حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت ویوو با فبلت ۶ اینچی خود قصد دارد استانداردی جدید به نام خود ثبت کند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

در حالی که امروز همه منتظر اخبار مربوط به Xplay 5S بودند، Vivo اما همه را غافل گیر کرد و با پوستری خبر از انتشار فبلت X6 در بیستم آبان ماه داد. این تلفن زیبا با عرضه زود هنگام خود قصد دارد برخی از استانداردها را تغیر دهد به همین دلیل  ویوو در پوسترش از لغت «سریع» برای این فبلت قدرتمند استفاده کرده است زیرا این شرکت در جدیدترین تلفن همراه خود قصد دارد از حافظه‌ی رم مجزای یک گیگابایتی برای پردازش‌های گرافیکی استفاده کند!

این تلفن که بر طبق شایعات احتمالاً تکنولوژی فورس تاچ را درون خود جای داده است، از دوربین اصلی  ۲۱ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به همراه کلید فیزیکی شاتر، سرعت عکاسی را برای کاربر بیشتر می‌نماید. Vivo X6 به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند یک روز کامل به شما شارژ دهی کند همینطور اگر اسپیکرهای دوگانه، ۴ میلی متر ضخامت بدنه و پردازنده deca-core Helio X20 به همراه ۴ گیگابایت رم را هم به این امکانات اضافه کنیم، به واقع باید اعلام کرد که با یک غول از شرکت Vivo روبه رو هستیم که برای اولین بار در جهان همراه با ۱ گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیکی منتشر خواهد شد.

vivo-x16_90f8b

چه میزان از این شایعات درست است را  هفته بعدی متوجه خواهیم شد اما سؤال این است که آیا به نظر شما اگر چنین تلفنی با این امکانات و طراحی ظریف به کشور عزیزمان بیاید، فروش خوبی می‌تواند داشته باشد یا خیر؟ البته بهتر است قبل از هر  صحبتی در نظر بگیریم که اعتماد کاربران به یک نام تجاری حرف اول را در باب فروش یک محصول می زند، شاید خیلی از ما نسل قبلی آیفون‌ها را از یاد نبرده ایم، آیفون‌هایی که با وجود مقاومت کم در برابر خم شدن، باز هم فروش خیره کننده‌ای داشتند.

 [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Vivo-teases-the-X6-a-monster-phablet-with-dedicated-graphics-RAM_id75441″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S.M

Woooooooow
اگه این شایعات واقعی باشه که فووووق العادست.
:yahoo: :yahoo: :yahoo:

riofarina

این چینیا کلا تو غافلگیری استادن ولی تو کارایی فعلا یکم مونده برسن به برندهای مطرح که اونم انگار کم کم دارن خودشونو بالا میکشن.

fable

خیلی جالبه ببینیم چی از آب در میاد

MJS.00824

deca-core چندتاست؟
این میخواد روش اندروید داشته باشه؟ فکر میکنم برای یه همچین سخت افزاری ویندوز بهتره مگر اینکه vivo اونقدر قدرت نرم افزاری داشته باشه که اندروید رو براش بهینه کنه.

Ali.R

😐 ده هسته ای

bvb

فوق العادس یه پردازنده ۱۰ هسته ای و خیلی قوی داره که اتفاقا خیلی هم بهینه هست با ۴ گیگ رم و یه همچین گرافیکی جایی برای انتقاد باقی نمیزاره باتری هم که روی کاغذ خیلی خوبه با توجه به بهینه بودن سخت افزار اگه صفحه نمایشش فول اچ دی باشه احتمالا شارژ دهی خیلی خوبی داشته باشه اونموقع شاید برم سمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....