حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی جی ۷ پلاس (Huawei G7 plus) معرفی شد، توقعت را بالا ببر!

نوشته

8 سال قبل | 28 دیدگاه | ترنجی

مدتی است هوآوی میانه رده های خیلی وسوسه برانگیزی را تولید می کند. چندی پیش در ترنجی با آنر ۵ ایکس هوآوی آشنا شدیم، یک میانه رده با بدنه تماما آلومینیومی و حسگر اثر انگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و پردازنده اسنپدارگون ۶۱۵ و نمایشگر ۵٫۵ اینچی FHD! این ها برای یک دستگاه میانه رده ارزان فوق العاده رویایی هستند. هوآوی حالا در ادامه دستگاه محبوب G7 از این شرکت، نسخه پلاس آن را معرفی کرده است که واقعا سطح توقع شما را از یک دستگاه میانه رده بالا می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هوآوی G7 پلاس را با هم بهتر بشناسیم.

index-bg2

هوآوی جی ۷ پلاس یک دستگاه میانه رده با بدنه آلومینیومی است که ۹۰٪ از بدنه آن از فلز آلومینیوم تشکیل شده است. نمایشگر جی ۷ پلاس همانند جی ۷ یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی است که رزلوشن آن از HD به FHD ارتقا پیدا کرده است. اما دیگر تغییرات چیست؟ اسنپدراگون ۶۱۵ از شرکت کوالکام که دارای پردازنده اصلی ۶۴ بیتی ۸ هسته و از نوع ۶۴ بیتی است در قلب جی ۷ پلاس می تپد. حافظه رم ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و قابل افزایش با کارت حافظه است.

index-bg4اما یک سری تغییرات خیلی خوب در پشت دستگاه جای گذاری شده است. حسگر اثر انگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی! شاید بگویید دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جی ۷ هم بود اما باید بدانید که شیشه محافظ این دوربین یاقوت کبود است و البته OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر هم در آن تعبیه شده است. هنوز تمام نشده است، حسگر تصویر این دوربین از نوع RGBW است و گشودگی دیافراگم هم بیشتر از مدل قبلی. نتیجه این است که جی ۷ پلاس یک دستگاه میانه رده ایده آل برای عکاسی در محیط هایی با شرایط نوری ضعیف به شما می رود.

Huawei-G7-Plus (3)

این دستگاه خوش ساخت و با کیفیت دارای بلندگوهای ارتقا پیدا کرده از نسل قبل است که نوید کیفیت صدای بهتر را می دهد. هوآوی جی ۷ پلاس در ۳ رنگ طلایی، خاکستری و نقره ای به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت اما قول داده است که جی ۷ پلاس تا ۳ ماه آینده به آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید ۶ به روزرسانی شود. در هنگام عرضه، سیستم عامل اندروید ۵٫۱ برای آن آماده خواهد بود.

Huawei-G7-Plus

جی ۷ پلاس دارای ضخامت ۷٫۵ میلی متر و وزن ۱۶۷ گرم است که برای این دستگاه میانه رده و با بدنه ای که ۹۰٪ آن از آلومینیوم است قابل قبول است. قرار دادن باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در بدنه ای به این ضخامت و به این وزن، برای یک دستگاه ۵٫۵ اینچی کاری است که برای یک میانه رده خوش ساخت قابل انتظار است و جی ۷ پلاس آن را دارد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چند تصویر از هوآوی جی ۷ پلاس:

Huawei-G7-Plus (5)index-bg6index-bg7Huawei-G7-Plus (1)index-bg3

به نظر می رسد هوآوی کم کم در حال پیدا کردن زبان طراحی خود است و با دیدن دستگاهی به این شکل و شمایل به یاد هوآوی خواهیم افتاد. این خوب است و البته زنگ خطری برای رقبا. هوآوی در نظر دارد تا جی ۷ پلاس را ابتدا در قاره کهن، آسیا ارایه کند. قیمت در نظر گرفته شده برای جی ۷ پلاس معادل ۳۳۰ دلار است که کاملا وسوسه کننده ظاهر می شود. نظر شما درباره جی ۷ پلاس چیست؟ آیا رقیبی دارد؟ حاضر به خرید آن هستید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-G7-Plus-ups-the-midrange-ante-with-90-metal-chassis-OIS-and-finger-scanner_id75520″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

[su_button url=”http://consumer.huawei.com/minisite/th/huawei-g7plus/index.htm” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]huawei[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Sepehr Ghasedi

تا وقتی با این قیمت میشه C5 ultra یا یه ذره گرونتر Galaxy A8 خرید، چرا باید سمت این بنجل چینی رفت؟؟؟

Galaxy note 3

چون سی ۵ اولترا پلاستیکیه و حسگر اثرانگشت نداره
چون آ۸ گرونه
چرا لقب بنجل ساز رو به هوآوی میدین؟ بدون تعصب واقعا!

rishsefid

هواوی از لحاظ انتن دهی بهتر سامسونگ هست.من برادرم گالاکسی ۴ داره بعضی جاها انتن نمیده اما هواوی بدون کوچکترین مشگلی انتن میده و کاشکی توی سایت مقاله ای از قدرت و کیفیت انتن دهی گوشیها بنویسید.

✰ BARDIYA ✰

جالبه حالا بدنه پلاستیکی شده نقطه ضعف؟؟!!!
اقای galaxy note 3 نکنه یادت رفته تا همین پارسال شرکت محبوبت بجز پلاستیک چیز دیگه ای استفاده نمیکرد و میگفتید بدنه پلی کربنات عالیه!!
حالا چی شد که یه سال نگذشته بدنه پلاستیکی رو نقطه ضعف میدونید!!! :whistle: :whistle:
بدنه الومینیومی هواوی رو هم توی گوشی نکسوس ۶P استفاده کرده دیدیم که چقدر مقاومت داشت اصلا خم نمیشد!!!
اینو همیشه یادت باشه شرکت های سامسونگ و سونی هرچی باشن کیفیت و اصالت دارن و هیچوقت قابل مقایسه با بنجل سازهای چینی مثل هواوی نیستن!! که بخاطر ارزون شدن محصولشون از کیفتش کم کنن ارزون ترین گوشی سونی و سامسونگ شرف دارن به این بالارده های هواوی و سایر چینی ها…
موفق باشید :rose: :rose:

ArmIN att

بنجل ساز به تمام معنا

من حاضرم جی ال ایکس بگیرم
ولی این سری های هواوی رو نه…

بنجل ساز چینی
دیدیم تو نکسوس هواوی چ زیبا قطعات چیده شده بودند
هواوی
نه ظاهر
نه باطن

Nothing

فقط قیمت خوب
اونم بخاطر اینه که جنس های نامرغوب میزنه
Just

amir Narimnpour

برد نکسوس ۶ پی چش بود؟؟؟؟

Aliamiri70007

نحوه قرار دادن سپیکرش با عث میشه صدا ی که از پشت گوشی میاد خفه بشه باید جلو می گذاشت تا هنگام تماشای صفحه صدا به سمت شنونده باشه نه برعکس :wacko: :scratch:

Galaxy note 3

فکر کنم اسپیکر آیفون ها، اس ۶ و امثالهم هم همین پوزیشن رو دارن!

just samsung

اشغال ترین برند همین هواویه هوچیش فیک و‌تقلبیه هیچیش اون اندازه که ارقامش میگه نیست بنجل بیمصرف

ناصر

مهمترین ملاک من برای یک گوشی هوشمند علاوه بر سخت افزار و‌ رابط گرافیک زیبا، صفحه نمایش با دید واضح در محیط باز و زیر نور خورشید هست که با توجه به بررسی های gsmarena در حال حاظر اغلب گوشی های مطرح سامسونگ در رده های بالای جدول جا خوش کردند. :yes:

mi_alizehi

واسه خودش یه پا بررسی تخصصی بود

Reza Zarandi

عذر میخوام آقای عطایی
ولی مگه این جی ۸ نبود؟ :scratch:

riofarina

طراحی و سخت افزار و قیمتش حرف نداره.
اگه کاراییشم واقعا بالا باشه کم کم هواوی و باید جدی گرفت و بعنوان یه برند با کیفیت شناختش.
البته ۳۳۰ دلار در ایران بیاد بنا به سیاست هواوی ارزونتر خواهد شد. فکر کنم هم قیمت a5 بشه

Ari khan

رقیب مستقیم و قدرتمند گلکسی A8ه….

