حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت والو اعلام کرده بیش از یک چهارم کل کاربران شبکه استیم حالا به ویندوز ۱۰ مهاجرت کرده‌اند!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ویندوز ۸ هیچگاه سیستم عامل محبوب گیمرها نبود و آمار ۱۷٫۶۴ درصدی آن همواره کابوسی برای مایکروسافت ایجاد کرده بود این روند همینطور ادامه داشت تا شرکت اقدام به توسعه نسخه‌ای متفاوت از ویندوز کرد و برای نشان دادن تغیرات عمده‌ای که در آن به وجود آمد، نام ویندوزش را نه ۹ بلکه ۱۰ گذاشت تا ثابت کند که کاربران با ویندوزی حداقل دو نسل جلوتر از ویندوز قبلی روبه رو شده‌اند. ویندوز ۱۰ پس از استقبال کمی که از ویندوز ۸ شد، برای مایکروسافت به انتخابی بین مرگ و زندگی بدل شد. کاملاً مشخص بود که اگر این بار این شرکت موفقیت لازم را به دست نیاورد باید با اعتبارش بین کاربران خدا حافظی کند. اما اکنون مایکروسافت در ارائه ویندوز ۱۰ بسیار موفق به نظر می‌رسد و با تدابیر این شرکت، دیگر خطری مایکروسافت را نهدید نمی‌کند. همچنین اکنون کاربران بسیاری در حال به‌روزرسانی سیستم عامل دستگاه خود هستند تا جایی که طی آخرین گزارشاتی که شرکت والو  اعلام  کرده، بیش از یک چهارم کل کاربران شبکه استیم، اکنون به ویندوز ۱۰ مهاجرت کرده‌اند.

حال برویم سراغ آمار و ارقام؛  رتبه اول، به ویندوز ۷ آن هم ورژن ۶۴ بیت تعلق می‌گیرد که با تصاحب ۳۶٫۶۷ درصد بازار، در صدر رتبه بندی قرار می‌گیرد و پس از آن رتبه دوم متعلق به ویندوز تازه وارد ۱۰ است که ۲۶٫۴۲ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است با توجه به سیاست‌های مایکروسافت مبنی بر مهاجرت کامل کاربران به ویندوز ۱۰، اکنون هیچ ویندوزی به جز ویندوز ۱۰ شاهد رشد نیست. اما مسئله جالب‌تر هم می‌شود باید به اطلاعتان برسانیم تنها در یک ماه گذشته، ویندوز ۱۰، ۲٫۵۵ درصد رشد را شاهد بوده است و پیش بینی می‌شود که احتمالاً این رقم در ماه آینده از این هم فراتر رود!

بیشتر از ۳ ماه از زمان عرضه جدیدترین ویندوز مایکروسافت می‌گذرد و این شرکت تمام تلاش خود را کرده است که همه‌ی کاربرانش را از جمله گیمرها کاملاً راضی نگهدارد و با توجه به شور اشتیاق زیاد کاربران برای تجربه‌ی حس کار کردن با این ویندوز، پیش بینی می‌شود که سوگلی مایکروسافت این بار به یکی از بهترین نسخه‌های ارائه شده توسط مایکروسافت بدل شود و برای این شرکت افتخار آفرینی کند.

[su_button url=”http://www.windowsnewscenter.com/2015/11/10/more-than-25-of-steam-users-have-jumped-to-windows-10/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windowsnewscenter[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Different_boy

واقعا نسخه عالی ای هست.وقتی ۸ اومد و نصب کردم کلا یک هفته تونستم باهاش کار کنم.برگشتم به ۷٫این کار رو خیلی ها دیدم انجام داده بودن.توی فرو های مختلف اکثرا بعد یک هفته ده روز برگشته بودن به نسخه قبلی.ولی ۸٫۱ که اومد قابل تحملتر شد و تونستم تا وین ۱۰ با ۸٫۱ ادامه بدم.وقتی ۱۰ رو نصب کردم انگار از قفس آزاد شدم!!!!!هنوز ی سری چیزهای اعصاب خورد کن داره اما واقعا چندین پله از ویندوزهای قبلی جلوتر هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....