حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاناسونیک از اولین Toughbook هایبرید ویندوز ۱۰ خود رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

پاناسونیک همیشه برندی معتبر محسوب شده است. صنایع تلفن سازی او یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین برندهای دنیاست. چندی است که پاناسونیک قدم‌های خوبی در بازار گجت های سرسخت گذاشته و حالا با معرفی جدیدترین لپ‌تاپ خود، این شرکت ژاپنی خود را به سطح جدیدی رسانده است. با ما همراه باشید.

نام آخرین محصول پاناسونیک ۲۰، هیبریدی با صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی فول اچ دی با وزنی در حدود ۱٫۷ کیلوگرم که بسیار سنگین به نظر می‌رسد. گواهینامه نظامی IP65 را داراست و همچنین تمامی تست‌های MIL-STD-810G که سخت‌ترین تست نظامی ساخته‌شده تاکنون است را با موفقیت تمام پشت سر گذاشته. بدنه این لپ‌تاپ آلیاژ آلومینیوم و مگنزیم است و همان‌طور که از عکس پیداست می‌توانید از Toughbook 20 به‌عنوان بک تبلت نیز نهایت استفاده را داشته باشید. یکی از نقاط قوت این هایبرید داشتن سه باتری است. یکی در تبلت، و دو باتری در لپ‌تاپ که یکی از آنها قابل تعویض است و این قابلیت را به شما می‌دهد که بدون خاموش شدن و ایجاد مشکل برای لپ‌تاپ باتری را از جای خود خارج کرده و جدا از اینکه در مدت‌زمان کوتاه‌تری آن را شارژ کنید لپ‌تاپ نیز به‌کار خود ادامه دهد.

اطلاعات دقیقی هنوز از مشخصات فنی این لپ‌تاپ در دسترس نیست ولی میدانیم Toughbook 20 مجهز به سه پورت USB، پورت‌های HDMI و Ethernet، خروجی VGA، درگاه micro SIM، ورودی میکروفون است. بر روی تبلت نیز می‌توانید دو پورت دیگر USB، درگاه Sd Card نیز پیدا کنید.

ویندوز نصب‌شده بر روی این لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ است ولی به کاربر این قابلیت نیز داده می‌شود که به ویندوز ۷ نیز بتواند دانگرید کند. همچنین قابلیت استفاده از اینترنت سلولار به‌واسطه ورودی سیم‌کارت، جی‌پی‌اس، بلوتوث، وای فای دو بانده را نیز دارید. همچنین کاربر به اختیار خود می‌تواند NFC را نیز به این لپ‌تاپ اضافه کند.

قیمت این لپ‌تاپ ۳٫۰۹۹ دلار اعلام‌شده و عرضه عمومی آن از فوریه ۲۰۱۶ انجام می‌پذیرد. در زیر می‌توانید چند عکس از این محصول را مشاهده کنید:

 

cf20-pc-presentation-mode-right-angle

cf20-tablet-open-battery

cf20-keyboard-right-angle

cf20-tablet-right-angle

cf20-pc-laptop-mode-back-right-angle

آیا شما داشتن این مقدار از محافظت را درست می دانید؟ نظر خود را درباره این محصول پاناسونیک در میان بگذارید.

 

[su_button url=”http://business.panasonic.com/toughbook/2-in-1-hybrid-detachable-laptop-toughbook-20.html” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Panasonic[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

پاناسونیک دوستداشتنی

riofarina

خب کاربرد خاص خودشو داره، کسایی هستند که باید لپتاپ جون سخت داشته باشن. کلا پاناسونیک همه محصولاتش جون سخته و کاربردی و از این لوس بازیا محصولات جدید نداره.
من که به برندش اعتماد دارم مخصوصا ریش تراش های سری لمدش که ضد آب هست و بالاترین سرعت دنیا رو داره عالیه، شش ساله بدون کوچکترین مشکل داره کار میکنه و اکثرا هم زیر دوش استفاده میکنم.

a_041

به قول معروف از قیافش معلومه خیلی خر کاره

علی شاکری

داداش این دیگه چی بود؟!! ۱۰ نفر میخواد بلندش کنن! وسیله سفت و سخته ولی برای جاهایی که نیاز به وسایل محکم دارن خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....