bvb

هنوزم تو این رنج قیمت میگم فقط زنفون ۲ فوق العاده پرسرعت تر از بقیه هم رده هاشه بهترین گوشی برای گیمم زنفون ۲ هستش از هر لحاظ خیلی گوشیه کاملیه ابدن نمیشه از دست دادش

riofarina

موافقم،زنفون ۲ عالیه :good:
مخصوصاzenfone 2 deluxe

milad.tech

واقعا اینو با زنفون مقایسه میکنی?
نمایشگر بهتر-دوربین غیر قابل قیاس-باتری خیلی بهتر(زنفون که افتضاحه)-بدنه فلزی-سنسور اثر انگشت و قیمت بهتر به نسبت بهترین مدل زنفون(حداقل در ایران)

MEGA08

با زن فون کار کردی عزیزم که میگی روونی زن فون کجا . این کجا

bvb

به نظرم با زنفون ۲ کار نکردی با این قیمت که بخوای برای این هزینه کنی میتونی یه زنفون ۶۴گیگ ۴ گیگ رم با پردازنده ۸ هسته ای اتم ۵۶۰ بگیری ولی ۴ هسته ایش بهتره توی سرعت و روونی اینو بیخیال شونه به شونه همه پرچمدارای اندرویدی داره پیش میاد دوربین خیلی خوبی داره مطمئن باش حداقل از این بهتره پشتیبانی نرم افزاری ایسوس هم عالیه حداقل تا دو سال دیگه ولش نمیکنه اما هواوی چیزی به اسم پشتیبانی نرم افزاری داره؟؟ باتری خوبی هم داره سریعترین شارژ صفر تا ۱۰۰ بازار اگه وی ۱۰ رو خساب نکنیم برای زنفون ۲ هستش نمایشگر زنفون هم با چند تا از ویژگی های جالبش یکی از بهترین فول اج دیای بازاره به زنفون هیچ ایرادی نمیشه گرفت

milad.tech

به زنفون هیچ ایرادی نمیشه گرفت?
مگه زنفون به غیر از کارکرد روان و پشتیبانی نرم افزاری چیزی دیگه ای هم داره?
ترک بدنه بی کیفیت-دوربین افتضاح-باتری ضعیف

milad.tech

به زنفون هیچ ایرادی نمیشه گرفت?
مگه زنفون به غیر از کارکرد روان و پشتیبانی نرم افزاری چیزی دیگه ای هم داره?
ترک بدنه بی کیفیت-دوربین افتضاح-باتری ضعیف-g7 هم حتی اندروید ۶ رپ دریافت میکنه چه برسه به این

bvb

زیر بار نمیخوای بری مثل اینکه باشه تو بگو هواوی جی۷ پلاس ما هم میگیم زنفون۲ حالا وایسا ببین کدوم بهتره هر چند برای رد کردن همه ی اون اتهامات مثل دوربین و باتری بد لینک دارم اما حوصله ندارم بحث کنم تو برو هواویتو بخر

behnamranjbar

چه میکنه هواوی…منم قلقلک میده این ویژگی ها…ولی فکر کنم ازون بادومایی باسه که رنگو لعاب داره ولی افسوس از مزه تلخ…خخخخ…

HG

یه سوال این همون G8 نیست که با mate s رونمایی شد….همونه که…

shahinhhh

خدا وکیلی نمره تعمیر پذیریش نشه ۱ از ۱۰ صلوات

Note Family

دوستان من

موضوع اینه چه شما لجبازانه بر سر توهمات گذشته خود درباره محصولات چینی بمانید و چه واقع بینانه کیفیت مناسب امروز کمپانی هواوی رو درک کنید چند کمپانی معدود چینی مانند هواوی امروز کاملآ به اصالت و کیفیت رسیده اند

خصوصآ خانواده انر بدون سودهی برای کمپانی فقط برای بازاریابی و در جهت برندسازی عرضه میشوند

برای من شخصآ همچنان رابط کاربری نا متعارف و زننده هواوی عامل پایداری هست برای اینکه طرف محصولات این کمپانی نرم..!

اما القابی چون بنجل ساز دیگه فقط نشان از توهمات گذشته از محصولات چینی هست
این کشور امروز در چند صنعت واقعآ به پختگی رسیده
تمام کشورها پله های ترقی و رشد رو کم کم طی میکنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)