حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG Class تلفن هوشمندی که با بدنه‌ی آلومینیومی خود دلربایی می‌کند!

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

LG Class نام تلفن هوشمندی است که در ماه سپتامبر شرکت الجی آن را در کره جنوبی رونمایی کرد و این تلفن تحت خدمات اپراتورهای مخابراتی کرهٔ جنوبی در رنگ‌های آبی تیره، نقره‌ای و طلایی عرضه شد اما  اکنون پس از کره جنوبی نوبت به اروپارسیده است و نکته جالب این است که این هوشمند زیبا، قرار است با نام تجاری متفاوت  LG Zero در اروپا عرضه شود.

برخلاف سایر گوشی‌های هوشمند ساخت الجی، گوشی زیرو از بدنه‌ای آلمنیومی بهره می‌برد البته باید بگوییم اگر تا کنون در پرچمداران یا تلفن‌های رده بالا بدنه فلزی و با کیفیت دیده‌اید، این هوشمند دوست داشتنی هم به لیست خود اضافه کنید  ولی با این تفاوت  که این تلفن هوشمند یک میان رده محسوب می‌شود و فاصله زیادی تا تلفن‌های بالا رده و پرچمداران دارد. اما اکنون به سراغ سخت افزار این تلفن همراه برویم: این تلفن دوست داشتنی از یک  صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می‌برد که در کنار پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ و پشتیبانی از فناوری  ۴G LTE و همچنین بهره مندی از دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب، این تلفن هوشمند می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که انتطارات زیادی از تلفن همراه خود ندارند.

از دیگر امکانات این تلفن همراه می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو اس دی و یک باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز اشاره کرد. اما کره‌ای‌ها این بار به بازار کشور خود بیشتر از دیگر بازارها توجه داشته‌اند و شاید دلیل این صحبت این باشد که الجی در LG Class از حافظه رم ۲ گیگابایتی استفاده کرده است در حالی که الجی زیرو با یک رم ۱.۵ گیگابایتی عرضه می‌شود.

بر طبق گزارشات، به زودی اپراتور آمریکایی AT&T گوشی هوشمند الجی زیرو را در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد کرد اما تا آن زمان می‌توانید سفری به ایتالیا داشته باشید و همانند دیگر کاربران ایتالیایی این گوشی هوشمند را به صورت آنلاک شده با قیمتی برابر ۳۲۰ دلار صاحب شوید.

در ادامه تصاویری از این تلفن هوشمند می‌بینیم:

LG-Zero (2)

LG-Zero

LG-Zero (6) LG-Zero (4)

LG-Zero (3)

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Metal-made-LG-Class-launched-in-Europe-as-the-LG-Zero_id75548″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]


اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

یکم زیادی دوربینو مخلفاتش بیرون زده 🙂

just samsung

یعنی دو‌محصول‌کاملا زشت تولید کرده این الجی نمیدونم به چی امیدواره که فروش کنه

MaKenZi

درود

البته این نظر شخصی شما هست و کاملا محترم

اما قرار نیست درست هم باشه!
چون بیشتر جماعت آیتی بر زیبایی ۲ محصولی که مد نظر شماست، اتفاق نظر دارند

v.j

یه لحظه منو یاد ان۸ انداخت مخصوصا از نمای پشت و بغل

bvb

به نظرم زیاد قشنگ نیست البته بعد این که وی۱۰ دیدم همه گوشیا به نظرم زیاد قشنگ نیستن(جز بلک بری پاسپورت)البته سلیقه ای هستش شاید نظر بقیه با من فرق کنه

pika

نمای جلوش نسبت ب پشتش زیباتره هرچند نمای پشت تقره ایش هم قشنگه
البته این گوشی بیشتر کلاسیکه تا زیبا

riofarina

بعضی گوشیها خوش عکس نیستن مثل بعضی آدما از جمله خودم،این از اون دسته گوشیها هست که باید از نزدیک ببینیش تا قضاوت کنی زیبایی داره یا نه.

sinamirzaii

الجی انگار داره دست پا میزنه نه گوشی هاش سخت افزار خوبی دارن نه ظاهر خوبی باید یه تغییر اساسی کنه

MaKenZi

درود

دوست من بهتره شما یکی ۲ خبر اخیر از ال‌جی رو بخونی
چون احساس میکنم ال‌جی رو با شرکت دیگه‌ای اشتباه گرفتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....