حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاهی جدید از ال‌جی در FCC رؤیت شد؛ همانند G4 اما با قابلیت شارژ وایرلس

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

به نظر می‌رسد ال‌جی در حال کار بر روی دستگاهی جدید است. این دستگاه یک نسخه کاملاً متفاوت و یا اسمارت فونی دیگر نخواهد بود بلکه بر اساس شواهد یک نسخه ویژه برای منطقه‌ای خاص در نظر گرفته‌شده است. اما چرا؟ در سال ۲۰۱۵ بیشتر اسمارت فون های رونمایی شده دارای شارژر وایرلس بودند اما جی ۴ این قابلیت را در نظر نگرفت هرچند با خرید یک LG Quick Circle Cover می‌توانید آن را به دستگاه خود بیاورید اما برای شما ۶۰ دلار آب خواهد خورد. در ادامه همراه باشید.

در اروپا ال‌جی جی ۴ را با کد LG 815 می‌شناسیم. در اپراتور AT&T آمریکا با LG H810 و T-Mobile با H811 به همین صورت در Sprint و Verizon به ترتیب با LG LS991 و LG VS986 شناخته می‌شود. تنها چیزی که در این چند مدل متفاوت است، نوع شبکه اپراتوری خواهد بود. دستگاه به ثبت رسیده در FCC برابر با LG H815PX است که به نظر می‌رسد هدف اصلی در شمال آمریکا و سمت آسیا خواهد بود.

در FCC مشخصات سخت‌افزاری دقیقی از دستگاه به ثبت نرسیده است اما با توجه به تاریخ ثبت و دیگر مشخصات منتشرشده این دستگاه به‌زودی رونمایی خواهد شد. بسیاری از منابع گفته‌اند که ممکن است در پشت دستگاه تغییراتی اعمال‌شده باشد و همراه با خود دستگاه نیز شارژری اختصاصی نیز وارد بازار شود. به نظر می‌رسد این نسخه بسیار محدود باشد و نتوانیم برای خرید به دنبال آن باشیم اما به خوبی می‌تواند منش ال‌جی برای دستگاه بعدی را حدس زد.

آیا دستگاه شما شارژ وایرلس دارد؟ وایرلس بودن شارژ می‌تواند معیار خرید شما باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-FCC-certifies-a-new-LG-phone-likely-an-LG-G4-version-with-wireless-charging-capabilities_id75499″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
v.j

شارژ وایرلس قابلیت خوبیه ولی بنظر من که فعلا نمیتونه ملاک خرید باشه البته فعلا…

Ali Sabzalipoor

برا من قابلیت وایرلس نمیتونه تو اولویت قرار بگیره. بعد یه سوال من می خوام با سیم کارت بیام اینترنت تا سایفون رو فعال نکنم وصل نمیشه مثلا گوگل رو سرچ میکنم میزنه این صفحه وب در دسترس نیست تا اونو فعال میکنم مشکل حل میشه بعد با وای فای هیچ مشکل ندارم سایفون هم نمی خواد،، مشکلش چیه؟؟؟؟

v.j

کدوم اپراتور?

Ali Sabzalipoor

ایرانسل

sirvan94

شارژ وایرلس که به نظر من امکان خیلی خوبیه و چون یه امکان جدید و جالبه مطمئنا تو فروشش هم تاثیر داره B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....