حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد؛ خبری از وان ام ۱۰ (One M10) نیست

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

اخیرا دو توییت جدید از لودهنده‌ی @Ricciolo1 منتشر شده که نشان می‌دهند مدل پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌‎سی، وان ام ۱۰ (HTC One M10) نخواهد بود. دیروز توسعه‌دهنده‌ی @LlabTooFeR گفته بود که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، وان ام ۱۰ خواهد بود و در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. تنها چیزی که از پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌دانیم، مجهز شدن آن به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. دیروز کوالکام، رسما از اسنپدراگون ۸۲۰ رونمایی کرد که قرار است به‌عنوان پردازنده‌ی پرچم‌دارهای شرکت‌ها در سال ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار بگیرد. اچ‌تی‌سی از شرکت‌هایی است که منتظر عرضه‌ی رسمی این پردازنده برای استفاده در دستگاه‌های خود است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

HTCs-next-flagship-will-not-be-the-M10-but-it-will-have-the-Snapdragon-820-SoC-inside 2

HTCs-next-flagship-will-not-be-the-M10-but-it-will-have-the-Snapdragon-820-SoC-inside

تابستان گذشته، مدیرعامل اچ‌تی‌سی، خانم Cher Wang به سهام‌داران گفته بود که این شرکت درحال کار بر روی یک گوشی بالارده‌ی جدید است که بسیاری فکر می‌کردند این دستگاه، اچ‌تی‌سی وان ای ۹ (HTC One A9) خواهد بود اما در زمان معرفی آن، شاهد یک دستگاه میان‌رده بودیم و بعضی از طرفداران اچ‌تی‌سی، احساس ناامیدی کردند. احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، شاهد یک پرچم‌دار جدید خواهیم بود که دارای اسنپدراگون ۸۲۰ است اما خبری از اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ نیست و باید منتظر مدل دیگری باشیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Next-HTC-flagship-to-sport-Snapdragon-820-chipset-HTC-M10-doesnt-exist_id75640″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

عجب سورپرایزی!

M.R.P

امیدوارم HTC به یک نتیجه درست رسیده باشه و طراحی m9 رو تکامل بده نه اینکه نابودش کنه. من فکر میکنم طراحی m8 یکی از بهترین ها بوده و هنوز هم میشه گفتن هست، اگر اچ تی سی حاشیه های زیاد دستگاه در اطراف،بالا و مخصوصا پایین اون رو کمتر کنه، و حسگر انگشت رو بذاره پشت دستگاه تا طراحی زیبای جلو بهم نریزه(یا از نمونه اولترا سونیک استفاده کنه در زیر صفحه نمایش)،باتری دستگاهو ظرفیت بیشتری بده و از افزایش رزولوشن دستگاه پرهیز کنه(بجاش بهترین پنلو با رزولوشن ۱۰۸۰ بذاره) دوربین پشت هم از لنز با میفیت استفاده کنه و هم همانند گذشته دایره ای شکل بذاره(همراه با دوربین دوم برای عمق تصویر) و ضخامت دستگاه و وزنشم نسبت به مدل گذشته کمتر کنه در نهایت میشه گفت با یک گوشی بی نظیر روبرو خواهیم بود که خیلی ها بدون تعصب خاصی حاضر به خریدنش خواهند بود.
امیدوارم در مدل جدید یکی از با کیفیت ترین کارت صداهارو قرار بده HTC تا برای افرادی که یک گوشی همراه و یک پلیر با کیفیت(خروجی هدفون) در کنار هم میخوان بهترین گزینه باشه.

پ.ن: قبلا هم به دوستان عزیزی که قصد خرید گوشی داشتند توصیه کردم اگر در توانتون هست صبر کنید و پولی که با زحمت به دست آوردیدو پای تکنولوژی های سال قبل نذارید، با اومدن چیپ های جدید به همراه تکنولوژی های جدید همانند فورس تاچ ممکنه از خودتون برای صبر نکردن ۱ الی ۲ ماه بیشتر خیلی ناراحت بشید، امسال سال خوبی برای خرید گوشی نبود(به جز اپل دوستان) ولی سال ۲۰۱۶ سال بسیار خوبی خواهد بود واسه دوستداران اسمارفون ها.

Sajjad

کامنت زیبایی بود.
خب الان من نوت ۵ خریدم…یه ایراد بهش بگیر که من شخصا تقدیمت کنم گوشیم رو

Ali.R

مبارک باشه آقا سجاد :rose: کاربر قدیمی 🙂

M.R.P

ممنونم من به گوشی ساده خودم راضیم. گوشی شما هم هیچ ایرادی نداره دوست عزیز و امیدوارم مبارکتون باشه و لذتشو ببرید. اینجور سخن گفتن هم زیاد جالب نیست،من دشمن شما نیستم و چشمداشتی هم به چیزی ندارم، دلیلی هم نمیبینم بخوام از گوشی شما عیبو ایراد بگیرم که تقدیمم کنید!!
روی سخنم بیشتر با دوستانی بود که هنوز نخریدند و قصد خرید دارند و مهمتر از همه پولشونو با زحمت به دست آوردن و دوست دارن با این هزینه ای که میکنند بهترین انتخابو داشته باشند(نکته مهم اینه که من فقط یک پیشنهاد دادم)

از جمله فناوری هایی که شما در گوشی های جدید خواهید دید:
۱-حسگر اولتراسونیک اثر انگشت( که حتی میشه از پشت صفحه نمایش تشخیص بده انگشت شمارو،ختی اکر خیس باشه یا زخمی باشه و … که من فکر میکنم این گزینه رو سونی حتما در گوشی بعدیش لحاظ میکنه)
۲-نمایشگر های حساس به فشار(تکنولوژی فورس تاچ) مطمئن باشید از امسال این تکنولوژی مانند حسگر انگشت یک استاندارد میشه برای پرچمدارها(وحتی برخی میان رده ها)
۳-سخت افزار های قوی تر و کم مصرف تر چه اگزینوس چه اسنپ و چه مدیاتک(حتی میان رده ها و پایین رده ها و شاید حتی پرجمدارها هم از معماری ۶۴ بیتی Cortex-A35 که تازه اطلاعاتش اومده استفاده کنند برای هسته های کم مصرفشون)
۴-احتمالا باتری های بهینه تر
و خیلی چیزهای دیگه مانند حافظه های بیشتر و سخت افزار قوی تر که بدیهی هست بهبود پیدا میکنند، نکته مهم دیگه اینه که دوستانی که قصد خرید دارن با ۱ ماه یا ۲ ماه دیگه صبر کردن میتونن گوشی های الانو با قیمت خیلی بهتری بخرند.
موفق باشید.

Sajjad

نوکرم داش علی :heart:

Rhasta

سجاد داداش

تو خوب بودن نوت ۵ اصلا شکی نیست ولی این حرف شما یکم متعصبانست

هر گوشی و دیوایسی ی اشکالاتی داره،مثلا جا ماندن لکه دست روی قاب پشتی،این برای من عیب نیست ولی برای خیلیااا ی عیبه، مدیریت رم و مولتی تسکینگ بهینه شده ک از نظر خیلیا عیب هست و زیاد براشون مشکل ایجاد میکنه تو سویچ برنامه های زیاد و متوالی، و خیلی چیزای دیگه

مبارکتون باشه،ب خوشی استفاده کنین :rose:

ممنون

Sajjad

من ماهی یک بار میشینم با یکی بحث میکنم اونم رک میگم. اکثرا هم همینجور موضع میگیرن
بیشتر خواستم تحریکت کنم جواب بدی نری با برف سال دیگه بیای 🙂
بله من با قسمت اول کامنت شما مخالف نبودم بلکه با قسمت دوم که گفتین امسال سال خوبی برای خرید گوشی نبود مخالفم.
سامسونگ با اس۶ و مخصوصا اس۶ اج واقعا شاهکار کرد. سونی با زی۳ پلاس و اخیرا زی۵ بسیار عالی عمل کرد…هواوی نکسوس بسیار خوبی در کنار محصولات خوب امسالش عرضه کرده و الجی جی۴ رو یه ارتقای اساسی داد نسبت به جی۳ (و….)
بله اونایی که تا حالا نخریدن و مبناشون خرید پرچمدارای اول سال هست بهتره صبر کنن ولی امسال سال خوبی برای گوشی خریدن بود چون محصولاتی بسیار با کیفیت و پایدار به بازار عرضه شد.

Sajjad

خدمت دوستمون Rhasta هم عرض کنم ضمن تشکر، من از گوشیم در حد سال ۲۰۱۵ انتظار دارم و به همین نسبت میسنجم
اون اثرانگشتم واقعا رو اعصابه 🙂 البته وقتی دستت بیشتر از حالت عادی کثیف باشه وگرنه در محیط طبیعی خیلی خیلی کم به چشم میاد و فقط تو محیط بسته در شرایط نوری خاص تو ذوق میزنن که در کنار اونهمه زیبایی ارزششو داره
مالتی تسکینگم ولش…حوصله توضیح ندارم.

Rhasta

سجاد چ رنگ گرفتی دادا۶؟

Sajjad

نقره ای … Silver Titanium

Rhasta

نقره ایش قشنگه

مبارکت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی