حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس موسیقی یوتوب برای دانلود در گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

سرویس موسیقی جدید یوتوب، که این روزها شایعات زیادی به خود اختصاص داده بود و کاربران زیادی منتظر استفاده از آن بودند، دیروز به طور رسمی معرفی شد و برای عموم در گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت.

در این اپ که YouTube Music نامگذاری شده، کاربران می‌توانند در کاتالوگی بسیار عظیم از موزیک ویدئوها به جستجو پرداخته و در محیطی کاملاً جدید به تماشای آن‌ها بنشینند. همچنین اپلیکیشن یادشده می‌تواند تمام کارهایی که هنگام باز کردن موزیک در اپ اصلی یوتوب انتظارش را داشتید به سادگی هرچه تمام تر انجام دهد. این نرم افزار می‌تواند به طور مداوم با ارائه پیشتهادی برای گوش دادن به آهنگی جدید شما را یک گام به انتخاب موزیک مورد نظرتان نزدیک‌تر کند. همینطور این امکان برای شما فراهم شده است تا آهنگ‌ها را علاوه بر این که بتوانید آنلاین گوش دهید، به صورت آفلاین نیز ذخیره کنید تا در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید بتوانید به راحتی به موزیک مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

این برنامه همچنین برای کاربرانش این امکان را فراهم آورده تا یک دسترسی کامل به غنی‌ترین کاتالوگ‌های موسیقی دنیا داشته باشند به طوری که جی فاولر، سرپرست بخش مدیریت محصول یوتوب در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

“با نرم افزار جدید شرکت یوتوب شما قادر خواهید بود که علاوه بر تمام رمیکس ها، کاور آلبوم‌ها، متن ویدئوها و فیلم کنسرت‌ها به سرعت، به موسیقی فیلم‌ها، آهنگ‌ها، هنرمندان و آلبوم‌های هنرمندان نیز دسترسی داشته باشید! ”

یوتیوب موزیک همانطور که در بالا نیز ذکر شد هم اکنون برای دانلود رایگان از اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و کاربران جدید می‌توانند، ۱۴ روز از این سرویس بدون محدودیت محتوا به رایگان استفاده کنند و پس از آن، با اشتراک ۹.۹۹ دلار ماهیانه از دیگر امکانات این نرم افزار نیز بهره مند شوند در غیر این صورت باید با تبلیغات اپلیکیشن و عدم پشتیبانی از پخش آفلاین آهنگ‌ها دست و پنجه نرم کنند. نظر شما چیست؟ آیا با در نظر گرفتن این مورد که اپل نتوانسته آنطور که باید کاربران Apple music را راضی کند، می‌توان شاهد حضوری قدرتمند از سرویس موسیقی یوتوب بود یا خیر؟

[su_button url=”http://www.techradar.com/news/internet/youtube-has-your-favorite-videos-and-now-your-favorite-music-1308836″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....