حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هفته آینده منتظر یک دستبند فوق العاده از شیائومی باشید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شیائومی می بند یک دستبند فوق العاده، با قیمت ارزان و کیفیت عالیست که این روزها به محبوبیت بالایی دست یافته است، دستبندی که هم اکنون در بسیاری از خرده فروشی‌های بازار ایران یافت می‌شود و باقیمت مناسب (کمتر از ۱۰۰ هزار تومان) یکی از بهترین لوازم پوشیدنی در حوزه سلامت به حساب می‌آید.


شاید امکانات این دستبند در مقایسه با سایر رقبا کم به نظر برسد اما اگر عادلانه قضاوت کنیم این که این دست بند به صرفه بتواند قدم‌هایتان را بشمارد، بگوید چه مقدار کالری مصرف کرده‌اید و همچنین در مورد عمق خوابتان اطلاعاتی به شما بدهد واقعاً عالیست. البته از امکانات فرعی این دستبند نیز می‌توان به امکان دریافت نوتیفیکیشن ها و باز کزدن قفل گوشی بدون احتیاج به وارد کردن رمز اشاره کرد.

اما بهتر است اگر با خواندن مشخصات بالا ترغیب به خرید این دستبند شده‌اید دست نگهدارید زیرا نسل دوم این دست بند، طبق تأیید منابع چینی تا هفته‌ی دیگر رونمایی می‌شود. این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ ۱۱ نوامبر آماده رونمایی از این دستبند با نام Mi Band 1S است. حال بهتر است بدانید چه امکاناتی نسبت به نسل قبلی به این دست بند اضافه شده است؛ اگر از نسل قبلی این دستبند استفاده کرده باشید حتماً به خاطر دارید که دستبندتان همیشه اطلاعات درستی از خواب شما نشان نمی‌داد ولی حالا در نسل جدید این دستبندها می‌توانید شاهد اطلاعات دقیق‌تری از خوابتان باشید همچنین این دستبند قابلیت این را دارد که ضربان قلب شما را هم اندازه بگیرد که همین فاکتور به تنهایی می‌تواند دلیل محکمی برای خرید این دست بند باشد.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید همانند بسیاری از دستبندهای هوشمند سنسور ضربان قلب در زیر دستگاه قرار گرفته است ولی در عوض، اضافه شدن سنسور ضربان قلب متاسفانه عمر باتری دستگاه را نسبت به نسل پیشین اندکی کاهش داده است که این به دلیل فضایی است که این سنسور اشغال می‌کند. پیش بینی می‌شود که Mi Band 1S قیمتی معادل ۱۵ دلار داشته باشد اما همانطور که می دانید نباید شاهد چنین قیمتی در ایران بود.

شیائومی این شرکت چینی که روز به روز گستره‌ی فعالیتش وسیع و وسیع‌تر می‌شود در سال ۲۰۱۵ حدود ۳٫۱ میلیون دستبند فروش داشته است و اخیراً نیز قیمت Mi Band را از ۱۲٫۵ دلار به ۱۱ دلار کاهش داده که پیش بینی می‌شود با به بازار آمدن نسل جدید این دستبند باز هم شاهد کاهش قیمت Mi Band باشیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Xiaomi-Mi-Band-1S-said-to-go-official-in-less-than-a-week-dirt-cheap-fitness-tracker-with-heart-rate-monitor_id75480″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

محصولات mi عالیه، با کیفیترین برند چینی
اگه محصولات mi به صورت قاچاق میان پس نباید قیمتشون بالا باشه، چون گمرک نمیخوره ولی چرا قیمتشون اینقدر بالاست؟
مثلا تو بانه lcd ارزونه چون قاچاق میاد و گارانتی نداره و گوشیهای mi هم گارانتی ندارن و قاچاق میان ولی قیمتشون هم قیمت محصولات گارانتی دار هست که قیمت جهانیش چند برابر mi هست!

M.R.P

اگر یک برند چینی باشه که واقعا دوسش داشته باشم و شدیدا منتظر پرچمدار جدیدش باشم و حتی دوست داشته باشم تهیش کنم اون برندی جز شائومی نیست. دستبند mi هم فوق العاده بود، از همه نظر مخصوصا قیمت

fable

از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....