حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار تا انتهای سال ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

ساعت هوشمند! ابزارهای گرانی که بازار جدیدی است برای شرکت های سازنده موبایل تا بازار رو به اشباع موبایل را به سمت و سوی جدید و البته بسیار سودآورتری سوق بدهند. شاید این یک نگاه با عینک بدبینانه باشد اما در حقیقت همینطور است. البته که ساعت های هوشمند کارایی هایی دارند و می توانند مفید باشند اما به چه قیمت؟ با تمام این اهالی فناوری ترجیح می دهند به جای یک ساعت آفلاین(!) ساده و البته سنتی، یک ساعت به روز و آنلاین پشت دست خود داشته باشند تا هر چه بیشتر خود را با فناوری خفه کرده باشند(!). اگر ساعت هوشمند دوست دارید و درصدد انتخاب یکی از آن ها هستید، این ویدیو را از دست ندهید و با ترنجی باشید.

در بحث انتخاب ساعت هوشمند ابتدا باید به اکوسیستم خود نگاه کنید. اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار وابسته به اکوسیستم موبایل شا هستند و از این رو بنا به سیستم عامل موبایل شما، انتخاب های مشخصی را پیش رو خواهید داشت. اگر آیفون دارید، مشخص ترین انتخاب شما اپل واچ است.How_to_use_Apple_Watch_Workout_app_845این اپل واچ است، ساعت هوشمند گران اپل که کف قیمت ساعت های هوشمند را یک تنه بالا برد! البته که این مدل اسپرت و ارزان ترین نسخه اپل واچ است و اگر آن را کمی زیباتر بخواهید می توانید دستگاهی به شکل و شمایل نمونه های زیر را متصور باشید:

apple-watch-selling-points Apple-Watch-Edition-18K-gold-version Apple-Watch-Editionبله، زیباست و دلفریب و هر چه زیباتر، گرانتر! اپل واچ از نظر نرم افزاری یکی از بهترین های دنیای ساعت های هوشمند است و با توجه به سایقه اپل در سیستم عامل موبایلش یعنی iOS، چیزی جز این هم انتظار نمی رفت. البته اپل نسل به نسل در سیستم عامل خود بهبودهایی ارایه می کند می تواند این ساعت را از این هم بهتر کند.

2015_motorola_moto_360_1

اما اگر یک دستگاه اندرویدی داشته باشید به نظر می رسد اولین انتخاب خوب شما همان موتو ۳۶۰ باشد البته مدل ۲۰۱۵ آن. دستگاهی شیک، زیبا و با قابلیت شخصی سازی بالا که سیستم عامل android Wear را در خود دارد. این ساعت با اکثر دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است و از این رو می تواند بخت روشنی در بازار ساعت های هوشمند داشته باشد.

از دیگر ساعت های هوشمند موجود برای بازار اندوریدی ها می توان به سامسونگ Gear S2 اشاره کرد که با راه جدید تعامل با ساعت های هوشمند و البته طراحی جدید و سیستم عامل روان خود نظر خیلی ها را نسبت به ساعت های هوشمند سامسونگ متحول کرد. گیر اس ۲ از این بابت پشت موتو ۳۶۰ ۲۰۱۵ قرار می گیرد که از نظر نرم افزاری هنوز آنچنان غنی نیست. البته بحث غنای نرم افزار برای بازار نوپایی چون ساعت ها کمی بیراه است و باید بیشتر نگران بحث توسعه نرم افزاری بود که از این بابت باید دید سامسونگ چطور سبیل توسعه دهندگان را می تواند چرب کند تا تایزن از این جهت کمبودی احساس نکند.

pebbletime-16.0.0

در نهایت اما یک رقیب مشترک برای هر دو سیستم عامل وجود دارد و آن Pebble Time است. ساعت هوشمند ساده ای که بدون توجه به نوع سیستم عامل موبایل شما، آن را همراهی می کند و کارهای ساده ای را برای شما انجام می دهد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو بهترین ساعت هوشمند از وب سایت TheVerge دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/epH21[/aparat]

نظر شما درباره ساعت های هوشمند چیست؟ دلیلی برای خرید یکی از آن ها پیدا کرده اید؟ انتخاب شما کدام است و چرا؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/4/9667044/best-smartwatch-2015-iphone-apple-watch-pebble-time” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/4/9667052/best-android-smartwatch-2015-moto-360-samsung-gear” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
farzad.sedaghatbin

آقای عطایی پس هووای کجا جا افتاده !! واقا بهترین ساعت معرفی شده هستش همونطور که بیشتر جوایز رو گرفته . نکته دوم اینکه android wear به ios وصل میشه

supersmart

G watch urbune کجا بود؟ 🙁 ناسلامتی ۹ تا جایزه برده

Shahspik

دقیقا سوال منم بود 😥 فقط از G watch urbane خوشم اومده.
———–
دلم بستنی خواست :wacko:

Payman Abazari

LG Watch urbane از gear سامسونگ خیلی بهتره….حتی از موتو ۳۶۰

riofarina

LG Watch urbane بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۵ هست،شک نکنین. :good:

Ari khan

با احترام به نظرتون اما من شک میکنم :rose: :yes:

riofarina

خب کل جایزه های امسال و درو کرد! حتما خوبه که همه تحسینش میکنن. البته موتو ۳۶۰ هم خوبه اپل واچ هم خوبه هواوی هم انگار خوبه. واس سامسونگم نه اینکه بد باشه فقط از نظر طراحی چیزی واس گفتن پیش اینا نداره و بیشتر فانتزیه.

Ari khan

من برعکس شما فکر میکنم تقریبا….بنظر من ازنظر زیبایی گیر اس۲ و موتو ۳۶۰ از بقیه زیباترن…بعلاوه گیراس۲ با اون حلقه چرخانش خلاقانه تر از بقیه بود…..

armin sat

بهتون پیشنهاد میکنم حتما بررسی huawei watch رو تو یوتوب ببینین! واقعا محشره،بعد دیدن نظر بدین لطفا

emaddepp

سلام آقای عطایی ممکنه خواهش کنم بهترین دستبند های هوشمند هم معرفی کنید ؟؟ من واقعا نمیدونم از نظر دقت عملکرد کدوم دستبند دقیق تر هست و قصد خرید دارم. ممنون میشم زودتر آماده کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)