حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۷ شایعه از ویژگی‌های اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

هنوز گرمای ورود آیفون‌های سری اس سرد نشده است که ما به دنبال شایعه از نسل بعدی آیفون هستیم. اپل آیفون ۷ و اس ۷ پلاس تغییر و تحولی را در خود خواهند دید. این رسم اپل است که در مدل‌هایی که شماره تغییر می‌کند، ظاهر نیز تغییراتی را به خود ببیند و در مدل‌های S یک ویژگی خاص و ادامه‌دار به آیفون اضافه شود. در ادامه به ۷ ویژگی که این دو دستگاه آینده که فعلاً در حد شایعه هستند اشاره می‌کنیم.

۱. استفاده از چیپست اپل A10

Apple-A10-chipset

این را نمی‌توان گفت شایعه زیرا واقعیت خواهد داشت. در آیفون ۶ اس اپل به سراغ سامسونگ و TSMC رفت اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکل کوچک پیش‌آمده این بار اپل به صرفاً به سراغ TSMC خواهد رفت و این شرکت تایوانی با استفاده از فناوری ۱۶nm FinFET چیپست A10 را عمل خواهد آورد.

۲. ۳ گیکابایت رم برای آیفون ۷ پلاس

3GB-of-RAM-for-the-iPhone-7-Plus.jpg

سری پلاس آیفون پتانسیل خوبی دارد که بتواند به‌عنوان دستگاهی بیشتر حرفه‌ای‌تر شناخته شود. این دستگاه اگر از سوی اپل موردتوجه بیشتری قرار بگیرد چه‌بسا همانند ای پد ایر ۲ بتواند دو اپلیکیشن را کنار هم باز کند و معنای بیشتری از فبلت را تداعی کند.

۳. نزدیک شدن به دستگاهی محافظ در برابر آب

Sturdy-waterproof-build

اگر کالبدشکافی آیفون ۶ اس و پلاس را به یاد داشته باشید، شاهد بودیم اپل از یک نوار پلاستیک جهت جلوگیری از ورود آب استفاده کرده است. بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در آیفون بعدی ضدآب بودن دستگاه یک رکن به‌حساب خواهد آمد.

۴. باریک‌تر شدن دستگاه

Ultra-thin-body

این را می‌دانیم و بر اساس قوی‌ترین شایعات نیز اشاره شد که آیفون ۷ باریک‌ترین آیفون تاریخ خواهد بود. بیشتر تغییرات ظاهری معطوف به نسلی است که عدد آن عوض شود به همین دلیل اتفاق افتادن این شایعه بی‌دلیل نیست.

۵. صفحه‌نمایش جدید

New-screen-panel-technology

عده‌ای معتقد که آیفون ۷ از نمایش OLED استفاده می‌کند اما بر اساس تجربه اپل ترجیح می‌دهد تا ارتقا به‌حداعلا را در پیش بگیرد. یعنی LCD های صفحه‌نمایش اپل جز بهترین LCD های ممکن هستند پس این امکان دارد تا ازنظر رزولوشن و کیفیت کلی با همین جنس ادامه دهد تا به‌جای اینکه به سراغ جنس دیگری برود اما بعید هم نیست زیرا در اپل واچ از POLED استفاده‌شده است!

۶. افزایش قدرت حافظه

Faster-on-board-3D-storage.jpg

همگان انتظار دارند اپل ازنظر حافظه تغییراتی را به خود بدهد. استفاده از مموری کارت به نظر یک آرزوی بیهوده خواهد بود اما انتظار داریم در عین رعایت قیمت دستگاه، حافظه نیز کمی بیشتر شود. ازنظر فنی ۳D NAND به خوبی از پس‌سرعت دستگاه براماده است اما هنوز هم جای کار وجود دارد.

۷. iPhone 7c

An-affordable-alternative---iPhone-7c

مدتی است که صحبت‌های حاشیه برای این دستگاه زیاد شده است. شایعه دستگاه سوم برای سری آیفون از دو نظر قابل‌بررسی خواهد بود. این دستگاه بر اساس نظر افرادی ممکن است یک نسخه ۴ اینچی باشد اما ازنظری دیگر شاید یک نسخه سبک‌تر ازنظر هزینه‌ای باشد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از نسل بعدی آیفون دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/7-rumored-features-of-the-Apple-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus_id75521″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

این سری C دیگه بعید میدونم تولید بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....