حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظر و بررسی برخی نویسندگان در مورد آیپد پرو

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

آیپد پرو در حال حاضر عرضه و به فروش می‌رسد و کم کم به امواج نظر کاربران نزدیک شده‌ایم. در مقابل این تبلت لپتاپ نما با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی می‌بینم که آن را با لپتاپ های مدرن مقایسه می‌کنند.

قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی که در صورت درخواست شما، می‌توان با اضافه کردن قلم مخصوص اپل و کیبورد هوشمند با رقمی معادل با ۱۲۰۰ دلار مواجه می‌شوید. با ترنجی همراه شوید تا از نظر نویسندگان در مورد آیپد پرو باخبر شویم:

در نظرات ArsTechnica از Andrew Cunningham تجربه استفاده از آیپد پرو را برایمان تشریح کرده‌اند.

حتی با صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر و چند تجهیزات جانبی جدید این دستگاه هنوز هم حسی همانند کامپیوتر را القا می‌کند. در هنگام مسافرت به جای مک بوک پرو نیز این آیپد پرو را با خودم می‌برم که با آن می‌توانم بیشتر کارها رو انجام بدم، و کار‌هایم را می‌توانم ساده و بی سرو صدا بکنم (اکثر این بررسی رو با همین آیپد پرو نوشتم، که با کمک ویژگی جدید باز شدن دو نرم‌افزار در یک زمان در کنار نوشتن بررسی هم پیامک می‌فرستم و یا با ایمیلم کار می‌کنم.) اما جمع بندی من طوری هست که باید گفت همه می‌دانند که iOS به پای OS X نمی‌رسد و هر کدام برای کار‌های خاصی ساخته شده است و آیپد پرو یک کامپیوتر کامل نیست.

ipad-pro-keyboard-hero

آقای Walt Mossberg از TheVage خیلی از کیبورد هوشمند اپل ساخته شده برای آیپد پرو خوشحال بنظر نمی‌رسد، اما می‌گوید برای کار‌های گرافیکی بسیار عالی است و کار با خودکار اپل را بسیار می‌پسندد:

اما برای من – فردی که بیشتر از لپتاپش به جای تبلت استفاده می‌کند – آیپد پرو اصلا قدرت این رو نداره که من رو از استفاده از لپتاپم منصرف کنه و جای اون رو بگیره و من این محصول رو فقط به عنوان یک نمونه می‌بینم، که می‌توانست یک محافظ و کیبورد بهتر به نسبت داشته باشد. به هر حال این اولین نمونه است که من ترجیح دادم که این بخش مطلب را با همان کیبورد Logitech Create بنویسم. اما هنوز هم نتوانستم همانند مک بوک ایر خودم با آن تایپ و عادت کنم، البته ظاهرش که همانند مک بوک ایر هست اما همان حس رو انتقال نمی‌دهد. اما اگر آیپد پرو هیچ سلاحی در مقابل لپتاپها داشته باشد من خیلی از کار کردن با قلم ۹۹ دلاری لذت می‌برم.

Apple-iPad-Pro3

Daring Fireball از Jon Gruber با بررسی همه‌ی موارد با Mossberg که آیپد پرو را مناسب جهت کار گرافیکی ارزیابی کرده‌ است.

آیپد پرو واقعا حرفه‌ای و پرو است همان‌گونه که مک بوک‌های پرو واقعا حرفه‌ای هستند. یک گجت واقعا حرفه‌ای با امکانات حرفه‌ای – خاص برای هنرمندان مجازی – برای خریدنش صف خواهند کشید. اما این محصول به صورت عالی و با منطق کامل جهت انتخاب استفاده کنند‌گان گاه به گاه آیپد که فقط صفحه بزرگ‌تر هستند خوب به نظر می‌رسد، با صدای بلند‌تر و بلندگو‌های استریو و پردازنده‌ی سریع‌تر و قوی‌تر.

اکثر نظرات و بررسی‌ها در مورد صفحه نمایش بسیار عالی صفحه نمایش، یک باتری عالی با پردازنده‌ی A9x آیپد پرو را سریع، که با فناوری جدید لمس سه بعدی میزان قیمت را تا حدی افزایش داده است که کاربرانی که از آیپد به عنوان ابزار سرگرمی استفاده می‌کردند شاید حتی فکر خریدنش را هم به سر نزنند.

به هر حال اپل یک محصول بسیار زیبا و دلربا را ساخته است که برای اولین قدم ایجاد رقیب برای سرفیس ۴ محصول پسندیده‌ای است. از نظر شما اپل می‌تواند با این محصول مایکروسافت را به چالش بکشد؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apple_ipad_pro_gets_its_first_batch_of_reviews-blog-14972.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

ازش خوشم میاد بهش امیدوارم

a_041

از نظر قابلیت بخوایم مقایسه کنیم سرفیس یه سرو گردن از آپید پرو بالاتره . اگه دقت کنین همه فقط از قلمش تعریف میکنن چون طبیعتاً امکاناتش همون امکانات موبایل

Sajjad

احساس میکنم اینقد اپل تو آمریکا حکمرانی کرده کلا توقع آمریکایی ها از چیزی به نام “امکانات” پایین اومده.
صفحه نمایش بهتر و اسپیکر قوی تر و پردازنده بهتر تو محصولی با این سایز چه چیز خارق العاده ای هست؟!
تو محیط منو یه تبلت ۱۲٫۹ اینچی ۲۰ تا برنامه جا میشه! نمیگم خیلی مهمه ولی شما پی امکانات رو از همینجا بگیر برو

Mohammad Reza

تلاش ناموفق برای پر کردن جای لپ تاپ. من که خوشم نیومده

bvb

هر چقدم خوب باشه ولی در مقابل سرفیس هیچی نیست تا وقتی سرفیس باشه این حرفی برای گفتن نداره

younes118

دوستان فراموش کردن که باید متفاوت بیندیشن 😉

آقا به این محصول به دید یک تست برای کامل شدن در تولید دوم و حتی سوم نگاه کنید مثل بقیه محصولات اپل

کی میگه جای لپ تاپ رو نمیگیره ؟ موضوع اینه که ما تو ایران همه کاری میخایم با دستگاه انجام بدیم که الیته معمولا کار خاصی هم انجام نمیدیم

کاراییه زیاد سیستم آی او اس و راحتی حمل و شارژ قوی و پیشرفت بیش از اندازه سریعش نشون میده که مردم دیگه دوست ندارن به اندازه یک مهندس کامپیوتر اطلاعات داشته باشن تا بتونن لپ تاپشون رو به روز نگه دارن از نظر نرم افزار مخصوصا ( به خودتون نگاه نکنید که گبک هستید ) هدف اکثر مردم عام و تنبل هستن که هنوز بلد نیستن ویندوز عوض کنن

البته اینم بگم که من به شخصه از وجود درگاه یو اس بی در عجبم هنوز و میخام ایمیل بزنم به تیم کوک بگم هدفش چیه که هنوز آیپدها یو اس بی نمیخورن و من چطوری باید فلش مموریم رو بهش وصل کنم ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....