حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در بیستم آبان ماه به تلفن جدید شیائومی سلام خواهیم کرد!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

حتماً شایعاتی که این روزها در منابع خبری در مورد نخستین موبایل بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ پخش می‌شود را خوانده‌اید، بله درست متوجه شدید می‌خواهیم در مورد Mi 5 تلفن همراه جدید شیائومی صحبت کنیم. تلفنی که تا از آن رونمایی نشود شایعات هم در مورد آن فروکش نخواهد کرد.

امروز در جدیدترین پوستر تبلیغاتی شیائومی شاهد یک تلفن هوشمند هستیم که پشت پرده‌ای قرمزی قرار گرفته دارد و روی این پرده علامت سوالی نیز دیده می‌شود. اگر به زبان چینی تسلط داشته باشید با خواندن روی این پوستر حتماً  عبارتMi Dual 11 برایتان خود نمایی خواهد کرد. که رقم ۱۱ احتمالاً به تاریخ رونمایی این محصول یعنی یازدهم نوامبر یا ۲۰ آبان ماه اشاره می‌کند و Mi Dual نیز به معرفی دو گوشی Mi5 و Redmi Note 2 Pro اشاره دارد که احتمالاً Redmi Note 2 Pro از همان مشخصات Redmi Note 2 بهره می‌برد با این تفاوت که بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت نیز اکنون به ویژگی‌های این تلفن هوشمند اضافه شده است. در این عکس همچنین جمله‌ای از زبان شیائومی را می‌بینیم که نوشته است: «این دفعه با بزرگان وارد رقابت خواهیم شد و بازی خوبی را از خود نشان خواهیم داد. ساعت ۰:۰۰ یازدهم نوامبر از تلفن جدیدمان رونمایی نهایی انجام خواهد شد.»

xiaomi-mi-5-teaser-november-11-launch_6b042

همانطور که گفته شد شایعات زیادی در رابطه با این تلفن هوشمند تا کنون منشر گردیده که بیشتر آن‌ها حول پردازنده این تلفن همراه تمرکز داشته است. این شایعات اگر هم درست باشد قطعاً کافی نیست و شیائومی شرکتی است که از زمان آغاز فعالیتش همواره توانسته است با وجود اطلاعاتی که از محصولاتش درز می‌کند، کاربران را غافل گیر کند. پس تا ۲۰ آبان منتظر خواهیم ماند، بی صبرانه منتظر خواهیم ماند تا  شاید شاهد استفاده از  چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ دراین تلفن هوشمند باشیم. نظر شما چیست آیا به شایعات اعتمادی دارید؟ به نظر شما می‌توانیم برای اولین بار چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را دراین تلفن هوشمند ببینیم؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-teases-November-11th-event-is-the-Xiaomi-Mi-5-coming-at-last_id75553″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

اگر این عکس مربوط به MI5 باشه یه چیز برام خیلی عجیبه، به قسمت پایین دستگاه که نگاه میکنیم یک حاشیه نسبتا زیاد میبینیم! احتمالا بار هم از کلید های سخت افزاری استفاده میکنه ولی بازم فضاش زیاده حتی نسبت به نسل قبل! اگر از چیپ اسنپ ۸۲۰ استفاده کنه خیلی بعیده بره سراغ حسگر اثر انگشت سخت افزاری و اجتمال زیاد اولتراسونیک هست.
حاشیه های اطراف هم مثل نسخه قبل هست و تغییر زیادی نکرده!

این گوشی خیلیارو هایپ کرده و انتظاراتو بالا برده، من شخصا یکی از کسایی هستم که میخوام بخرمش.
شایعاتی که تا حالا دربارش اومده و انتظارات:
صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ یا ۵٫۳ اینچ لب به لب و یا خمیده
رزولوشن ۲k (امیدوارم همون ۱۰۸۰ بمونه)
فناوری فورس تاچ برای صفحه نمایش
حسگر اثر انگشت اولتراسونیک
اسنپ ۸۲۰ به همراه ۴ گیگ رم
بدنه تمام فلزی و یا ترکیبی از فلز و شیشه
دوربین ۱۶ در پشت و ۸ یا ۵ در جلو
باتری بهتر نسبت به نسل پیش
کارت صدای بهتر نسبت به نسل های پیشین
و …

امیدوارم خراب نکنه و این تصویرم مربوط به MI5 نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....