حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست‎‌های بنچمارک، بهبود چشم‌‌گیر پردازنده‌ی Kirin 950 را نشان می‌دهند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

تست‌های بنچمارک منتشر شده از پردازنده‌ی Kirin 950، نشان می‌دهند که این پردازنده نسبت به مدل‌های قبلی، بهبود چشم‌گیری پیدا کرده است. گوشی بالارده‌ی جدید هواوی که در ۲۶ نوامبر (۵ آذر) معرفی خواهد شد، به این پردازنده مجهز شده است. این بدان معناست که پردازنده‌ی گرافیکی این دستگاه، Mail-T880MP4 خواهد بود. فکر می‌کنید که قدرت این پردازنده‌ی گرافیکی نسبت به Mail-T628 چقدر تغییر کرده است؟ در ادامه همراه ترنجی باشید.

هواوی میت اس (Huawei Mate S) به پردازنده‌ی Kirin 935 و پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T628 مجهز شده است. جالب است بدانید که پردازنده‌ی گرافیکی جدید یعنی Mail-T880mp4، دارای دو برابر نرخ فریم و GFlops نسبت به قبلی است که یک بهبود چشم‌گیر به حساب می‌آید.

k-9

از مشخصات Kirin 950، می‌توان به چهار هسته‌ی Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۵۳ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز که توسط معماری big.LITTLE ساخته شده‌اند، اشاره کرد. Kirin 950، توسط هواوی طراحی شده و توسط TSMC با استفاده از فرایند ۱۶ نانومتری FinFET تولید شده است. همچنین پردازنده‌ی جدید این شرکت، دارای یک مودم با سرعت Cat.6 LTE است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Benchmark-tests-reveal-huge-improvement-for-the-Kirin-950-chipsets-GPU_id75561″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

اینجور که من فهمیدم تو قسمت گرافیک باز خراب کرده چون کایرین ۹۳۵ از نظر گرافیک یک چهارم ادرنو ۴۳۰ بود :-/

Amir Howwwsein

اقا واقعا دلیل این بی احترامی ها به هواوی چیه؟
خب من وقتی میتونم با حدودا۸۵۰ یه انر۶ بخرم برای چی باید اون پولو بدم مثلا گلکسی ا۵ بخرم که با پصفحه نمایش و دوربین سلفیش و پنجمارکش بدتر از انر۶ه.تازه باید براا۵پول اضافی هم بدم چرا چون مثلا سامسونگه.
همین انر۶ پنجمارکش تقریبا با پرچمدارای سال پیش برابره.
حالا اینجا جیب من و کیفیت مهمتره یا خرید نکردن یا مثلا یه برند چینی؟

M.R.P

دوست عزیز شما کار درستی میکنی، و من هم بعد از مدت ها تجربه گوشی های برند های مطرح و خیر ندیدن ازشون تصمیم گرفتم برای اولین بار در زندگی کوشی ساخت چین بخرم و گوشی مورد نظرم xiaomi mi5 هست، اگر از نتیجه راضی باشم دیگه هیچ دلیل منطقی وجود نداره که من هزینه اضافی برای کیفیت و کمیت کمتر بکنم برای داشتن لوگوی یک برند به اصطلاح با اصالت و با کلاس.

armin sat

دوست عزیز کاملا کار درستی میکنین من هم بعده کلی کار با گوشی های مختلف و مطرح برای بار دوم هست که هووای گرفتم و بینهایت راضیم ازش(پی۸) و این که کسای که فکر میکنن فقط با یه گوشی برند متشخص میشن واااااقعا براشون متاسفم! اخری بیسوادی وی بی فرهنیگرو میرسونه :دی

Hoseyn Zx

دلیلش اینه کیفیت پایین و پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف

Mammad Gherghi

تا جایی که یادمه mali t628 شش هسته ای، دو سال و اندی پیش تو نوت ۳ استفاده شده بود،الان یکم دیر نیست با این مقایسش میکنن؟مثل این میمونه که مثلاً سامسونگ اس هفت رو معرفی کنه گرافیکش رو با وان ام ۷ مقایسه کنه :whistle:

m.s

درود
مثلا خواستن پیشرفتشو نسبت به نسل قبلی چیپ ساخت هوآوی مقایسه کنن در صورتی که باید با mali t760 مقایسه میشد ولی باز هم فکر نکنم حرفی برای گفتن داشته باشه و باید از تعداد هستهای بیشتری براش استفاده میکرد گرافیکای مالی خودشون تا حدودی ضعیف و ناسازگار هستند اینطوری میخواد گرمای soc رو پایین نگه داره و تو بنچ مارکها امتیاز خوبی داشته باشه وگرنه به راحتی میتونست از ۶ یا ۸ هسته استفاده کنه و از لحاظ گرافیکی کامل بی رقیب باشه بنظرم بنچ مارک گرافیکی دستگاه خیلی مهتر از بنچ مارکهای سی پیو هست بنچ مارک سی پیو هر چقدرم بالا باشه وقتی گرافیک دستگاه ضعیف عمل کنه ی امر کاملا بیهودست
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی