حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لامبورگینی هوراکان LP 610-4 از سال آینده با یک سیلندر غیرفعال عرضه می شود

صدرا مخملی

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

شما قطعا لامبورگینی را برای سوخت سبز و سبکش نمی خرید، اما لامبو فکر می کند خریدارانش به اندازه کافی نگرانی درباره سبزشدن دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

  این مسئله به حرکت V10 کمک می کند و مقدار سوخت مصرفی هوراکان را کاهش می دهد. برای اولین بار هوراکان ۲۰۱۶ با یک سیلندر غیرفعال هم در کوپه و هم در نسخه های اسپایدر عرضه می شود. وقتی غیرفعال سازی اتفاق می افتد،۵ سیلندر از ۱۰ سیلندر غیرفعال می شوند. یک سیلندر از تمامی سیلندرهای V10 بزرگ غیزفعال می شود و باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش تولید گازهای گلخانه ای به ۲۸۳ گرم در کیلومتر می شود. قطعا به پای پریوس تویاتا نمی رسد ولی کارآمدتر از زمانی می شود که با تمامی سیلندرهایش رانندگی می کرد.

4

لامبورگینی در رنگ های بیشتری و با چرم استاندارد و دستگیره های در و قطعات بالایی کنسلولی وسط جدید عرضه می شود. دریچه های خروجی هوا امسال مشکی مات خواهد بود. خریداران همچنین می توانند فضای داخلی ماشین سفارشی خود را با رنگ های مات و خصوصی  داشته باشند. لامبورگینی همچنین سیستم اگزوز اختیاری اسپرت با سراگزوز سیاه رنگ براق که در تمامی بازارها موجود است را ارائه می دهد.

1

2

سیستم LED در محفظه ی موتور و آپشن های جدید موتور و محفظه شفاف اختیاری موتور از فیبرکربن هم در این نسخه بروز شده از لامبورگینی هوراکان وجود دارد. خریداران می توانند به همراه سفارش هوراکان، کنترل کروز و پکیج سفر را هم سفارش دهند. پکیج سفر شامل شبکه ذخیره سازی جلو وعقب، پورت اضافی با قدرت ۱۲V و نگه دارنده فنجان می باشد. قیمت این نسخه بروز شده نسبت به نسخه قبلی تغییری نکرده و همان ۱۶۹۵۰۰ یورو باقی مانده است.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/lamborghini-huracan-lp-610-4-gets-cylinder-deactivation-for-2016-09413734/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear [/su_button]

دیدگاه خودتان را بنویسید

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

آخرین دیدگاه ها

  1. trojan



    0



    0

    خوب اینجور قدرتش چقد میاد پایین وقتی غیر فعال میکنه؟؟؟
    یکی دوس داشته باشه فعال باشه چی؟؟؟

    • arvin



      0



      0

      احتمالا فعال یا غیر فعال کردنش باید به نظر خود راننده بستگی داشته باشه ……

      یعنی خوده راننده این امکان رو داشته یاشه در مواقع غیر لزوم به صورت غیر فعال استفاده کنه ……

      شاید …… :unsure:

    • زهرا خوشبخت
      زهرا خوشبخت
      ترنجِ نرسیده



      0



      0

      این سیستم قبلا روی اسپایدر هم بوده و در موقع رانندگی یکی از سیلندرها غیرفعال می شه، هدف لامبورگینی توی این نسخه اپدیت شده افزایش قدرت نیس فقط برای کم کردن مصرف سوخت و کاهش co2 تولیدی این کار رو کرده.

  2. ..::SADEQ::..



    0



    0

    ممنون خانم خوشبخت اطلاعات جالبی بود،فک نمیکردم لامبو هم از این غلطا کنه…

کانال تلگرام ترنجی