یا تلویزیون خیره می‌شوند، خانواده نیست بلکه  یک پانسیون است و انگار اعضای آن خانه مستمری بگیر هستند!

پاپ همواره تاکید دارد که نشستن در کنار خانواده در هنگام صرف شام، تعریف کردن ماجراها و اتفاقات روز تاثیر بسزایی در به وجود آمدن احساس با هم بودن و همبستگی بین اعضای یک خانواده دارد. آیا شما نیز نگران اعتیاد بیش از حد خود به تلفن همراهتان هستید؟ به نظر شما آیا با وجود محبوبیت خاصی که این روحانی کاتولیک در بین جوانان دارد می توان شاهد بود که حرف های او تاثیری بر خانواده‌ها و نسل جوان داشته باشد و آن‌ها را از این عادت نامناسب دور کند؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/13/pope-francis-hates-texting-while-eating/” background=”#189d5c”]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....