حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روزشمار مایکروسافت به انتها می رسد: ۱۰ روز تا عرضه عمومی لومیا ۹۵۰

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

پرچم‌دار جدید مایکروسافت سراسر نوآوری است! از سیستم خنک‌کننده مایع تا اسکنر قرنیه چشم همگی نکاتی است که بسیاری از کاربران را در انتظار برای این پرچم‌دار بی‌همتا گذاشته است. حال مایکروسافت با دادن خبری خوب در حال به انتها رساندن صبر کاربران خود است. با ما همراه باشید.

مایکروسافت آخرین بیلد و آپدیت خود را به انتها رسانده است. بسیاری از کاربران با بیلد های اینسایدر نزدیک یک سال زندگی کردیم. سیستم‌عاملی که از با بگ متولد شد ولی راه خود را با آپدیت‌های متوالی و فیدبک های مناسب خود را به یکی از بی‌نقص‌ترین سیستم‌عامل‌ها تبدیل می‌کند. مایکروسافت این لطف کاربران خود را بی‌پاسخ نداشته و با آخرین بیلد خود Lumia 950 و Lumia 950 XL را عرضه عمومی می‌کند. این تلفن هوشمند اول در دسترس مشترکان AT&T قرار می‌گیرد و سپس نسخه آنلاک این دو محصول در اختیار بقیه نقاط دنیا قرار می‌گیرد. لومیا ۹۵۰ اولین تلفن ویندوزی است که آپدیت ۱۰۵۸۶ را دریافت می‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا با این آپدیت قابلیت Windows Hello در دسترس است یا خیر. همچنین مایکروسافت Display Dock را به‌محض فعال کردن قابلیت Continuum را نیز برای فروش می‌گذارد. بااینکه مایکروسافت خبر خوبی را برای کاربران خود داشته ولی به نظر می‌رسد هنوز کمی راه تا رسیدن پرچم‌دار جدید مایکروسافت به کمال باقی است و باید دید که سرعت عمل ردموندی ها در راضی نگه‌داشتن کاربران خود به چه صورت خواهد بود.

AT&T هنوز اعلامی درباره پیش‌فروش و قیمت لومیا ۹۵۰ نداشته ولی انتظار می‌رود تا پایان این هفته این خبر را از این اوپراتور آمریکایی داشته باشیم. شما این حرکت مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را درباره این دو پرچم‌دار با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/9/9700462/microsoft-lumia-950-launch-release-date” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]TheVerge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

از گوشیای لومیا خیلی خوشم میاد تنها چیزی که منو درمورد خریدش دچار شک و دودلی میکنه بحث اپلیکشن هاش هست که گفته میشه وگرنه خیلی دوست دارم داشته باشمش

trojan

هرکی گفت الکی گفته
همه دارن واسش حتی یونیورسال میزنن
فیسبوک
تویتر
اینستا
برنامه های خود مایکی
حتی کال آف دوتی هم یونیورسال زد واسش بازیشو
خلاصه آینده روشنی داره

mohsen930

اگه پارسال ۹۳۰ نگرفته بودم الان بی شک ۹۵۰xl رو میخریدم.
هم از بابت کانتینیوم که یه وقتایی تو کار لازمم میشه و مهمتر از بابت دوربین خارق العاده اش.
هرکی میخره پیشاپیش مبارکش باشه :rose:

Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

دقیقا منم به همین درد دچارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....